Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Dacia logan revine in forta ne reaminteste ca este fabricata tot de aceasi care au fabricat primul tip de arctic numit 1300.Detalii aici .

Share this post


Link to post

Asta nu e o problema de fabricatie,ci o neglijenta a celor care monteaza alarme.Si eu am patit acelasi lucru si era de la firul de + care vine la borna bateriei si nu mai facea contact bine dupa ce a fost montata alarma.Noroc ca am dat de o persoana mai "cu cunostite tehnice" la telefon la Dacia asistenta si am rezolvat problema,fara sa mai pun pe drum o echipa de la ei.Daca ar face toti treaba cum trebuie peste tot,in orice domeniu,ce bine ar fi...

Share this post


Link to post

Dar din cate am observat eu nu a dat (inca) verdictul ca ar fi de la alarma, in fine...

 

Pana una alta abia astept sa imi iau inapoi masina, pur si simplu ma oboseste Loganul asta pe care il am acum, la inceput imi parea acceptabil, dar acum "I got sick and tired" de el. In afara de volanul la care iti trebuie servo-muschi, a inceput sa ma deranjeze sunetul motorului parca tot mai tare, ma obosesc oglinzile cele mici in care ma asigur de 2 ori si parca ansamblul cutie de viteze-motor da senzatia de lipsa de elasticitate, nu prea pot descrie bine senzatia. Cutia de care eram incantat acum parca nu mai nimeresc nici a treia asa usor (de-asta zic ca am obosit)

 

E foarte ciudat cat de fericit ma simteam cand am luat-o si cum ma simt azi dupa 2 drumuri facute prin oras. Sper sa imi revin ca maine plec cu ea si am de facut vreo 600 de km.

Share this post


Link to post

Parca tu intrebai de capacitatea rezervorului...ea este de 50 L oficial si mai mult nu stie sa "citeasca" sonda din rezervor.Dar,daca te chinui putin si cu "ajutorul" formei rezervorului,intra 65 L in cap(probat de mine,adica mers pana s-a oprit motorul si alimentat[a durat vreo 10 min] pana a curs pe jos).Chiar daca levirul e mai lung si un pic mai incomoda pozitia de condus fata de octavia,cutia de logan mi se pare mai precisa(asta am observat dupa ce in ultimul timp am mers numai cu octavia)si ma refer aici la gasirea mai usoara a treptelor.In rest doar la capitolul zgomot habitaclu e mai tare loganul :D .

ps...lipsa servodirectiei i-si spune cuvantul la fel si puterea motorului.daca era de 1.6,alta era senzatia.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Ti-ai gasit cu ce sa faci comparatie.Timoneria la octavia e jalnica iar dupa prima demontare cauti vitezele mai rau ca la o dacie 1300.

Share this post


Link to post

Foarte ciudat OVI ,la G4 care este fratele lui O1 nu este aceasta problema ,oricum faza cu precizia schimbarii vitezelor la Logan ma amuza cumplit mai ales la modelul de 1.6 cu 90 poney putere ,adica la ce-ti foloseste o cutie precisa la un motor obosit din start :D

Share this post


Link to post

Mda, extrem de precisa cutia n-am ce zice. De-aia tragi de levier de 2 ori ca sa intre in marche-arriere. Si asta in 90% din cazuri ... Stati ca vine iarna acum. Sunt de 2-3 ori mai multe Golanuri pe sosele ... multe dintre ele cu celebrul ABS si cu celebrele Montana stock... sa vedeti patinoar...si evolutii la liber ales si impus de situatie...

Share this post


Link to post

sa fim sinceri, cati dintre noi cei cu daewoo n-avem pb cu marche-arriere-ul?

Eu unul am cam in 50% din cazuri. Adica trebuie sa incerc de 2 ori pana intra.

Share this post


Link to post

Nu generaliza. Eu nu am nici o problema cu marche-arriere-ul, doar cu viteza I-a cateodata, problema cunoscuta la Espero.

Share this post


Link to post

La al meu nu am absolut nici o problema cu cutia de viteze. Intra in orice viteza , inclusiv marchearriere din prima fara probleme.

Share this post


Link to post

Mircea,daca exista uneori unele probleme cu intratul in marche-arriere,asta e de la lipsa sincronului si nu e o treaba generalizata.Si mie mi s-a intamplat de 2-3 ori pana acum si culmea e ca era asta vara,dar se mai apasa inca odata ambreiajul si intra fara probleme.Cat despre ABS si Montane,sa stii ca pe zapada sunt mult mai bune(au alta aderenta)decat pe apa sau alta suprafata.Asta iarna cand a fost zapada in Bucuresti,chiar am fost multumit de cum s-au comportat gumele,dar repet,numai pe zapada,pe alta suprafata sunt ca si inexistente,tocmai de aceea le-am inlocuit pe perioada de vara,dar cum o sa dea zapada,o sa le pun la loc.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Sa stiti ca aici trebuie sa-i dau dreptate lui @osirus!!! Montanele se descurca de minune pe zapada chiar am ramas impresionat de performantele lor!!! Bine ca acum nu-mi mai fac nici un fel de probleme :D

Share this post


Link to post

Mie imi intra in marche-arriere fara probleme, atat Nubira, cat si Matizul... Nu mi se pare normal sa faci dublu ambreiaj ca sa bagi in viteza... Dar la Logan se intampla frecvent sa nu intre, desi ai senzatia ca a intrat si cand eliberezi ambreiajul se aude un mic gajait si atat. Ce mama dracului, nici la Moskvitch 1500 nu era cutia sincronizata pe marche-arriere, dar niciodata nu mi-a facut figuri...

Share this post


Link to post

si mie la tico imi intra mai greu marche-arriere-ul. tot la fel, uneori nu intra "de tot" si cand eliberez se aude un gajait.

Share this post


Link to post

Daewoo Cielo Exe 150.000km si Daewoo cielo Std 20.000 nici o problema pana acum la cutie.

Share this post


Link to post

Nu stiu cat de adevarat este dar...

 

DAC_april.jpg

 

 

PS: eu cautam poze in plus cu logan break :mrgreen:

Share this post


Link to post

Si ce e in neregula la acel zgomot?A,ca cei care au cumparat Laureat dci nu au stiut ca pompa de servo directie e electro-hidraulica si ca ea genereaza un zgomot in plus(nu e mare si e mult mai sesizabil de afara decat din habitaclu,fiind acoperit de zgomotul motorului),e treaba lor.Si la Clio dci e la fel,fiind aceeasi pompa si aceeasi pozitionare a ei(doar insonorizarea este altfel).Dar asa e romanul,crede ca Loganul e wv,audi,bmw sau mai stiu eu ce masina scumpa si cu pretentii :) ) !

Cat despre cutie si marche-arriere,nu este o treaba generalizata si tine mult si de reglajul timoneriei.Daca la Nubira,timoneria trece prin habitaclu,la Logan e pe sub masina si daca se loveste sau se atinge de un obiect dur,se dergleaza imediat(am patit asta,am bagat un bolovan pe mijloc si am lovit tija).Noroc ca am avut o rampa la dispozitie si am stiut ce sa-i fac,ca altfel intram pe mana "meseriasilor" de la sevice :D .

Share this post


Link to post

Fi serios ca la Clio in nici un caz nu e asa. Si nu e vorba de un zgomot redus ci de unul enervant dea dreptul.

Si argumentul cu romanu care crede ca Dacia e " wv,audi,bmw " e argument de samsar din targu Vitan, care cand il prinzi cu masina aranjate zice: - Da ce vroiai dom'le ca nu e BMW...

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Ba la clio e identica pompa si pozitionarea,dar clio dci.E enervant pentru unu care nu stie sau e foarte pretentios.Si eu am ramas putin surprins de zgomot si l-am observat dupa ce am cobarat din masina,dar dupa ce am mers mai de multe ori cu ea,nu mai era asa deranjant.Am facut comparatie intre cele 2(cu mult inainte sa mai apara cate unu oparit ca nu stiu ce zgomot ciudat mai are masina lui) si la Logan se aude ceva mai tare decat la Clio si asta si din cauza insonorizarii.Nu zic ca nu e deranjant(pentru unii)dar lipsa insonorizarii corespunzatoare i-si spune cuvantul.

Share this post


Link to post

Calculul "profesionist" de consum:

Masina noastra, in ciuda faptului ca nu era echipata cu computer de bord care sa ne arate consumul instantaneu, a reusit sa parcurgs in medie in circuit extraurban aproximativ 200- 205 km cu o singura liniuta si nu trebuie uitat faptul ca in total sunt noua.

 

Nici nu am reusit sa termin tot articolul de citi ca nu mai pot de ras... Vai.. vai.. Cred ca o sa castige ca cea mai economica masina , dar doar pe hartie ...

 

 

=)) =)) :O)

Share this post


Link to post

Mike.Omega unde ai gasit reclama cu Logan V6? Ar fi fain dar nu stiu daca este adevarata.

Share this post


Link to post

Ar fi fain pe dracu'.... de fapt ar fi. Sa filmezi primul demaraj si ultimul. Motorul se duce, caroseria ramane.

Share this post


Link to post

Daca chiar exista masina iti dai seama ca se fac si modificari la caroserie, tren de rulare. Asa avea si cielo evo 1 probleme mari cand i-au pus motorul de 150 de cai, pana ce au facut modificari. Uite la logan S2000..

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...