Jump to content

VAXXi

Admini
  • Posts

    8495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    99

About VAXXi

  • Birthday 05/11/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://vaxxi.net
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    vaxxivaxxi
  • Skype
    vaxxivaxxi

Profile Information

  • Location
    Ploieşti, Bucureşti
  • Interests
    total dezinteresat
  • Din
    Bucureşti / Ploieşti
  • Auto
    Suzuki / Daewoo
  • Model
    LY K14D / JB43 / C18LE / C15LE
  • An
    2024 / 2007 / 1995 / 1997

Recent Profile Visitors

16399 profile views

VAXXi's Achievements

  1. Da, asta cu vantul e o problemutza, tre' sa caut niste paravanturi.
  2. Da, nu ma astept sa faca vreo minune ala de parbriz, m-am gandit ca mai reduce un pic zgomotul/praful. Eh, e usor de scos oricum, nici nu se vede practic. Cele de portiera mie imi plac ca design, sincer. Tot presate sunt, se scot usor la nevoie daca e (sau daca or sari la spalatorie ... aia e) si daca scutesc o atingere de perete/masina, si-au facut treaba. Oricum arata mai bine decat clasicele: Am cochetat cu protectiile "oficiale", dar erau vreo 300 de euro si protejau doar partea de jos ... dupa aia am mai citit ca merg adaptate de nustiuce Nissan, la "doar" 200 euro... meh.
  3. Ashe, a mai venit curierul c-o tura de Aliexpress 🙂 Cheder intre parbriz si bord Husa de TPU pentru telecomanda Protectii pentru portiere Protectie la portbagaj
  4. Pff... ce cretini. Da, e de la tema (cred ca a ramas default aia veche, usor customizata); daca schimbi jos pe IPS default apare sus un meniu cu 3 bare unde ai sign up/sign in. O sa ma uit.
  5. Asa zice si la manualul in engleza 😕 https://mylacetti.ru/tis/en/documents_2005/nubira-lacetti/sm-j/5j2_5b01.en.html#j5b0cfl Si nu vad surubul listat aici: https://mylacetti.ru/tis/en/documents_2005/nubira-lacetti/sm-j/5j2_5b0.en.html#j5b0fts
  6. In talonul romanesc, 95 kW. In CoC: 95 kW la 5500 rpm pe termic, 12.22 kW pe electric. Si daca tot m-am uitat in CoC, sa le scriu aici 🙂 Rapoarte in cutie: 1 - 3.615, 2 - 1.955, 3 - 1.207, 4 - 0.886, 5 - 0.738, 6 - 0.644, viteza maxima 190 km/h. 2500 mm intre axe, 4185 mm lungime, 1775 latime, 1595 inaltime. 1325 kg masa proprie, rulota cu ax central 1500 kg, fara frana 600 kg, 75 kg pe carlig. Motor K14D, 1373 cm cubi. Anvelope: 215/55R17 94V, 17X6 1/2J, inset 50 mm. Zgomot 75 dB la 3750 rpm. Consum WLTP: 6.3, 5.0, 4.7, 5.9, 5.4 l/100 km (pentru low/medium/high/extra high/combined, nu stiu ce-s astea exact). Nascut pe 03.07.2024, Suzuki LY varianta ED1S MT. Edit: si la asta ma refeream ca-i confortabila de condus cu "adaosul" electric: maximum torque: 220 Nm / 1,500-4,000 rpm.
  7. +1 pentru folie, mai usor de aplicat (mai ales daca incalzesti inainte), defectele de "curbura" le poti ascunde dupa marginea farului, am si eu de ... peste 3 ani si rezista ok, tot Oracal.
  8. C-asa au decis mintile stralucite care-au programat IPBoard asta ... se pare ca s-ar putea dezactiva complet doar cu o copie a skinului implicit si niste modificari prin cod, cand am timp o sa sap.
  9. Sunt membru in club de pe vremurile cand se platea vama la OP 5 🙂
  10. Asa, a venit prima tura de "prostii de pe Aliexpress". Prima si cea mai misto este parasolarul,unde mi-a cam tremurat mana sa dau treij' de euro "blind", dar nu regret; tesatura e mult mai groasa fata de cele din benzinarii, rama nu e "cerc" ci facuta pe parbriz, are decupaj frumos sus pentru imensitatea de oglinda cu toti senzorii, husa de stocare. Am mai luat un set de covorase de cauciuc pentru spatiile de depozitare, foarte misto si astea, se potrivesc la fix si sunt lipicioase ca sa stea bine. Mi-au ramas 3 bucati carora nu le-am gasit locul. Niste protectii anti-gheare de don'soare la manerele portierelor, unde mi-am adus aminte cum e sa pui folii la telefoane 🙂 nu s-au asezat stralucit, dar nici nu se vede prea tare. Am mai luat si niste protectii de suruburi, da' inca nu le-am montat.
  11. "principal" si "secundar" nu sunt in codul rutier, sunt prin chestionarele alea de la scoala de soferi. Avem asa in codul rutier: respectiv Oricum sunteti toti pe langa, drumul principal e ala pe care circula BMW-ul, se stie !
  12. A, gata, stiu de unde era - am pus cum era inainte.
  13. Atunci bookmark la https://www.gmclub.ro/forum/forums/
  14. Atunci bookmark la https://www.gmclub.ro/forum/discover/unread/
 

×
×
  • Create New...