Jump to content

midnight_racer

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

About midnight_racer

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    CT
  • Interests
    Diverse...
  • Din
    CT
  • Auto
    Passat
  • Model
    B5.5
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    CT ** ***
  1. As adauga o ipoteza la capitolul "nu baga caldura": Se da una bucata Espero, ziua de 3 ianuarie 2007, drumul de la BV spre Bucuresti, timp de parcurgere 12 ore, primele 10 ore pentru parcurgerea drumului BV - Sinaia, restul 2 ore pana la Bucuresti(noaptea). Simptome: Dupa aproximativ 5-6 ore de ninsoare si viscol, in care masina mai mult a stat, dar cu motorul pornit, instalatia de ventilatie a inceput sa-si reduca debitul de aer, pana la un debit infim. Mentionez totusi ca aerul care i-l dadea era f cald(asa ii ceream eu) si aeroterma se auzea ca are turatie, dar curentul de aer era f slab. A doua zi, la plecarea din Buc instalatia a functionat din prima. Intrebarile ar fi urmatoarele: ce a fost infundat, unde sunt prizele de aer si ce remedii rapide exista?
  2. Intrebarea asta s-a pus si in topicul de gpl dar nu am primit raspuns. E valabil si pentru galeria de espero? Are buson acolo? Ar fi prea bine chiar...
  3. Stie cineva daca farurile noi care se gasesc acum, chiar si la pretul de 100EUR/bucata(n-am cautat) sunt mai bune ca cele originale sau au acelasi geam de plastic care se matuieste in timp ???
  4. Ceva informatii despre montatul sondei lambda? Costuri si cine ar putea sa o faca? Acelasi lucru despre valva de supra-presiune dinaintea mixerului... unde o gasesc si cum se monteaza. Daca mai stiti si pretul ar fi excelent ! Multumiri anticipate...
  5. Hmmm.. s-au incins spiritele. Mai bine dati "ignore" la ultimele replici sau puteti aborda urmatoarele chestiuni: Substantivul "Sapuniera" intra in dictionare ca sinonim cu aparate foto low level... (multumim Mike ca ne-ai deschis ochii ) Toti beneficiaza de timp de scris foiletoane pe forum, nu stiu cati citesc ce se scrie inaintea lor...
  6. Ce-mi place aici e ca toti vorbesc de parca ar fi fotografi de studio... Unii se mai refera si la sapuniere...(Mike.. tot tu? ce mai face FZ-ul iese din service pana la sfarsitul deceniului?) PS.. cel mai bun aparat e ala care ti-l poti permite si sa mai stii si sa-l folosesti.. oricum gadget-uri au toate dar cate sunt utile?
  7. Am vazut la vaxxi(la intalnirea din CT) montata o instalatie cu electronica pe ea, dar a lui el are si sonda lambda. Se poate monta asa ceva si pe Espero fara sonda lambda ? Banuiesc ca va trebui sa schimb si vaporizatorul? Si cam la cat duc piesele astea impreuna si ar mai trebui ceva in plus? Partea buna ar fi ca se scapa de rateuri si consumul ar trebui sa fie mai redus... daca banuiesc corect .
  8. Hmm... inca am pompa originala pe masina... la 200k. (Recunosc insa ca de la 183k merg pe gaz - pompa totusi lucreaza indiferent de combustibilul din cilindri)
  9. Cum curat filtrul decantor al gpl si cum se regleaza turatia de trecere? La mine trecerea se face imediat, la 1000 de ture, ca daca nu o tin din acceleratie moare imediat. (Am spira d-aia infasurata pe fisa principala).
  10. Poate senzorul de vacuum defect.. si la mine parca are acelasi simptom, coroborat cu rateuri cateodata pe gaz cand ii dau prea brusc. La mine am vazut ca voltajul este de 1,9-2.0 V si ar trebui sa fie undeva la maxim 1.6V... am un senzor de la altcineva, poate ii fac o verificare sa vad ce iese.
  11. Oricum, o sa o scot la plimbare sa-i dau niste pedala (pe benzina). E drept, prietenul meu a zis si el sa-i dau un reset, dar eu l-am refuzat ca poate gasesc un soft care da corect codul de eroare (desi e destul de clar ce a avut, dar in fine.. eram eu curios sa nu fie si altceva).
  12. Pe baza parerii ca ar fi ceva cu senzorul de vacuum, am verificat vizual zona senzorului si am constatat tubul scos. L-am pus inapoi si problema rezolvata ! S-a stins check-ul din bord si dupa cateva sec de mers neregulat, s-a stabilizat si motorul. (A iesit de pe tabelele predefinite) Postez 3 printuri facute dupa aceasta interventie. Poate mai sare ceva in ochi la altii ... specialisti. Postez si un print cu cablul montat pe masina prietenului meu(Espero 1,8 CD/AC/MT) pentru referinta celor dotati cu salupe ! Ca analiza vizuala, s-ar intelege ca a mea consuma mai mult la relanti(macar).. timp injectie 3.9msec fata de 4.8msec.(~65grade C ambele masini) Obs: TOATE printurile sunt pe benzina.
  13. Chestia este ca amicul a plecat cu tot cu cabluri, interfata ce facuse el si program, dar a zis ca valorile erau in limite normale(are si el Espero 1,8). Sa vad cand mai reusesc "mufarea" ...
  14. HELP !!! Se aprinde check-ul si ramane aprins. Am incercat si ieri si astazi sa o pornesc, porneste normal, dupa cca 5 sec se aprinde becul problematic. N-am mers cu ea pt ca am circulat cu alta masina, dar am facut o verificare impreuna cu un prieten electronist din CT si in programul "by Ovi_jer" scrie in stanga jos codul de eroare: "0200". Am zis "Bine ca l-am gasit!" si am cautat in manual dar in manual lipsa cod 20. Astept orice comentariu... obiectiv! Thanks! M-ar interesa daca masina ar fi deplasabila pe propriile-i picioare pana la service sau trebuie sa-i iau un "scaun cu rotile" (platforma). Later edit: daca pornesc motorul din nou, imediat ce a fost oprit si nu-l las mai mult timp sa stea, check-ul ramane aprins direct, fara sa se mai stinga. (adica fara alea 5sec mentionate mai sus) Eroarea este pe benzina si pe gpl.
  15. Postez consum matiz la 2500 km in 9 zile, 2 pers: Consum mediu 5.35%. Mentionez ca la full-urile intermediare ieseau si consumuri de 4.5 dar si unele de 6, probabil unele pompe bagau mai putin, altele mai mult. Itinerariu: CT - Buc - Sofia - Salonic - alti 500 de km in Grecia - Salonic - Sofia - Buc - CT. Caracterizare tempo: - autostrazi 115km/h .. (la 120 are un mic tremurici) - restul destul de in forta(ma rog.. cat se poate) - depasiri (toate la blana si cu multe ture) - pante de 10% in cadrul celor 500 km - AC cca 60% din distanta. Alimentat la - Lukoil(RO si BG)- 3.56RON/l si cca1.06EUR/l - Aegean(GR) intre 0.879EUR/l si 0.929EUR/l depinde de amplasarea statiei oricum mai IEFTIN ca la noi !!! Concluzie... multumit de consum si prestatiile bolidului. Am mers putin cam fara mila de masina, dar s-a tinut bine. Way to go !!!
 

×
×
  • Create New...