Jump to content

varais

Membru
  • Posts

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

1 Follower

About varais

  • Birthday 08/04/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    vraciumarian@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo / Alfa Romeo / Mazda
  • Model
    Nubira II / Mito / Mazda 3 sedan
  • An
    2004 / 2011 / 2025
  • Nr. Inmatr.
    B08NGM/ B626RLK /B369VRM

Recent Profile Visitors

4206 profile views

varais's Achievements

  1. 130 si ceva de mii km. La 21 de anisori Nubi cere atentie. De data asta amortizoare fata si un schimbator de caldura pentru interior. Bineînțeles ca s-a lasat cu demontat bordul. Pe langa astea manerul de la usa fata stanga. Bine ca a facut Mircea fotografii.
  2. 1000 km. Schimb ulei Mazda Supra X 0W20 .
  3. Avem in sfarsit si numere. Arata bine in lumina asta .
  4. @Geo_ZGA pai de acolo vin restul. Modelul e prea nou si nu se gasesc astea la ei asa ca.....am dat 160 pe ele de la Radacini. Au venit din Polonia intr-o saptamana.
  5. @SalexPrima nebunica dintr-o listă mai lunga pe care pe o astept sa vina, astea pe langa presuri si tavita portbagaj.
  6. @Salex tu ce ai comandat ? Eu am fost mulțumit de Ravenol. Ambele motoare diesel de 1.6 nu au papat deloc intre schimburi. As merge pe FDS macar stiu clar ca are baza PAO. Ei au dat in clar HTHS de 3.0. fata de Supra unde pe partea asta nu e nimic clar.
  7. 390 km Usor usor ma apropii de primul schimb de ulei pe care vreau sa il fac la 1000 km. Acum cu zapada asta si cauciucuri de vara iau o pauza si voi folosi Alfa. Cu toate astea am cautat cat mai multe informatii despre uleiurile originale si am avut o mare surpriza sa gasesc inclusis analize de ulei pentru ele. Foto 1 avem recomandarea producatorului pentru G ai anume Ulei original Mazda Supra-X 0W-20 sau Ulei original Mazda Ultra 5W-30. Avand in vedere ca sunt fan Ravenol ( pentru fostul Passat si actuala Alfa ) comparand analizele marea surpriza a venit de la Supra-X 0W-20 care din punct de vedere al aditivarii este peste Ravenol pentru ca : Molibden = 706 fata de 79 la Ravenol FDS ( singurul compatibil cu Mazda ) Phosphor = 773 fata de 885 la Ravenol FDS Zink = 869 fata de 1041 la Ravenol FDS Bor = 684 fata de 72 la Ravenol FDS Toate de mai sus sunt sunt aditivi antifrictiune iar Mazda Supra -X chiar iese in evidenta. Pe langa acesti aditivi de interes ar mai fi : Indice de vascozitate VI = 219 fata de 163 la Ravenol FDS - Asta chiar este o mare surpriza pentru un ulei 0W-20. De regula uleiurule 0W-20 cam au probleme la temperturi ridicate. Pentru cei care nu stiu cu cat indicele de vascozitate este mai mare cu atat mai bine uleiul isi pastreaza calitatile de ungere. Pare a fi o solutie buna cu toate ca nu prea imi place 0W-20.
  8. Am comandat si un maner pentru stanga fata si a venit dreapta fata daca te intereseaza.
  9. Pentru cunoscatori. Au venit la o luna dupa ce am rezolvat problema.
  10. @Salex ai dreptate am papat un zero la kg 🤫.
  11. Masina japoneza si cablaje made in Philipine. Traiasca izoloerul band autovulcanizant.
  12. @Viktor are doar 1460 kg. Deci iese cam 1cp/kg la varianta asta de echipare.
 

×
×
  • Create New...