Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Iar reclamele Renault au reusit intotdeauna asta.

Share this post


Link to post
Sunt curios totusi, daca va exista o versiune 1,4 la break, cum se va comporta cu 7 oameni inauntru ...

Motorul de 1.4 nu va exista pe niciunul din modelele Logan Break doar 1.6 MPI si 1.5 DCI.

Share this post


Link to post

Pe site-ul Dacia la configuratorul pt MCV apare si motorul de 1.4..si de ce n-ar fi?

Share this post


Link to post
Motorul de 1.4 nu va exista pe niciunul din modelele Logan Break doar 1.6 MPI si 1.5 DCI.

1.4 apare pe MCV-ul cu 5 locuri. Unde ai citit ca nu va aparea deloc ?

Share this post


Link to post

Nu prea cred ca a meritat "efortul",mai ales ca a dat o gramada de accesorii gratis pentru asta.

Share this post


Link to post

Cu toate minusurile semnalate

 

Care minusuri au fost semnalate?...din ce stiu masina inca nu se vinede...

Share this post


Link to post
1.4 apare pe MCV-ul cu 5 locuri. Unde ai citit ca nu va aparea deloc ?

Au zis la tv ca nu se pune motorul de 1.4 pe break iar daca s-ar pune atunci stau si ma intreb cum dracu va merge o masina cu 5 oameni in ea si bagaje care poate ajunge la 2500kg???Asta nu va pleca de pe loc dapai sa urce serpentinele sau alte nebuneli,sa vezi atunci injuraturi pe strazi...daca o sa urce o sa faca ca pe vremea lu ceasca cum faceau camioanele cu caramizi sau cu tigle de aruncau oamenii din bena tigle si caramizi pe marginea drumului ca sa poata sa urce camionul serpentinele pe Valea Prahovei...

Share this post


Link to post

Da Fiatul Doblo nu are motorizare de 1.4 benzina?

Share this post


Link to post
... cum dracu va merge o masina cu 5 oameni in ea si bagaje care poate ajunge la 2500kg ... ???

Probabil ca destul de greu, dar iar probabil ca nu atat de greu pe cat te astepti. Eu am Matiz pe gaz si urcam panta destul de abrupta cu 3 oameni in ea. Urcam in viteza I, dar asta era, nu dura o vesnicie ... Din punctul meu de vedere (pretentiile mele de la o masina sunt in ultima rand de natura sportiva) cred ca se va descurca bine.

 

P.S: Am fost asta-vara la munte cu cortul 4 oameni cu portbagaj plin desupra (e vorba de o Dacie break) si nu au fost probleme deosebite ...

Share this post


Link to post

@Alezz, ma scuzi ca ma bag si eu in seama dar este asa de greu sa citesti pe siteul Dacia ? Spune clar :varianta cu 7 locuri are doar motorizarile de 1.6l MPI si 1.5 dci iar varinata cu 5 locuri si 1.4MPI .

La 2500kg nu poate ajunge MCVul orice i-ai face, masina are 1.3T si mai poti pune 550kg deci 1.9T MAX nu 2.5T .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post
Asta nu va pleca de pe loc dapai sa urce serpentinele sau alte nebuneli

Toate MCV-urile au alte cutii de viteze fata de berlina,modificate pentru o greuate mai mare,iar la 1.6 / 1.6 16 v /1.5 dci,ambreiajul e hidraulic si timoneria schimbatorului de viteze pe cabluri.

Share this post


Link to post

Okey, dar totusi, 2 tone cu 100 cp cea mai buna motorizare ?

Share this post


Link to post
La 2500kg nu poate ajunge MCVul orice i-ai face, masina are 1.3T si mai poti pune 550kg deci 1.9T MAX nu 2.5T .

Baga 5 ca mine in masina si ajungi la 550kg sau mai mult fara bagaje...asa ca mai gandeste-te.

Share this post


Link to post

Asa si ? Care este problema? Ai uitat de Dacia Papuc care cu 64CP cara 1tona, care este problema ?

Loganul nu este masina sport, pune tu in Cielo 550kg si sa vedem daca mai merge .

Am ajuns sa vorbim de dragul de a vorbii, ce naiba pina si un Golf 4 Variant are motorizare de 1.4@75CP si nu s-a plans nimeni, acum apare Loganul MCV si incepem toti sa comentam ca nu are cutare si cutare ca nu prinde suta in 6 secunde etc etc .

 

PS> Caddy Life are motorizare de 1.4 16v @75CP si o greutate maxima de 2165kg asa ca ...sau mai rau varianta SDI are 70CP si poate cara 2.2tone, nu vad care este problema pina la urma .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

1.Compari VW cu Dacia...

2.Papucu' are motor de 1.9...

3.Nu se discuta de Cielo aici...

4.Fiecare are dreptul sa isi spuna parerea...sau nu...

Share this post


Link to post
Toate MCV-urile au alte cutii de viteze fata de berlina,modificate pentru o greuate mai mare,iar la 1.6 / 1.6 16 v /1.5 dci,ambreiajul e hidraulic si timoneria schimbatorului de viteze pe cabluri.

Desi am spus ca voi ignora topicul nu pot sa trec cu vederea dezinformarea.

Timoneria cutiei de viteze e pe cablu doar la dci si la 16V la mcv. La berlina doar dci-ul e cu timoneria pe cablu.

Ambreiajul este hidraulic doar la dci (brl si mcv).

Edited by cpop

Share this post


Link to post

@Alezz

1. Compar VW Caddy Life cu Logan MCV pentru ca sunt din aceiasi clasa .

2. NU conteaza ce motor are, conteaza cuplul si CP, deci 1.9 Dizel=62CP@118Nm si 1.4 MPI 75CP@112Nm, sunt comparabile ? Eu spun ca sunt comparabile .

3. Loganul a fost si este comparat cu :BMW, AUDI, Mercedes, Ferrari, Fiat, VW etc etc etc, toata lumea vrea sa scoata in evidenta cit de prost este, ei bine s-a dovedit ca se vinde si ca este un real succes.

4. Ai dreptu sa-ti spui parerea, nu ti-a bagat nimeni pumnul in gura dar cind spui ca "motorizarea de 1.4 MPI nu va fii pe MCV " ma apuca dracii, mai ales cind datele despre MCV sunt publice si se pot accesa usor la www.dacia.ro .

 

PS> NU iubesc Loganul, nu lucrez la Dacia :D dar ma deranjaza cind se arunca cu gunoi aiurea si fiecare isi da cu parerea pe linga subiect :(

PS2> Si eu am aruncat cu gunoi in Logan dar se pare ca m-a lovit inapoi ca un bumerang, din pacate Loganul e pe val ...cum zic unii :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Pentru mine Loganul este si va ramane masina de 5000E indiferent cat dai pe ea tot 5000 face.

Iar cand mai vad si indivizi care s-au injugat la credite de 5-8 ani sa tot faca foamea numai sa aiba in fata blocului marea teapa nationala stau sa ia gandesc daca poporul roman are ceva in capu' ala de pe umeri???

Raman la concluzia ca singurul avantaj care il are Loganul fata de Cielo e spatiul interior in habitaclu in rest e la ani lumina in spate.

Share this post


Link to post

Cielo, 5 persoane, bagaje destule, a/c pornit :) ) Te intrece cam orice misca ;) .

Eu zic sa mai incetati cu offtopicul, chiar devine ridicola discutia (defapt este de mult timp).

Share this post


Link to post
Iar cand mai vad si indivizi care s-au injugat la credite de 5-8 ani sa tot faca foamea numai sa aiba in fata blocului marea teapa nationala stau sa ia gandesc daca poporul roman are ceva in capu' ala de pe umeri

Dar suparat mai esti pe "indivizi"... Este o oferta buna Logan. Daca tragi linie ai sa vezi ca de fapt cumperi o unealta, o "tool", care ofera mai multe pentru bani mai putini. Ca nu e frumoasa... ei, si ce? Doar nu te insori cu ea :D .

Share this post


Link to post

Are dreptate BogdanG, cine isi ia MCV nu vrea performanta. Vrea o masina de familie sau de munca (cel putin asa gandesc eu) si pentru regim normal de mers nu ai de ce sa ai probleme. Nubira are 1.25t, cu 5 persoane si bagaje nu mai ai nici o pretentie de sportivitate (aka are cca 1.6t incarcata) cu atat mai mult cu cat suspensia devine barcuta. Nu imi pot imagina ca cielo sta mai bine avand in vedere ca are cu 25 cp mai putin deci nu vad unde e problema. O sa se mearga mai incet si sper ca cei care vor lua astfel de masini nu vor avea ideea idioata ca pot urca dealul la 2500rpm, intr-un asemenea caz isi vor lua flash-uri si de le roman-uri :( .

 

Problema mare a acestei masini este pretul care mie personal mi se pare ridicat pentru ce ofera masina.

 

PS: Versiunea 7 locuri, 1.6 16v are aceleasi frane ca berlina?

Share this post


Link to post

Dap, aceleasi frane, adica tot tamburi pe spate :(

Oricum nu este o masina care accelereaza foarte tare prin urmare nu are nevoie de super frane :)

Eu consider ca cei de la Dacia s-au intrecut cu MCVul, am vazut si eu unu pe viu si arata mai bine decit in poze.Oricum ce este cu adevarat demn de semnalat este faptul ca nu au pus portbagajul pur si simplu ci au lungit ampatamentul si au inaltat caroseria, nu este ca la Golf 4 de exemplu unde decit s-a aplicat portbagajul si gata .E un lucru bun zic eu .

Share this post


Link to post

Andrei,nu e vorba de sportivitate ca pana la urma toate sunt masini de familie.

Ce vreau sa zic e ca m-am saturat de fiecare data cand merg cu masina pe DN1 (Valea Prahovei-Brasov) sa dau de fiecare data de cativa posesori de mandrie nationala care isi iau flashuri de la TIRuri.

Nu zic ca am super masina dar macar nu ma fac de cacao si nu incurc traficul nici incarcat si nici cu masina goala.

Daca acesti posesori de mandrie nationala ar circula corect pe drumurile publice si ar avea o atitudine corecta la volan fata de ceilalti participanti la trafic ar fii totul OK.

M-am saturat sa ii feresc,sa imi taie calea sa se uite de sus la mine ca parca as avea nu stiu ce rabla de masina...dar pana la urma e vorba de cei 7 ani de acasa si de educatie si respect in trafic.

Dar de ce toti fac magarii numai in oras nu stiu ca afara stau toti pititi pe banda 1 cu ochii in computeru de bord si neatenti la drum nu stiu???

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...