Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

:o fftopic:

Andrei & Ovi_jer este adevarat ca suntem OFF TOPIC dar ce sa facem asta e topicul despre Logan si noi ca membrii WOO nu o sa acceptam niciodata ca Loganul este mai bun decit orice WOO problema este sa nu se ajunga la atac la persoana.

 

Cit despre LOGAN cred ca s-au spus multe in cele 1000 de posturi de pina acum oricum un lucru este cert ,aceasta masina nu este 5000 euro desi mai mult nu face .Chestia cea mai deranjanta din punctul meu de vedere este faptul ca nu se pot alege optiuni ...este jenant sa ai decit 4 tipuri de echipare Ambiance,Preferance,Laureat si Ambition si sa nu poti alege la fiecare optiuni ...este stupid ...la orice masina poti alege o varianta de echipare la care se pot adauga optiuni ,de exemplu eu mi-as fi ales un Logan Preferance cu AC dar nu se poate sau un Ambiance dci cu AC , de ce nu se poate la Dacia ca la orice alta masina ???? de altfel si optionalele sunt foarte putine adica la Ambiance am optiune :casetofon :mda: ,directie asistata si garantie extinsa ...optiune de ris la o masina a anului 2005 ,nu mai vorbim de garantia oferita de Dacia care este de tot risul ,adica vine o pasarica mica si face un mic "rahatel" pe capota si se ia lacul :wallbanger: si aia la garantie spun ca nu se acorda garantie la actiunea agentilor externi corozivi ,ceea ce este de bun simt dar nu si la un rahat de vrabie ,porumbel ,cioara si ce o mai zbura pe la noi .

Share this post


Link to post

Intradevar e cam nasol sa nu poti sa-ti configurezi cum vrei tu masina(la cumparare),dar faptul ca se vinde mai bine ca painea calda,e motivul principal pentru acest inconvenient(la solenza se putea pe varianta de baza sa o iei cu a/c si servodirectie).Poate ca or sa mai scada vanzarile si sa speram ca vor putea fi mai multe optionale disponibile.La faza cu garantia nu prea ai dreptate,dar ca e vopseaua sau lacul prost si nu face fata la un kakatel de pasarica,ca meseriasii de prin service-uri sunt cum sunt(si asta nu numai la dacia),ca majoritatea service-urilor fac figuri cand vine vorba sa inlocuiasca piese defecte in garantie,dar cu care se mai poate merge pana se termina aceasta perioada ca sa-ti i-a banii...asta e.Se intampla aceleasi lucruri si prin service-urile de la alte firme(am experiente).

Share this post


Link to post

uite, nu vreau sa fac reclama nimanui, eu merg la autocenter, si mi-au schimbat fara cel mai mic comentariu. nu am avut mare lucru, un contact de pornire si un borcan de supraplin (au pus si-un litru de antigel fara sa-l platesc).

nici macar nu am dat mare spaga la mecanici.. 200 mii.

se poarta frumos si fac treaba buna

peste tot trebuie sa-i dai omului ceva, cel putin la atelierele unde te lasa sa intri.

 

am vazut si-un atelier de Dacia unde se lucra frumos.. pe grigorescu in spate le petrom la diham, dar nu am de unde sa stiu ce fac cu cei in garantie,

am fost la ei sa schimb lichidul de frana si sa regleze frana spate, ca sambata la autocenter e inchis. si-au facut treaba bine si nu au preturi mari.. cei cu logan, solenta, berlina.. puteti incerca acolo, mie mi s-au parut priceputi

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Si eu am avut o experienta la un service Dacia, e nou, Caremil in Iasi. Am fost foarte surprins, a trebuit sa repar o zgarietura si sa schimb o oglinda pe casco la Logan. S-au purtat foarte frumos mi-au spus exact cand sa vin sa iau masina, nu ai voie sa stai langa ea. Mi-a pus folie pe scaun pe schimbator pe volan pe jos ca sa nu murdareasca mecanicii, mi-au si spalat-o, si era murdarica! Au facut treaba cum trebuie si nu am dat un leu spaga!

Share this post


Link to post

oricum au inceput si cei de la dacia sa se mai uite pe la celelalte service-uri si sa-i copieze(sper ca nu vb cu hotii de la porsche romania). si dacia oricum a crescut in ultimii ani mult de tot, inainte cand iti luai dacie te duceai in parcul de masini si iti alegeai tu masina cu defectul cel mai mic(verificai usile,portbagajul...etc), acum iti vine la comanda

Share this post


Link to post

Din pacate service-urile Daewoo sunt in declin total! Sunt de tot rasul, cel putin in Iasi , arata nasol de tot mecanicii daca nu-i cunosti se poarta mizerabil, sefii de service la fel. Nu imi pot explica de ce! Eu noroc ca mai cunosc cate un mecanic sii ii dau ceva si ma rezolva, de chitanta nu se pune vorba.

Share this post


Link to post
inainte cand iti luai dacie te duceai in parcul de masini si iti alegeai tu masina cu defectul cel mai mic(verificai usile,portbagajul...etc), acum iti vine la comanda

 

Corect acuma nu mai trebuie sa te duci in parc pentru ca vine la comanda cu defect cu tot si explicatia "asa face toate"... :mda:

Share this post


Link to post

bad_mf, sa nu te superi.. in iasi .. in multe domenii marlania e sport regional, am stat si eu cativa ani acolo

 

cu privire la service-uri devu versus serviceuri dacia.. e simpatica treaba

 

multi dintre mecanicii de la cele mai multe serviceuri daewoo din tara au facut stagii in coreea, eu nu stiu cati din baietii de la dacia au facut stagii in franta..

 

hai sa nu ne aruncam la concluzii generale

Share this post


Link to post

bad_mf, sa nu te superi.. in iasi .. in multe domenii marlania e sport regional, am stat si eu cativa ani acolo

 

Dar tot in Iasi este si service Dacia despre care vorbeam ;) . Oricum Dacia e abia la inceput in schimb Daewoo la capitolul service nu prea vad sa mai evolueze, mai ales daca se inchide fabrica!

Edited by andreib

Share this post


Link to post

ahh, n-am zis ca nu.

si-apoi asta cu marlania e sport national.. deci in toata tara :)

si iasu' .. la capitulul spaga nu bate bucurestiu :) )

chiar e bun de propus un topic pe tema asta

 

ziceam doar ca .. sunt binisor pregatiti baietii de la daewoo si .. in general lucreaza la un anumit standard.. chiar de prin 95 :)

 

si in principiu cei de la dacia .. mai au de alergat cativa ani pina sa-i prinda

 

daewoo.. pai multe vor prelua chevrolet probabil sau opel sau altceva

Share this post


Link to post

Da lucrau prin 95 bine, dar daca comparam acum cu service-urile de la alte marci au cam ramas in urma, multi dintre ei. Nu imi place deloc treaba asta, dar cam asta e realitatea. Si nu neaparat la capitolul bune maniere, ca gasim si la porsche marlani, dar la dotari si cum arata service-ul! Daca era cumparata si fabrica de la Craiova de GM, era cu totul alta treaba :-?

Share this post


Link to post

nu compara si tu acuma cu peugeot-ul din iasi, acolo s-au investit bani gramada..

cine stie..poate vine gm-ul si la romania :)

Share this post


Link to post

As fi foarte bucuros sa vina GM-ul dar nu prea cred. Daca erau interesati o luau cand au prelat toate celelalte fabrici woo. Tot nu inteleg de ce tocmai asta din Romania nu au luat-o!

Share this post


Link to post

pai s-au temut de concurenta logan :) )

am glumit.. asa ne-am obisnuit noi sa asteptam americanii

situatia nu s-a schimbat mult, doar ca nu mai vin rusii, vin francezii

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

de ce se vinde renoult-ului ? ca dau SPAGA...asa fac francezii. nu trebuie sa se aleaga si oamenii cu ceva ?! nu le-au cinvenit americanii...ca nu dau spaga.

dacia de ce a fost preluata de renault,ci nu de ford,etc ? ca au dat spaga :dizzy:

Share this post


Link to post

Nu au luat-o deoarece creditorii cereau prea mult pe ea probabil. Daca au investit 500 de milioane de dolari in roboti, probabil au cerut tot pe atat, ca sa-si scoata banii. Normal ca le convine sa o ia la un pret gen 60 de milioane de dolari .

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
de ce se vinde renoult-ului ? ca dau SPAGA...asa fac francezii. nu trebuie sa se aleaga si oamenii cu ceva ?! nu le-au cinvenit americanii...ca nu dau spaga.

dacia de ce a fost preluata de renault,ci nu de ford,etc ? ca au dat spaga :dizzy:

 

Nu pot sa zic exact ca au dat sau nu spaga! Dar avand in vedere ca fabrica a pornit cu renault, modelele produse erau 99%renault(la inceput) mi se pare cat de cat normal sa fie preluati tot de renault. In plus se ia in considerare si relatiile economice stranse dintre Romania si Franta care exista de ceva timp!

Share this post


Link to post
am vazut si-un atelier de Dacia unde se lucra frumos.. pe grigorescu in spate le petrom la diham, dar nu am de unde sa stiu ce fac cu cei in garantie,

am fost la ei sa schimb lichidul de frana si sa regleze frana spate, ca sambata la autocenter e inchis. si-au facut treaba bine si nu au preturi mari.. cei cu logan, solenta, berlina.. puteti incerca acolo, mie mi s-au parut priceputi

Asa e Tommy.Cred ca e unul din putinele service-uri dacia,si este autorizat,din care clientul pleaca multumit,indiferent de problema care o are.Este linga mine,asa ca si eu am facut reviziile la ei si nu au fost scumpi deloc si au raspuns la tot ce i-am intrebat eu,chiar mecanicul care se ocupa de masina a ramas putin surprins ca stiu de multe din NT-urile dacia trimise catre service-uri,de care clientul nu ar trebui sa stie.

Dar cum spuneam,sunt putine astfel de service-uri in Bucuresti,nu mai zic de restul tarii.Am avut experiente neplacute cu meridian vest,cobalcescu si chiar automarcus,ca sa nu mai zic de borfasii de la PBN(nu mai am mult si se va termina garantia la skodita).Deci se porta urat si la case mai mari,ca sa nu mai zic de preturi practicate @-) ...

Share this post


Link to post

PBN e cel mai de rahat service si la preturi si la cum se comporta angajatii si la smecherii.nu-i intrece nimeni. am avut numnai probleme cu ei si la revizii iti pui mainile in cap cand vezi ce preturi au

Share this post


Link to post

Avand in vedere ca dpa ce mi-a luat foc Nubira, am cam ramas fara masina, (combinatia "asigurator Asiban - Service-ul Radacini" se pare ca e fatala) si nici pana in ziua de azi nu s-au apucat de reparatie, m-au lasat nervii si am apelat la o firma de inchirieri masini. Am luat un Logan cu 30 de Euro/zi fara sa am pretentia la nimic, vroiam doar ceva cu care sa ma pot deplasa sa imi fac treaba.

 

Uitasem ca Loganul are mai multe variante de echipare, asa ca l-am preluat eu fericit de la baiatul de la firma respectiva, observasem ca nu are airbag la pasager si... soc ! :shock: Volanul se misca increibil de greu, atunci mi-am dat seama ca aveam o versiune fara servodirectie (spre rusinea mea nu stiam ca exista asa ceva). Intru in trafic, o masina se opreste in fata mea si dau imediat sa pun frana... masina ingheta pe loc ! ! (aaa da, frane reno, uitasem si de astea) Noroc ca in spate era un taxi Logan... :thumbl: . Nu am reusit sa il ocolesc pe desteptul din fata mea datorita lipsei de servo, asa ca am stat si am blocat traficul acolo pana s-a miscat ala (nici claxonul nu-l gaseam). Apoi la vreo 5 min. a urmat faza cu oglinzile laterale : m-am asigurat si m-am bagat de pe a 2-a pe prima banda, dar de fapt acolo mai era o masina ce nu am vazut-o in oglinda cea mica de Logan. In fine, n-a fost nimic grav pana la urma i-ar eu m-am obisnuit cu masinuta acum, intre timp am fost si in afara orasului plecat cu ea, doar noi doi :redface:

 

Criticul din mine apreciaza :

 

- consum decent (pana acum, inca nu am ternimat un plin, nici nu stiu cati litri are rezervorul)

- comportament rutier satisfacator, nu exceleaza, dar nici nu te face de ras

- cutie de viteza preciza, dar !! cat de bine sunt primele 4 trepte, atat de aiurea e treapta a 5-a. De vreo 2 ori am bagat a 3-a

- Spatiul din spate si din portbagaj

 

Criticul din mine da cu pietre :

 

- lipsa servodirectie (la modelul asta)

- plasarea reglajelor de temperatura si ventilatie habitaclu - greu de accesat si nu pot sa ma prind pe ce treapta e ventilatorul.

- se pare ca nu am comp de bord (credeam ca au toate), iar ceasul se potriveste super greu.

- In portbagaj nu exista nici macar un placaj, astfel ca suprafata lui nu este plana

- performante dinamice mai slabe decat la masinile cu care eram obisnuit (Nubira, Kalos, Laguna), dar nu e chiar asa varza cum imi facusem parerea dupa ce i-am vzut pe alti loganisti cum conduc.

- greier in stalpul din stanga

- schimbatorul de viteze imi pare cam mare si inestetic, dar nu e ceva grav

 

Per total cred ca isi maerita banii, mai exact, la 5000 de euro cat o fi costat, pot spune "Cat dai, atata ai"

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Daca iti dadeau un logan cu servodirectie si motorul de 1.6 cred ca nu ti se parea asa o diferenta ;)

Share this post


Link to post

Hmm nu uita ca aia e masina de inchiriat din cate am inteles, iar de astea trag oamenii cat pot.

Am avut ocazia sa merg cu un cielo asa anul trecut cu vechime de 2 ani si a fost cosmar. Nu cred ca are rost sa dezvolt aici, dar asa se intampla cand nu-i a ta iti bagi picioarele in ea (scuzati expresia)

Share this post


Link to post

Intradevar,daca nu esti obisnuit cu masina(defapt e valabil pentru oricine si orice masina)e cam greu la inceput.Cel mai neplacut moment e acela cand esti nevoit sa pui o frana mai brusca.Daca nu ai pneuri cu aderenta buna si abs,esti mancat.Pompa de frana e de la renault,nu mai e de dacie ca pana acum,cum era la dsn si slz, si se pare ca e prea asistata,adica cursa pedalei e foarte scurta si blocheaza rotile repede.Pana sa schimb montanele care erau pe masina,simteam prezenta abs-ului aproape la fiecare franare.Acum dupa ce le-am inlocuit cu unele Michelin,foarte rar mai intra abs-ul(in situatii limita) si daca nu ma tin bine de volan,am tendinta de a da cu capul de parbiz :D .Am spus si eu mai demult,treapta a 5 a e mai mult de design,in schimb,celelalte sunt etajate bine.Nu am mers cu versiunea de 1.4,dar asta a mea de 1.6 e destul de fasneata.

ps..nu stiu daca sunt si versiuni full la firmele de inchirieri,dar cred ca e mai scumpa inchirierea la o versiune mai superioara.

Share this post


Link to post

1.4 e un picut mai lent decat 1.6. Urca mai greu in ture si a I-a e pur si simplu de toata rusinea. Chiar si la demaraj puternic , bag a I-a , o calc peste 3000rpm si in loc sa simt ca prinde viteza , simt ca pierde viteza :| ..e pur si simplu ridicol etajata cutia intr-a I-a.

Share this post


Link to post

Cutia e foarte bine gandita in schimb lipsa elementelor depoluante cum ar fi egr-ul sau precatalizatorul au dus la un motor lenes care este sugrumat din injectie si evacuare pentru a se incadra normelor de poluare.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...