Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

N-are nimic, dai cu incredere.

Share this post


Link to post

N-ar ataca si garniturile de frane? Mai repede iti ataca o garnitura de cauciuc un spray cu o componenta uleioasa, gen WD40. Ala e bun la curatat pistoale :D

Share this post


Link to post

buna ziua.sunt nou pe aici si e ptr prima data cand scriu pe acest forum.de 2 zile sunt proaspatul posesor al unui matiz din anul 2000 .am observat dupa un drum de 300 de km ca miroase a benzina la motor.cand am deschis capota am vazut ca de undeva era destul de multa benzina in partea stanga.cred ca am inecat-o ca tot ii dadeam cheie si nu vroia sa porneasca si tot mai tare miroasea a benzina acolo.a pornit dupa a x -a cheie.eu merg maine cu ea la o diagnoza computerizata dar ma gandeam ca ati mai avut astfel de probleme.

Share this post


Link to post

buna ziua.sunt nou pe aici si e ptr prima data cand scriu pe acest forum.de 2 zile sunt proaspatul posesor al unui matiz din anul 2000 .am observat dupa un drum de 300 de km ca miroase a benzina la motor.cand am deschis capota am vazut ca de undeva era destul de multa benzina in partea stanga.cred ca am inecat-o ca tot ii dadeam cheie si nu vroia sa porneasca si tot mai tare miroasea a benzina acolo.a pornit dupa a x -a cheie.eu merg maine cu ea la o diagnoza computerizata dar ma gandeam ca ati mai avut astfel de probleme.

 

Buna Cristian!

Am si eu o curiozitate. Cat ai dat pe masina?

Share this post


Link to post

Cum am promis revin cu diagnosticarea masinii.

De ce se balbaie:

- trebuie schimbat capac delco, bujii, fise ( piese 205 + manopera 170)

 

De ce pierde lichid:

- pompa de racire

- cureaua de distributie ( trebuie schimbata ca e uzata si risca sa se rupa in mers)

(piese aprox 500ron + manopera 240 ron)

 

TOTAL 375+735=1100RON (FFFF MULT)

 

Am hotarat sa fac doar problema la motor si mai umblu cu antigelul dupa mine o perioda.

Stie careva daca e prea scump?

Share this post


Link to post

E foarte scump, mai ales prima parte, 170 ron manopera pentru niste nimicuri...iar piesele..bujiile sunt 45 ron NGK si fise 30 ron, capacul nu stiu, dar adunat cu bujiile si fisele e pana in 100 ron(vs 205 ron )

 

Pentru partea a doua, pot sa-ti spun doar ca am platit pe piese 120 ron kit distributie, si 100 manopera(vs 240 tu).

PS vad ca ai si pompa de apa, care mai e 150 ron si la mine nu e inclusa, deci 120 +150 = 270, oricum e departe de 500.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Mi s-a parut si mie foarte scump.

O sa caut alt service pentru partea cu apa. Sa vad cum merge dupa ce rezolva problema la motor.

Share this post


Link to post

Cum am promis revin cu diagnosticarea masinii.

De ce se balbaie:

- trebuie schimbat capac delco, bujii, fise ( piese 205 + manopera 170)

 

De ce pierde lichid:

- pompa de racire

- cureaua de distributie ( trebuie schimbata ca e uzata si risca sa se rupa in mers)

(piese aprox 500ron + manopera 240 ron)

 

TOTAL 375+735=1100RON (FFFF MULT)

 

Am hotarat sa fac doar problema la motor si mai umblu cu antigelul dupa mine o perioda.

Stie careva daca e prea scump?

 

piesele de care spui nu ar trbui sa coste mai mult de 150 ron(in cel mai rau caz), iar la manopera de ce sa dai 170 ron pt lucruri carele poti face singur si sa dureze in cel mai rau caz 1 ora.( si crede-ma eu sunt novice in ale mecanicii,si nu e greu deloc)

Iar cureaua de distributie + rola+ pompa apa nu cred sa fie mai mult de 350 ron-cam mult 500,la fel si manopera 240 ron)

Scump domnle ce spui tu acolo.

Incearca si la alte serviceuri sau alte magazine de piese.

Edited by jorky1987

Share this post


Link to post

Acum asta e...Cand ma duc s-o iau cer mai multe detalii si sper sa aiba si o garantie la ceea ce schimba. Sa vedem cum o sa mearga. Pentru partea cu pompa SIGUR ma duc la alt service. Ideaa e ca ma duceam la coafor 2 luni cu 400 ron :( . Masinile astea consuma mai mult decat femeile :P ...

Share this post


Link to post

singura, am facut si eu confuzia si nici nu era cu rosu la profil atunci.

 

atunci sa gaseasca un vecin sau un coleg care sa detina masina,e pacat sa arunci banii asa,cand poti sa scapi cu o sticla de suc de ceva.Acum inteleg de ce au cerut atat idiotii aia din servici

Share this post


Link to post

Cum am promis revin cu diagnosticarea masinii.

De ce se balbaie:

- trebuie schimbat capac delco, bujii, fise ( piese 205 + manopera 170)

 

De ce pierde lichid:

- pompa de racire

- cureaua de distributie ( trebuie schimbata ca e uzata si risca sa se rupa in mers)

(piese aprox 500ron + manopera 240 ron)

 

TOTAL 375+735=1100RON (FFFF MULT)

 

Am hotarat sa fac doar problema la motor si mai umblu cu antigelul dupa mine o perioda.

Stie careva daca e prea scump?

 

 

Dacă schimbi cureaua de distribuţie schimbă şi pompa de răcire, altfel, vei plăti din nou manopera pentru distribuţie (cei 240 de lei). Pompa este antrenată de cureaua de distribuţie, deci vor fi nevoiţi să o demonteze şi să o monteze iarăşi - şi nu e simplu, de aici şi preţul mare.

Mai mult, trebuie schimbat şi simeringul de la arborele cotit tot acum - nu va mai rezista pînă la următorul schimb de curea şi - inevitabil, vei plăti iarăşi manopera distribuţiei. Întreabă!

 

O pompă costă cel mult 100, iar un simering 15 lei; cureaua de distribuţie 150, nu mai ştiu cît e rola întinzătoare. Poate că ţi-au dat nişte preţuri estimative, neştiind cît costă piesele de fapt.

Edited by getablonda

Share this post


Link to post

O pompă costă cel mult 100, iar un simering 15 lei; cureaua de distribuţie 150, nu mai ştiu cît e rola întinzătoare. Poate că ţi-au dat nişte preţuri estimative, neştiind cît costă piesele de fapt.

 

PAi nici tu nu prea stii cat costa de fapr, o curea de distributie Bosch e 50 ron, Gates e vreo 60, pana la 150 e departe.

Share this post


Link to post

Masinile astea consuma mai mult decat femeile :P ...

 

:) Buna observatia de fapt masina e de gen feminin ))) , respectele mele doamna desi sunt unpic misogin la volan :) )

Eu am fost asta vara sa-mi schimb placutele de frana si am fost la un service unde era un fost coleg de facultate.Ala mi-a zis ca ma costa 1 baston si la insistentele mele a zis ca vb cu un mecanic sa ma rezolve cu cu 500 (50 ron).

Eu fiind de meserie m-am dus la alt service din ala mai modest si mi-au luat 250 ( 25 ron).

I-am si zis baiatului ca nu stianm cum arata la Matiz dar ca de acum am sa mi le fac singur :) ))

Asta se intampla daca suntem "amarati" :) ) In rest ii inteleg ca oriunde in lume sa repari e mai scump decat sa previi si aia de afara prefera sa-si dea masinile dupa ceva ani si sa ia altele noi astfel s-a umplut estul de masini second-hand...

Edited by VaLa

Share this post


Link to post

Dacă schimbi cureaua de distribuţie schimbă şi pompa de răcire, altfel, vei plăti din nou manopera pentru distribuţie (cei 240 de lei). Pompa este antrenată de cureaua de distribuţie, deci vor fi nevoiţi să o demonteze şi să o monteze iarăşi - şi nu e simplu, de aici şi preţul mare.

Mai mult, trebuie schimbat şi simeringul de la arborele cotit tot acum - nu va mai rezista pînă la următorul schimb de curea şi - inevitabil, vei plăti iarăşi manopera distribuţiei. Întreabă!

 

O pompă costă cel mult 100, iar un simering 15 lei; cureaua de distribuţie 150, nu mai ştiu cît e rola întinzătoare. Poate că ţi-au dat nişte preţuri estimative, neştiind cît costă piesele de fapt.

 

Multumesc pentru sfaturi!

Am gasit un site: http://24car.ro/index.php?set=motorizare&id=842... si m-am uitat si pe alte preturi

- pompa intre 170-220

- kit distributie 150

Deci, ar fi in jur de 350 piese...

 

O sa cumpar eu piesele si sa caut alt service unde e mai ieftin.

Daca stie careva vreun magazin mai ieftin in Bucuresti sau un site de unde pot sa dsau comanda...

Share this post


Link to post

Incearca totusi si la un magazin in carne si oase de piese import, astia lucreaza cu Autonet, Bardi, Unix, poate iesi mai ieftin.

 

Incearca si aici, sa-ti faca un pret contact@autodaewoo.ro

 

http://www.autodaewoo.ro/oferta.php?act=cauta&step=1&cod=&articol=pompa&id_model=6

Edited by argon

Share this post


Link to post

Azi am platit 375 RON distribuiti astfel ( ce scrie pe factura + garantie):

-Bujii aprindere 105

-Capac delco 65

-Rotor delco 35

- Diagnosticat+remediat defectiune instalatie aprindere 50+100 RON

- Diagnosticat defectiune instalatie racire motor 20 RON

Service AD GARAJE - Bdul Basarabia nr.60 ( pe lanaga Lia Manoliu) - daca e interesat careva.

Share this post


Link to post

Foarte mult. Eu am schimbat vara trecuta capac delco ( 12 ron ), rotor ( 9 ron ), fise bujii ( 40 ron ), bujii ( 15ron/buc ). Manopera a prestat-o singur.

Share this post


Link to post

Ma bucur ca in Piatra sunt preturi asa mici ...ma mut si eu peste 2 luni...Vad ca te pricepi, daca o sa am nevoie luam legatura :) ... Faci un ciubuc :P

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Buna seara!

 

Sunt un proaspat propietar de matiz 2001, cumparat acum 1 sapt, functiona relativ bine, insa dupa o revizie totala numai pb am.

 

Am schimbat:

Placute frana - 36 lei GM

Distributie plus role - 104 lei CONTINENTAL

Ambreiaj - 200LEI

Ulei, filtre, bujii - ULEI GM, FILTRE GM, BUJII CHAMPION 12LEI

Bascule - 36 LEI - NU AM IDEE DE CINE FACUTE

Flanse amortizoare - 26 LEI

Rulmenti amortizoare

 

Problema e ca dupa tot acest schimb facut la serviceul din colt, motorul merge neregulat la relanti, iar la plecarea de pe loc daca nu accelerez puternic trepideaza cumplit.La fel si la schimbatul treptelor.Daca nu schimb sus de tot trepideaza teribil.De exemplu la mers normal la 40km/h in a 3-a trepideaza incredibil ca si cand s'ar oprii.La mers agresiv merge mult mai bine ca inainte, trage chiar binisor, insa la mers normal e imposibil de mers.Mentionez ca inainte de revizie nu am avut nici un fel de astfel de pb.Patina ambreiajul si scartiu placutele insa nu aveam pb la plecarea de pe loc.Se pare ca cei de service nu mai stiu ce sa ii faca...

 

 

Orice sfat ma ajuta!multumesc!

Share this post


Link to post
... BUJII CHAMPION 12LEI

Ce model de bujie si ce distanta intre electrozi ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Exista posibilitatea sa-ti fi montat decalat cureaua meseriasii de la service-ul din colt, de ce ai plecat asa de acolo? :shock:

Edited by argon

Share this post


Link to post

nu am plecat asa de acolo...am plecat si m'am intors...au tot bibilit pe acolo...si nu i'au dat de cap...a ramas ca maine dim il duc din nou...

nu cred sa fie bujiile...am luat impreuna cu un prieten...a lui merge fara pb...

Share this post


Link to post

SPune-le sa verifice si alinierea curelei , daca altceva nu da roade, par simptome de curea decalata cu 1-2 dinti.

Edited by argon

Share this post


Link to post

SPune-le sa verifice si alinierea curelei , daca altceva nu da roade, par simptome de curea decalata cu 1-2 dinti.

 

Tocmai am ajuns acasa cu masina.Face la fel.Merge nergulat la relantii si da sa moara la mers normal.Atunci cand accelerez merge chiar binisor.S'a verificat distributia, sa inlocuit electrovalva de sus cu varful conic, si senzorul de la clapeta de acceleratie, insa fara efect.S'au verificat bujiile...etc etc...dar tot fara rezultat.Ca fapt divers acum a aparut un scartzait...zgomot de curea care se freaca de cine stie ce...iar baietii din coltz nu mai stiu ce sa ii faca.

 

Se poate sa imi recomande cineva acum un service specializat...cu niste tehnicieni care au mai lucraat pe matiz...??

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...