Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanG

Dricu Negru

Recommended Posts

Dupa ce am vazut pretul la motorina 4 lei si tinand cont ca trebuia sa bag 1500E in Golf am zis sa fac un UPGRADE

 

Volvo V70 2.4 OTTO

 

MOTOR

-170 CP

-cuplu mic dar se face el mare

-consumul, in RONi o sa scada dupa ce-i pun JePeLeu

 

CAROSERIA

-lunga

-lata

-neagra

 

DOTARI

-clima BIZONICA =))

-scaune incalzite

-tapiserie piele+textil

-multe AIRBAG-uri

-STC

-computer de bord in Jermana

 

POZE

 

post-725-1204543705_thumb.jpgpost-725-1204543721_thumb.jpgpost-725-1204543737_thumb.jpgpost-725-1204543756_thumb.jpg

post-725-1204543713_thumb.jpgpost-725-1204543729_thumb.jpgpost-725-1204543746_thumb.jpgpost-725-1204543766_thumb.jpg

post-725-1204543777_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Faina noua achizitie :mrgreen:

Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte cat mai mult :thumbl:

Un pret?

Share this post


Link to post

an? km? cati mai multi mai departe!

Share this post


Link to post

Bogdan, sa-l stapanesti sanatos si sa n-ai parte de evenimente nedorite. :P

 

P.S> Spala-i presurile ca sunt oribile asa murdare. =))

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Numa' 170 de cai?! :-?

M-am dat odata cu un autobuz din-asta, V70, 2.5 benzina si avea aproape 250 de cai... cel putin asa scria in talon...

 

P.S. sa-l stapanesti sanatos!

P.P.S. intrebarea nu este o "ironie", eram doar curios... nu ma gandeam ca sunt doua motoare de 2.5 cu puteri atat de diferite pe acelasi model! ;)

Edited by EVF

Share this post


Link to post

@andreib, pai cuplu' incepe pe la 4500-5000 rpm, chip-tuningul e trecerea pe JPL-eu, consumul fara nr., fara nr., fara nr...deocamdata!

@EVF, restul e martoage.

Edited by Sharpe

Share this post


Link to post

Kilometri cati mai multi si JPL cat mai ieftin :) .

Share this post


Link to post

Cam putin loc in spate... :D

 

In rest...misto achizitia...sa-l stapanesti sanatos

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

1. Pret nu are, am dat Golfu pe ea.

2. an 2001, 79k km REALI

3. Nu spal nici un pres, am multe de facut la ea pana la presuri.

 

Trebuie urgent sa-i repar alternatorul care are rulmentul dus.

Trebuie sa-i schimb distributia

Trebuie sa-i schimb oglinda fata dreapta

Trebuie sa-i schimb consumabilele

Trebuie sa-i cumpar vas de expansiune ca are o ureche rupta

Trebuie sa-i reglez farurile ca bat aiurea

Trebuie sa-i tremin de pus restul de becuri( are senzori peste tot si ma dispera computerul de bord, pana acum am schimbat 7 becuri dar mai are )

 

Am obosit cu "Trebuie sa-i"

 

@Uskat scaunele fata sunt date maxim spate, crede-ma e mult loc in spate :)

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Hai ca sa te necajesc... Ce MECEVE iti luai tu pe golfu ala. :P :D

 

P.S> Nu sunt cam putini km aia pentru o masina de 7 ani? :o

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

NU :)

Masina a fost a unui prieten bun, o are de la 17k km, stiu masina decind a venit din Olanda .

 

@EVF este 2.4i naturaly aspirated DECI nu TURBO . Din 2.4l aspirat sa scoti 170CP eu zic ca este ok. Oricum urmeaza admisie schimbata si soft :D

Share this post


Link to post

Acu sa nu ma intelgi gresit ...dar, nu e o masina prea mare(din toate punctele de vedere) pt Bucuresti?

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

@Bogdan, nu pot decat sa zic "DA, dom'le". 2,4L benzina e ceva mai aproape de ce-ti doreai tu, parca ai fi vrut ceva de 3.5, nu-i asa :P ?

Sa fie cu noroc si sa ai parte de ea multe zeci de mii de Km. Discutiile diesel vs. otto vad ca ti-au prins bine :) - glumesc, stii doar.

Share this post


Link to post

Ba da este extrem de mare pt Bucuresti DAR eu nu prea merg in Bucuresti. Foarte RAR ajung in centru asa ca nu ma deranjaza.

Share this post


Link to post

Deci joi testam doua, si volvo si outlanderul ;)

Share this post


Link to post

@Uskat Ba da este extrem de mare pt Bucuresti DAR eu nu prea merg in Bucuresti. Foarte RAR ajung in centru asa ca nu ma deranjaza.

 

@Perfidus pentru mine oricum dieselul este prima dragoste DAR vreau sa vad si cum este in 5 cilindri benzina, oricum sunetul este demential la 7000rpm problema este lipsa cuplului si plaja foarte scurta de putere 5000-7000 rpm . Consumul este insa excelent, adica 17.9 % =))

 

@TOMMY NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Tot DIZEL RULZ :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Bogdan, sper ca stai langa benzinarie. =))

 

Da nene, benzina, ce vrei. :D

Nu vreau sa ma gandesc cat suge din rezervor cand bagi piciorul in ea. :uff:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Este poza cu bordul, scrie clar 17.9 % :D

 

Hai ca ma duc la masina sa-i curat IACul, scade rau relantiul :(

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Comentariu serios:

 

Pwahahahahahahahaha!

Share this post


Link to post

Pai stai bre, ca 17,9 instant e ok... eu intelesesem ca mediu ai atat. =))

Share this post


Link to post

Breeee, ai dat dricu' pe dric si motorina la galeata pe gpl la butelie???

S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

@Elfule cum dracu sa fie consumul instant cind masina sta ???? 17.9 % mediu , 25kmh viteza medie .

@Mircea stai sa vezi dracie ca nu stiu unde sa ma duc sa-i pun GPL .

 

@Zmeule las ca te prind eu si iti dau fum :D

 

PS> a dracu nu are IAC =))

Share this post


Link to post

Hehe, si 25kmph nu e o viteza medie de mers prin buc la aglomeratie maxima... :D

Share this post


Link to post
@Zmeule las ca te prind eu si iti dau fum :D

 

Nostalgic, ha? > :)

Share this post


Link to post

Super masina, sa o stapanesti sanatos!

Motorul e cumva ruda cu cel de Volvo 2.5 5 cilindri de pe Focus ST? (stiu ca ala are turbo)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...