Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Eh sa nu exageram, il compara cu masinile de pana in 30.000 eur, nu cu A8

Share this post


Link to post

AND, sa nu te superi pe mine, dar ce-s cu posturile astea?!?!!? Ba ca faci liniute cu porsche si masina s-a tinut bine, ba ca ai carat jumatate de casa cu ea si abia s-a lasat masina. Dupa aia te miri de ce se face caterinca despre logan. :-W

Share this post


Link to post

Pai uite exact aici e problema :)

 

1. Ma mir ca fac liniute cu Porsche si ca s-a tinut bine? Din cate-mi amintesc , am spus ca m-a lasat in urma din prima secunda. De ce imi intorci cuvintele?

2. Da , am carat jumatate de casa cu ea , si abia s-a lasat ..care-i problema?

3. Caterinca de Logan se facea aici cu muuult inainte sa apar eu .

 

Chiar nu va-ti saturat de atatea mistouri ieftine? Mai exista vreun topic aici mai mare decat cel cu Loganul? N-aveti despre ce sa vorbiti si faceti misto de masina asta doar pt ca scrie Dacia pe ea. Orice incercare de a aduce vreo lauda acestei masini e ridiculizata instant , nu? Banuiesc ca daca ziceam ca am carat jumatate de casa cu un Kalos , toata lumea ma felicita .

 

Inca nu am ajuns intr-un stagiu de ignoranta completa , si nu am avut niciodata boala pe marca Dacia , in special acum ca Renault ii creeaza automobilele. Exista oameni si oameni , iar mie mi-a placut Logan-ul din prima clipa cand l-am vazut pe strada. Abia dupa ce l-am examinat mai bine am observat si eu profilul prea patratos si aspectul agabaritic , dar nu mi-am schimbat parerea ca este o masina mult peste Solenza care intradevar merita sa fie achizitionat si in tarile din europa de vest , unde dupa cum se stie se vinde binisor. Imi place din ce in ce mai mult masina , insa n-am exagerat niciodata spunand ca este PESTE nu stiu ce masina/model , decat din punctul meu de vedere. Nu-mi voi schimba parerea despre Logan nici dupa ce o voi schimba cu altceva mult mai bun. Si din punctul meu de vedere , ca sa merite o masina sa fie schimbata ..trebuie s-o faci cu ceva MULT mai bun , nu cu un model practic cu 2000-3000 euro mai scump ..pt ca asa n-ai rezolvat nimic.

Edited by AND

Share this post


Link to post

Am vazut azi un Logan cu numar foarte potrivit:B XX BUS! Oare RATB face experimente?!

Share this post


Link to post

Si eu un matiz-uri cu nr B XX BUG sau B XX GRL (girl) ...se potriveste foarte bine :)

Share this post


Link to post

@AND

Aceasta fantastica masina numita LOGAN a aparut ca inlocuitor pt SH din vest.Este o masina slaba din toate punctele de vedere daca o compari cu ceva din clasa ei ,desi Loganul nu se incadreaza in nici o clasa .Ca si posesor de Golf 4 de 7000 euro nu pot spune decit un singur lucru ...singura asemanare dintre Logan si Golf 4 SH este pretul in rest nu ai ce compara ,am mai multi prieteni cu Logan ,avem si la firma Logan si este strict o masina de carat fiind foarte incapatoare ,dupa 15.000 km scartaie rau fetele de usa ,la relanti trepideaza usor ,bordul palpaie ...dar a fost 7000 euro .

Comparativ cu Solenza este un pas inainte dar comparativ cu RENO este foarte slaba si foarte scumpa ...chiar mai scumpa decit seria limitata care e acum la oferta la Clio Symbol .

Pentru cine se suie din berlina este un pas inainte dar pentru cine coboara din Golf 4 vede numai minusuri :

-pozitia scaunului prea sus

-imbinari vizibile

-parti neterminate si nefinisate (locasul unde stau stergatoarele nu are grila de plastic )

-portbagaj foarte prost finisat

-isonorizarea nu exista

-optiuni ffff scumpe si ffff putine

-instabilitate la viteza mare

-zgomotoasa la trecerea peste denivelari/gropi

-finisarea scaunelor lasa de dorit ...se vad cusaturile ...materiale foarte ieftine

-cind te sui in masina miroase si se simte a ieftin

 

Asta este o masina de 7000 euro care ar fi trebuit sa coste 5000$ nu de EURO.

 

Deci in concluzie tin sa subliniez ca Loganul a aparut ca o necesitate de a avea masini noi pina in 8000 Euro ,pret la care poti lua din vest un SH din clasa compacta cu optiuni pina in 200.000 km in RO se pare ca se vinde acest tip de masina dar in VEST unde o masina trebuie sa fie sigura nu cred ca va tine vrajala .

Share this post


Link to post

Imi pare rau Bogdane , dar parerea ta nu o iau in considerare pentru ca esti o persoana care a avut de ales intre Logan si un sh , si alegand sh-ul normal ca a inceput sa cauti tot felul de defecte loganului cu scopul de a te simtii mai bine in golf. (si nu te condamn pt asta..asa fac multi.) Eu daca ma sui intr-un Golf IV , nu incep sa-i caut defecte ca sa ma simt mai bine in Logan , pentru ca nu sunt genul ala de persoana. :)

Defecte gasesti la aproape orice masina ..

 

PS: Sper sa nu-mi sara nimeni la gat , pentru ca m-am suit de MULTE ori si in Golf IV si in Octavia si nu vb aiurea.

Share this post


Link to post
Imi pare rau Bogdane , dar parerea ta nu o iau in considerare pentru ca esti o persoana care a avut de ales intre Logan si un sh , si alegand sh-ul normal ca a inceput sa cauti tot felul de defecte loganului cu scopul de a te simtii mai bine in golf.

 

Nu cu SH-urile nemtesti trebuia sa se bata Loganul? Cum sa nu iei in seama parerea unuia care deja a ales? PE aceste considerente iti putem ignora toate posturile de pana acum (ca si tu esti unul care a ales ZKR si acum incearca sa se pacaleasca singur ca a ales "the best money can buy").

Share this post


Link to post

Ideea cu sh e ca trebuie sa ai noroc. Daca nu ai noroc si in cateva luni iti pica o piesa care costa juamte cat ai dat pe masina ce faci?! Avantajul clar la logan este ca e noua si are garantie. Iar golf IV, nu zic e super masinuta, dar nu pot zice ca e diferenta de la cer la pamant fata de logan. Si in plus, degeaba costa golful sh 7000 de euro, trebuie luat in seama cat a costat nou! Sa fim serios, logan se afla cam la nivelul unui cielo, la unele capitole chiar il depaseste.

Share this post


Link to post

Adevarul spus , Cielo e masina coreana (cel putin a fost) , mai fiabila decat cam ce se fabrica in ziua de azi. Insa Logan este o conceptie noua , e mai sigur , te simti mai bine in interior ..totul e mult mai modern , si ca dotari depaseste cielo cu ani de zile. Acum 3 sapt am mers vreo 5 zile cu Cielo-ul unui prieten , model 96 , 200.000km la bord si masina tin sa zic cu atatia km la bord , se infigea mai bine decat MPi-ul meu. Insa in rest ramane o masina mult depasita atat tehnologic cat si moral .

 

@Zmeul : Eu nu incerc sa-mi justific achizitia ! Cine stie..poate as fi fost mai fericit cu un SH (Focus , Astra) ..stiu ca sunt masini superioare per total , dar am preferat sa dorm linistit ca am luat masina noua in garantie 3 ani de zile. Si factorul decisiv a fost testdrive-ul cu Logan .. unde pur si simplu am ramas impresionat dupa ce numai cu zile in urma , ma tot plimbam intr-un Astra G ..hotarat sa merg pe unul ca acesta la mana a 2-a. Cei care spun ca trebuie sa vii dupa Berlina ca sa apreciezi Logan-ul , o spun cu rautate si ignoranta pentru ca nu este adevarat. Este o masina placuta , si expresia "isi merita banii" am auzit-o de la persoane apropiate mie care conduc Passat , Scenic II si respectiv Peugeot 407.

 

Masina noua e masina noua!

Share this post


Link to post

Prin ce dotari depaseste Cielo cu ani de zile? Claxon bitonal?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
Insa Logan este o conceptie noua , e mai sigur , te simti mai bine in interior ..totul e mult mai modern , si ca dotari depaseste cielo cu ani de zile.

Ti-ai bagat in vena ma???Auzi la el conceptie noua =)) ce e nou ma la Logan???Motorul e de Clio conceptie 1990-1992,articulatia fata e de clio la fel 90-92,puntea spate e de Nissan Micra si aia de acu jjjdemii de ani...unde dracu vezi tu conceptie noua la Logan???

Ce e asa de greu de inteles???daca Logan era masina de conceptie noua dupa cum zici tu modelul de baza ala kel costa vreo 10.000E daca avea ceva inovator pe ea...dar tu nu intelegi sau nu vrei sa recunosti ca de fapt Loganul e o "masina" facuta din piesele altor 3 masini???Si alea vai mama lor...

Share this post


Link to post

Computer Bord , Indicatoare digitale, Oglinzi electrice degrivante , Semnal Sonor portiere deschise, 2 airbag-uri (inca doua probabil vor fi introduse in curand), platforma cat se poate de moderna (Modus/Micra) , suport pahare pe consola centrala (3 pahare) , iluminare torpedou , scaun sofer cu reglare lombara si pe inaltime.

 

Enough Said...

 

Alezz , ma lesi :) ...documenteaza-te mai bine. Daca piesele de logan sunt de conceptie veche , atunci alea de cielo sunt din epoca de piatra. Platforma e cat se poate de moderna ;) Si per total masina se simte MUUUUULT mai noua si mai placuta decat relicva aia de Cielo.

 

WARN ME :) )

Share this post


Link to post

=)) (si nimic mai mult)

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Computerul de bord, daca ar merge bine , ar fi ceva, dar la cat de stufos e subiectul cu resetari, cred ca e mai mult o sursa de nervi.

Airbagurile sunt dotari care nu ar trebui sa lipseasca de pe orice masina, ca si ABS-ul. Dar ca sa ai ABS pe logan sunt prea multi bani in plus. Fara ABS franele sunt loterie la Logan. Ca sa nu mai zic de diesel. Majoritatea producatorilor care nu ofera ABS standard la modelele pe benzina, il ofera standard la diesel, si mi se pare normal, masina e mai grea pe fata. La Logan nu e nici macar optional. Ca sa nu mai zic de direrenta de 700 de euro intre laureate si ambition , diferenta care consta de fapt in ABS. La Corsa de ex, ABS-ul e 392 de euro. Nu inteleg de ce nu-l ofera optional la toate modelele si la un pret gen 400 de euro.

Oglinzi electrice degrivante , Semnal Sonor portiere deschise, iluminare torpedou - le gasesti si la Cielo, stai linistit .

Scaunul la cat de incomod e, poate sa aiba mama reglajelor. Ca sa nu mai zic, ca e dea drepul caraghios sa folosesti reglajul pe inaltime(topai pe scaun). Citeam pe daciaclub cum oamenii pe acolo stateau mai bine in Logan decat in Octavia, Golf, etc. Mie mi se pare cand mergi cu Logan ca stai in picioare. Scaunele sunt mici si incomode, parca sunt de jucarie. Ca pasager, spatiul la picioare e mic, stai ingramadit. Si astea sunt comparatii cu masina din dotare, care nu cred ca e cine stie ce la capitolele astea, dar mult peste Logan. Repet, scaunele sunt foarte incomode, in special ca pasager abia astepti sa cobori.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Cred ca un Logan c-o caroserie mai redusa ca inaltime si un spate redesenat ar fi fost altceva.

 

P.S. Aa uitasem, si un motor de macar 100 CP.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Adaug si eu aici cateva lucruri:

 

Pe loganul de 1.4 care l-am avut pe mana puteai sa ajungi si la 5000 rpm cu 1-a ca parca miscai artileria... abia daca pleca de pe loc.

 

Vreau sa vad un logan la macar 100 000 de km si sa-l vad cum face... apoi mai vb. La o masina cu cat ai mai multi km fara prb, cu atat se cheama ca e mai reusita. Asteptam Logan la 200000 km sa vedem ce culegem din el.

 

La SuperNova am vazut cum faceau banchetele spate la nici 2000km... si asta cu ochii mei.

 

Deci... time will tell the difference.

Share this post


Link to post

Eu unul nici nu cred ca si-au propus producatorii atatia km parcursi in condiile in care nu se intervine serios la masina. Poate pana la 100.000 da. Probabil un model ulterior va ridica standardele si o data cu ele si pretul.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Mai AND tu crezi ca nemti au fost nebuni cind au testat GOLF IV cu Logan ,ai auzit de statistici in viata ta ?,nu mai vorbii din cartii si din reviste ca nu are sens .Mie unu mi-ar fi rusine sa laud ceva ce nu merita laudat ...auzi la el are oglinzi degivrate ...pai si eu aveam la Espero ...si ce-i cu asta ,atita timp cind in anul 2005 DACIA face masini cu 3 stele nu avem ce discuta ...mai citeste si tu ..si vei gasi pe siteul reno studiul de fezabilitate care a dus la aparitia "frigiderului" numit LOgan ,tot acolo vei gasi faptul ca mai marii reno au hotarit sa atace piata de SH cu un produs ieftin de 5000euro astfel 25% din potentialii clienti de SH se voi indrepta spre LOGAN ,acesta a fost motivul pentru care LOGANUL a fost testat cu Golful 4 de nemti ...pentru ca ataca aceiasi piata ...adica aia de SH din Germania fapt pentru care Logan nu va fii iubit niciodata de nemti care au o adevarata societate de consum astfel in DE o masina se schimba din 3 in 3 ani (media).

In concluzie pentu mine afirmatia ta ca o masina SH din VEST este o loterie nu ma face de cit sa rid copios =)) adica a cumpara o DACIA nu este o loterie ????????

Pentru mine Logan nu a fost niciodata o optiune ...adica eu merg cam 40.000 km /an adica daca as avea LOGAN intr-un an de zile a-si mai cheltui 4000 euro pe combustibil +revizii asa ca prefer un Golf IV SH care ma costa la jumate combustibilul +revizia dar in care sunt in siguranta cu 4x Airbag ...standard .

Share this post


Link to post

Ca sa nu mai vorbim de calitatile dinamice si tinuta de drum.

Share this post


Link to post
1.Computer Bord

2. Indicatoare digitale

3. Oglinzi electrice degrivante

4. Semnal Sonor portiere deschise

5. 2 airbag-uri (inca doua probabil vor fi introduse in curand)

6 platforma cat se poate de moderna (Modus/Micra)

7 suport pahare pe consola centrala (3 pahare)

8. iluminare torpedou

9 scaun sofer cu reglare lombara si pe inaltime.

Enough Said...

Mi-am permis sa le numerotez, ca sa-ti raspund mai la obiect...

1 Care se reseteaza singur...

2 Corect, o nota de modernism, cred singura

3 Al caror reglaj este amplasat sub frana de mana... astfel incat il reglezi suuuper usor... :-W

4. Il au si alte masini, chiar mai vechi decat loganul...

5. 2 airbaguri care cand sar cand nu sar ... de celelalte 2 cred ca in visele voastre cele mai bune.. poate or sa puna 2 in scaune care sa apere soferul si pasagerul de actiunea celor 2 din standard... care, daca te-ai fi informat au fost considerate nitel periculoase de euroncap intr-o anumita combinatie cu pozitia de sofat...

6 Platforma moderna cu puntea spate rigida ???? :scarpin: :scarpin: cand mai toti producatorii opteaza pentru sisteme cu suspensie independenta???? hai mai AND...

7. 3 pahare zici? eu am vazut numa' doua, din care unul era ocupat de scrumiera...

8. unde este modernismul intr-un bec in torpedou?.... Pai eu am avut un Moskvitch din 1980 care avea asa ceva, cu microcontactor se aprindea cand deschideai usa de la torpedou...

9 cu 3 reglaje e numai la varianta de varf din cate stiu eu... si in plus vorbim de celebrul scaun sudat de sudorul Gigel... =))

enough said...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

aici e un razboi AND vs restul forumului :) ) . oricum nu se compara logan cu golf 4 fie el si sh, iar optiunile la logan exista pe alte masini de acum 20 de ani

Share this post


Link to post

de la and zicere !-Adevarul spus , Cielo e masina coreana (cel putin a fost) , mai fiabila decat cam ce se fabrica in ziua de azi. Insa Logan este o conceptie noua , e mai sigur , te simti mai bine in interior ..totul e mult mai modern , si ca dotari depaseste cielo cu ani de zile. Acum 3 sapt am mers vreo 5 zile cu Cielo-ul unui prieten , model 96 , 200.000km la bord si masina tin sa zic cu atatia km la bord , se infigea mai bine decat MPi-ul meu. Insa in rest ramane o masina mult depasita atat tehnologic cat si moral .

Bun , si daca zici ca se infigea ( la aproape 10 ani ) mai bine decat al tau Logan , si dupa cum au scris altii in afara de comp de bord si air bag / abs care functioneaza cum functioneaza nu are nimic in plus, cum poti zice ca loganul e cu ani peste cielo????? :scarpin:

Edited by body

Share this post


Link to post

eu dintre un sh si un logan(nou bineinteles) as alege loganul pentru simplul fapt ca e nou. am garantie 3 ani la el...asa ca mari bani n-as baga in el.

la sh e foarte riscant. nu sti cat si-a batut joc fostul propietar de masina...nu sti cati km faci si iti pica ceva.

io de ce am ales kalos ? pentru simplul fapt ca e noua,bine dotata, are un pret bun,performante pe masura si 5 stelute la nhtsa :X

asa cu 11 mii mi-as fi putut lua un opel vectra de toata frumusetea,dar repet e foarte riscant.

prefer loganul. asta si e, un inlocuitor al sh-urilor.

aveti si voi prea multe pretentii pentru o masina de 6000 euro...

Share this post


Link to post

Da zack , probabil ca ai dreptate intr-un fel !Dar si sa risti sa te duci la service de nu stiu cate ori daca ai ghinionul sa ai probleme ( si uita-te cam ce probleme au Loganurile ) parca nu e de ici de colo.

Loganul ramane o masina gen loterie - parere personala!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...