Jump to content
Sign in to follow this  
Hdc

Putere Motor Chevrolet

Recommended Posts

Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb:

consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

1 Consumul: "Get use to it" :) 1.4 16v 96cai totusi nu se compara cu un matiz de 1.0 consum de 6l/100 km...consumul 10l iarna eu zic ca e ok in oras. Iar in extraurban conteaza si la ce viteze o conduci, 7.5l e ok. Masina este mare!!! nu inteleg la ce v-ati asteptat :P .

2 Puterea: poate fi din cauza benzini. Eu am 8000 km si nu am probleme cu puterea si schimb la 2500-3000rpm...faza cu 4000 @-) , sa nu ne zici ca ai tinut-o in 4000 de cand ai cumparat-o?

 

Daca nu ai incredere in cei din service oricand poti incerca un test la alt service.

 

Succes.

Share this post


Link to post

Ce masina ai avut/condus inainte ?

Share this post


Link to post

Tu nici macar nu sti cati cp are masina ta ... 1.4 16v 94 cp. Cine stie cum o conduci tu ...

 

Consumul e ok ... putin cam marisor pe exterior ...

 

Si e un motor de turatie aspirat , normal ca la 4000 simti ca trage masina ...

Share this post


Link to post
Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb:

consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat

- 10% in oras, iarna, este foarte bine. Vara nu poti consuma mai putin de 9% in urban ;

- 7,5-8% pe Bv-B ? Cum ai masurat consumul pe distanta asta ?

- in afara de treapta 5 de la cutie, mai sunt inca vreo 4 cu care sa circuli. In treapta a III-a iti va consuma mai putin decat intr-a V-a, la 70 km/h ;

- din cele relatate de catre tine, motorul tau merge perfect.

 

PS. Nu vad legatura dintre titlul topicului si primul post.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
- din cele relatate de catre tine, motorul tau merge perfect.

 

Eh nu.. nu-i bmw.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

NU inteleg de ce te plangi de consumul pe oras. Eu sunt din Pitesti iar la ora de varf nu cred ca te mai intereseaza consumul.

Motorul de 1.4 trage bine la 4.000 si se aude belea gandeste ca, cuplul incepe la 3.400 conforma specificatiilor, daca mergi cu ea la 2000 este normal sa nu aiba putere.

Ce spune tolin este adevarat si testat

Daca vrei sa vezi cei 96 de cai mergi pina in 6.000 (nu te speria ca nu pleaca motoru)

Share this post


Link to post

Si eu am aceeasi masina cu motor de 1.4, cu care am parcurs pana acum aproape 14000 km si nu am avut asemenea probleme, privind puterea motorului.

Daca ai fost la service...ce au spus ? Care a fost cauza ?

Share this post


Link to post

Ma voi aveti 96 cp? :o .. e vreo editie limitata si nu stiu eu... :-S

Share this post


Link to post

94 au toate...in curand vor fi de 98...alte motoare, nu doar schimbata mapa or something...

Share this post


Link to post

Da stiam ca 94 au toate .. eram ironic :P ...

Share this post


Link to post
Eu zic nu mai revine :D

Chevroletul lui are 96 de caluti :-? ...by Renault?

Share this post


Link to post

probelema nu e cu consumul,ci cu puterea motorului.Masina nu se comporta bine la accelerare,trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc.

masina a fost dusa la service,ei au spus ca nu e nicio pb,au facut o resetare si a mers bine vreo 300 de kilometri iar apoi si-a revenit la starea initiala.

Masini am condus destule la viata mea ca si sofer profesionist,printre ultimele se numara o dacia 1310 si cun cielo din 96 care se comportau mult mai bine la accelerare decat aveo,cea ce nu mi se pare normal ca masini mai vechi de aceasi capacitate cilindrica si cu mai putin cai putere sa fie mai puternice decat una din 2007.

astept raspunsuri la problema mea dak ma puteti ajuta

va multumes anticipat

ps: scuze pt greseala de la cai putere a fost doar o scapare, mai gresete lumea daor suntem oameni.

Share this post


Link to post
,trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc.

Detaliaza putin. Eventual un exemplu.

Share this post


Link to post

Pedale ca la dacia 1310... :D

Ai dus-o acum in service dupa ce ti-a aparut problema din nou. Doar nu o sa reseteze calculatorul de n ori. Trebuie sa schimbe ceva.

Daca primesti acelasi raspuns, resetare calculator, schimba service-ul...

 

 

Succes

Share this post


Link to post
Detaliaza putin ...

Nu este clar ca omul se afla intr-o treapta care nu-l favorizeaza ? Trebuie sa se uite la rapoarte, treapta 4 sau 5 nu sunt superioare lui 3. Asta toata problema. Si obsesia ca turatia generaza consum. Motorul lui consuma cel mai putin (consum specific) la 3500 rpm. Daca mergi cu el sub 2500 rpm, consumi mai mult si n-ai putere.

 

Se pare ca este greu de inteles notiunea de consum specific, de asta toti vor indicator de consum instantaneu pe bord (o utopie)si sa mearga la cea mai mica turatie posibila.

Si mai este o prejudecata: motorul nu trebuie sa se auda ... cum se aude ... inseamna ca-i supraturat, de parca am umbla toti ca americanii cu motoare de 6L.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

E clar o eroare in stilul de conducere. Adaptabilitatea ECU la stilul lui de condus isi pune amprenta, de aia dupa un n nr de km problema revine, se invata cu stilul lui defectuos si actioneaza ca atare.

@Hdc, ala e Chevrolet, nu Dacia berlina, cand vrei o depasire retrogradeaza cu o viteza si accelereaza, sa vezi alta masina. Toate depasirile pana in 110 km/h se fac cu retrogradare, eu m-am dus pana acolo cu a 3-a si motorul nu are nimic, ba chiar devine mai silentios dupa o repriza de ture, scutura calamina dupa supape.

Din ce spui tu cred ca schimbi vitezele mai jos de 2500 de ture, and that's very bad si pentru masina si pentru buzunarul tau. Pastreaza stilul asta de condus pentru oras, afara mai adauga 1500 de ture in plus la shifting. Nu-ti bate joc de masina, e pe undeva postata o problema de la colegii loganisti cu un Golan de 2 ani si 17 mii km cu benzina in baia de ulei din cauza mersului excesiv de subturat.

Share this post


Link to post
...trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc.

 

Da drumul la ambreiaj :) ) Si vezi ca ala e vitezometrul! Kilometraj nu ai cu ac :D

 

La ce turatie dai tu pedale sa misti vitezometrul?

Share this post


Link to post

Multumesc de sfaturi,cred ca o sa incerc si un alt service sa vad ce zic si ei.Mie mi s-a parut ciudat ca in a 4 la 100 km ,numai stiu roatile exact dar a trebuit sa schimb viteza in a 3 ca sa pot depasi si acu torumetrului a sarit la vreo 4.500 de turati.Dimineata la pornire are trepidatii si uneori se opreste moturul,e ceva normal?

Am incercat sa fac o resetare dupa recomandarile de pe site si as vrea sa vad cum se comporta acuma

La dacie nu facem pedala ca sa prinda accelaritie, ca aia puteam sa o regelz eu si zbarnia pe strada.

Share this post


Link to post

Ai mers cu ea subturat rau cred ... Cum sa fie normal sa ai trepidatii si sa ti se opreasca motorul uneori ?...

Share this post


Link to post
Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb:

consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat

 

am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul). In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000. Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult. Problema tb. rezolvata in service.

Share this post


Link to post

Cuplul e la 3400rpm, iar puterea la 6200rpm. asa ca 4000rpm nu e deloc f. mult (poate doar in cazul un dci)

Daca ati aplica "regula" de la un (t)d©i la benzina...altfel ar sta lucrurile.

Think about it:

- la Diesel cuplul este la (sa zicem) 2000rpm...majoritatea merg aproximativ cu turatia asta

- la benzina (in cazul nostru) cuplul este la 3400rpm, dar totusi se merge cu 2000?

acum cine e de vina, producatorul ca a dat toate datele, sau driverul ca foloseste o benzinara in regim de diesel?

Si va mai plangeti ca nu trag motoarele, ca sunt puturoase...

Share this post


Link to post
am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul). In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000. Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult. Problema tb. rezolvata in service.

 

Mama ... cred ca ar trebuii sa faceti o scoala speciala de condus "cei ca tine" ...

 

1. mergi frecvent cu 2000 rpm ?... normal trebuie sa mergi cu 3000 rpm

2. 4000 rpm foarte mult ? ... dar eu ca ii dau destul de des 6500 rpm ? La 4000 se simte foarte bine .. are 'orgasm' motorul ...

3. la 3400 rpm obtii cuplul maxim si nu puterea maxima.

 

"Problema tb. rezolvata in service." =)) .. problema esti TU nu masina ...

 

Cand vad astfel de posturi nu stiu daca sa plang sau sa rad ...

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Ca de obicei, problema e intre scaun si volan... Mor de ras, nu alta:

am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul)

 

Iar de asta:

In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000

... nu am cuvinte: pai la 3000 se merge normal- la 3000 schimbi viteza. Daca e intr-a V-a la 2000, pana ajunge la 3000- are timp ala depasit sa fumeze o tigara.

 

Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult.

Una scrie fabricantul, alta intelege "soferul". 3400 e nr de rotatii la care se obtine cuplul maxim, care e de ~130Nm (parca). Aia 94 de cai NU i-ai simtit niciodata (si nici n-o sa-i simti) ca nu te tine aorta sa treci de 6000 rm.

Problema tb. rezolvata in service.

 

Nu, nu in service- ci la dealer: fa un buy-back si ia-ti dizel, eventual un DCI, de preferinta pus pe o "caroserie" autohtona.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...