Jump to content
Sign in to follow this  
aztec

Inmatriculare Dupa 2007, a masinilor din UE

Recommended Posts

Producatorii si importatorii de autovehicule cauta metode de a pune frana importurilor de masini vechi, dupa aderare

Masinile second-hand ar putea fi «taxate» la vama in functie de numarul de kilometri...

...

 

http://www.gardianul.ro/index.php?a=economie2005110802.xml

nu-mi mai aduc aminte daca s-a mai discutat.. daca da, sa se lipeasca unde trebuie.. scuze

Share this post


Link to post

Ha..ha...ha...vremuri grele pentru saracii,...dar cu buzunarele pline, producatori autohtoni...

Concurenta e mama progresului

Share this post


Link to post

Daca ar fi asa, pana acum s-au dat kilometrii inapoi finut, pana la 80-110k km , sa vezi de acum Astre si Passaturi cu 20-30 de mii km.

Share this post


Link to post

da... vad ca legislatia o fac producatori( adica dacia by renault) care nu au nici un interes in liberalizare.. si importatori.. adica tot cei ce vand masini noi, unde profitul e maxim... daca se aduc masini sh.. nexam vanzari la masini noi..

deci.. vremuri grele pt oamenii de rand.. si ec de masini gasesc pe mobile.de... si la ce preturi (mici)

Share this post


Link to post
Daca ar fi asa, pana acum s-au dat kilometrii inapoi finut, pana la 80-110k km , sa vezi de acum Astre si Passaturi cu 20-30 de mii km.

Exact la asta ma gindeam si eu :) ) ...din pacate o masura de genul asta va creste pretul la matrasit km... "saracii" samsari :-W

Share this post


Link to post

Totusi faza cu Km mi se pare ciudata si total aiurea...hai ca asta cu euro 3 era cum era...dar la km...sa fim seriosi...

totusi s-a putea sa ceara cartea de service...unde sunt trecute toate cele ce s-a facut la masina...si se termina orice dicutie, desi ma repet e stupid!!!!

Nimeni nu poate DIRECT sa-mi impuna ce fel de bun personal imi iau ( poate s aaiba 1 milion de km, atata timp cat se incadreaza in anumite norme de siguranta....)

 

Toata lumea stie cum sa da inapoi km...nu cred ca sunt asa naivi...dar o sa gaseasca alta metoda, fara dubii... > :)

Share this post


Link to post

Preturi aproximative:

100 de euro carte de service in alb

150 de euro resetat kilometrii.

Si asta nu in Ro

Share this post


Link to post

eu nu inteleg ceva.. daca masina aia poate circula in germania si corespunde tuv-ului german , sau cum se numeste(echivalent RAR) de ce nu ar putea circula in romania... ?

raspuns... noi santem mai ai dracu ca nemtii.. :mda: X(

Edited by aztec

Share this post


Link to post
noi santem mai ai dracu ca nemtii.. :mda: X(

 

Sa vezi ce funny e cand mergi la un handler si vrei o masina..si automat il intrebi daca masina are Euor 3 domne...sa vezi cum rade pe sub mustata un amarat de turc...

Si se copiaza doar partile proaste...cele bune si "neproductive" niciodata > :)

Share this post


Link to post

Carte service 50E cu toate cele ce trebuie, nu in alb, asta dincolo.

Resetat km 50E/masina, asta la noi in romania in ardeal.

Share this post


Link to post

vad ca se lucreaza de 2 ani la cum sa ne faca viata mai grea, la care pune umarul si dacia by renault

 

"El spune că asociaţiile de profil caută de doi ani modalităţi de contracarare a efectelor de după aderarea la Uniunea Europeană. "Nu cred că se va putea realiza o limitare a accesului consumatorilor la maşini de ocazie, datorită reglementărilor legii concurenţei", a mai precizat Valmar (Brent Valmar, preşedintele APIA)"

 

"Pentru reglementarea pieţei auto second hand reprezentanţii APIA vor realiza până la sfârşitul anului un catalog de preţuri pentru modelele rulate, pentru crearea unui standard pe piaţă, demers similar măsurilor luate pe pieţele vestice. Potrivit reprezentanţilor APIA, preţurile autovehiculelor din acest catalog au anumite abateri faţă de preţurile de referinţă din Germania. "

nota mea= banuiesc ca nu in jos , ci numai in sus.. mult in sus...

 

"Nu cred că ar trebui să fim optimişti faţă de momentul aderării la Uniunea Europeană, avem chiar motive de îngrijorare. Cel mai afectaţi de creşterea importurilor de automobile second hand vor fi companiile auto cu activităţi în segmentul low-end al pieţei, segment pe care suntem prezenţi noi", a declarat Jean-Michel Sicre, directorul comercial al Dacia-Renault, în cadrul unui seminar organizat de ZF împreună cu BRD-GSG şi BRD Sogelease"

 

 

http://zf.ro/articole/Ma--inile-second-han...ar---73493.html

Edited by aztec

Share this post


Link to post

Presa - Guvern > Comunicate şi informaţii de presă

Ministrul Finantelor Publice, Sebastian Vladescu, s-a intalnit astazi cu reprezentantii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) pentru a discuta pe marginea impactului pe care il va avea asupra pietei auto aderarea Romaniei la UE.

 

“Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Mediului sunt preocupate de impactul pe care aderarea la UE il va avea asupa pietei auto si iau in calcul posibilitatea luarii unor masuri privind protectia mediului si siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu, ministrul finantelor publice.

Reprezentantii APIA si-au exprimat ingrijorarea de impactul asupra mediului inconjurator pe care il va avea cresterea importurilor de masini second-hand dupa aderarea Romaniei la UE.

“Dupa aderarea la UE, importurile de masini seond-hand nu vor fi eliminate. Este nevoie, insa, de un set de reguli asa cum s-a intamplat in unele din fostul bloc comunist care au aderat recent la UE. Aceste state au reusit prin elaborarea unor acte normative sa protejeze mediul inconjurator si sa asigure siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu.

La intalnire au participal Brent Velmar, presedintele APIA, Nicolas Ianculescu, vicepresedinte APIA si Marius Tudor, secretar general APIA.

 

Ministerul Finanţelor Publice - 10.02.2006

 

cine e de fapt APIA pe care ii ingrijoreaza poluarea...?

http://www.apia.ro/desprenoi-organizare.htm

 

Presedinti de Onoare

Calin Popescu Tariceanu- citroen

Paul Schiaucu

 

Presedinte: Brent Valmar- directorul Porsche Romania

Vicepresedinti

Sectiunea producatori autovehicule: Constantin Stroe-Vicepres DACIA

Sectiunea importatori autovehicule: Nicolas Ianculescu-director general Renault-Nissan Romĺnia,

Sectiunea importatori piese de schimb si accesorii: Dan Mihoc-director general al Premium Lubricants Romania (fost Castrol Romania

 

Alti membri in Consiliul Director:-

Paul Badea-nissan-renault

Mihai Ivanescu

Calin Popescu Tariceanu

Silviu Preoteasa-Midocar

Herbert Stein-Autoitalia

Secretar executiv: Marius Tudor

Director: Marius Carp

Share this post


Link to post

Super - corecta dezbaterea.

Consumatorul a avut vre-un reprezentant la discutiile astea?

 

De cand se pune problema asta, se aude numai gura celor din APIA, numai opinia lor e facuta publica, numai ei fac lobby la guvern... desi, intr-o oarecare masura putem spunea ca APIA este guvernul.

 

Poate ar trebui sa facem o petitie sa le inchidem gura mafiotilor aia care nu fac decat sa-si apere interesele lor, si nu ale noastre, sau ale mediului...

Share this post


Link to post

Eu cred ca si importatorii de second-hand ar trebui sa-si faca o organizatie care sa-i reprezinte, ceva gen ACASH - asociatia comerciantilor de Auto Second Hand.

Share this post


Link to post

Analiza text corupt:

 

Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Mediului sunt preocupate de impactul pe care aderarea la UE il va avea asupa pietei auto si iau in calcul posibilitatea luarii unor masuri privind protectia mediului si siguranta conducatorilor auto”, spune Sebastian Vladescu, ministrul finantelor publice.

 

Adica nu grija de mediu este problema, ci "impactul" asupra pietzei masinilor noi!

 

Ashtia merita 3000 de claxoane la fereastra biroului! (apropo, suntem ceva membrii! :-? )

Share this post


Link to post

Stai linistit, au termopane si e o distanta considerabila pana la ferestre, ii doare fix in partea dorsala, comisoanele sa iasa.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Told u so... Eram PRECIS ca o sa dea o lege prin care o sa impiedice inmatricularea sh-urilor non-euro3...

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca inmatricularea masinilor non euro e cu doua taisuri, e bine pentru ca sunt masini de maxim 10 ani care sunt in stare buna dar sunt si toate vechiturile de 20-25 de ani, si romanul cu 1300 de 30 de ani la alea de 20 de ani se arunca..si sa vezi atunci ROMANIA groapa de gunoi pentru jafurile uniunii. Oricum nu cred ca o sa dea drumul la masini fara euro 3 sau daca da drumul o sa fie asa mari taxele incat o sa fie mai rentabil sa iei euro 3. Asta e...

Edited by BAD_MF

Share this post


Link to post

Luand-o strict pe langa interesele ce exista, daca am avea un RAR corect n-ar fi nici o problema. Oricum parcul nostru auto este la pamant. Mai bine tot niste masini vechi, dar intr-o stare buna, decat jafurile care ne inconjoara

Share this post


Link to post

Mai fratilor, asa ceva nu se intampla nicaieri in lumea civilizata. Cand ai luat dacia acum 5 sau acum 25 ani nu ti-a spus nimeni ca in 2006 vei plati la ea suprataxe. Guvernul face ce vrea, iar oamenii inghit ... Practic, proprietarii sunt acum ostatici.

In UE, o masina care in 1960 avea cele mai mici taxe, are cele mai mici taxe si acum! Noile reglementari se aplica la masini noi, nu la cele deja inmatriculate.

 

Ar trebui sa punem de o petitie la guvern... sau chiar la UE...

 

Analistii financiari au prezis de mult timp scaderea vanzarilor de masini noi, dintr-un motiv simplu: Cei eligibili pentru credite le-au facut deja, si nu mai pot duce altele. Tot de asta stagneaza si piata imobiliara. Importul de SH-uri nu are prea mare legatura

 

Daca guvernul vrea sa elimine jafurile, sa oblige RAR-ul sa-si faca treaba!

 

APIA considera romanii stand cu sutele de mii de euro la saltea, si in loc sa cumpere maybachuri vor cumpara Golf2 cu 500E din Germania, scazand deci vanzarile la Maybach. Iar guvernul ii crede. Ceea ce demonstreaza inca o data cat de rupti de realitate sunt...

Share this post


Link to post

Told u so!!!

cititi aici!

Share this post


Link to post

Evident, atat timp cat ospatarul de Tariceanu si-a luat spaga de la reno, si-si protejeaza citroenul lui, ce-l doare capu' de nevoia prostului.

Share this post


Link to post

Petitie, nene! Greva generala! Revolutie! Mineriada! Menstruatie! Sa curga sange :D

De unde si pana cand APIA a devenit noul GreePeace?

Share this post


Link to post

si cine spunea ca o sa fie usor si frumos?...

uite ca s-a inselat...

Doar suntem un popor de pupaciosi in ...asa ca sa fim in alt fel acu?

sa saraceasca francezii? sa fim seriosi...

:-W

Share this post


Link to post

De ce credeti voi ca noi am putea fi diferiti fata de celelalte tari aspirante la statutul de membru UE? Si ungurii si polonezii (cu o oarecare intarziere) au facut acelasi lucru...

Io personal as da o lege ca nu se poate introduce o masina mai ieftina de 5000 de euro pe clasa compacta. Sau 7000 la clasa mare. sau 15k la clasa limuzina. Astfel m-as proteja cat de cat de harburi...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...