-
Posts
2679 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
67
About Wolfman
- Birthday 06/05/1966
Contact Methods
-
Website URL
http://www.daewooclub.ro
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Murciélagos
-
Interests
Cars, IT
-
Din
Murciélagos
-
Auto
Hyundai
-
Model
Grand SanteFe
-
An
2016
-
Nr. Inmatr.
**40VIO
Recent Profile Visitors
9066 profile views
Wolfman's Achievements
Rising Star (9/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Da, un bidon de 2 litri in rucsac! 🤣
-
Promisese cu peste un an in urma, dar e de apreciat ca a avut nevoie de acordul meu formal inainte de a da avansul pentru motor. Pana la urma are 20 de ani, avea banii pusi deoparte, chiar daca ma opuneam nu rezolvam nimic, decat sa o indepartez. A motivat ca are nevoie de motor pentru a se deplasa mai rapid in Bucuresti... Plus ca la ce bocanci poarta, a inceput sa se mire de consumul toyotei, dupa doua-trei iesiri in oras ramane cu doua treimi de rezervor.
-
Wolfman started following Unidentified Flying Objects , Politica Fratilor and Suzuki Vitara - Ηλιακό Kίτρινο
-
Dacă s-a putut la americani, de ce nu și la noi? Singura speranță ar fi să voteze încă vreo trei-patru milioane, ceea ce nu cred, realist vorbind.
-
Pana la urma n-am putut s-o tin pe fiica-mea departe de motor, ieri a dat avansul pentru o CFMOTO 300SR ABS '25. Am avut ceva discutii aprinse pe tema asta, insa am renuntat, de la 14 ani se roaga de mine sa-i dau acceptul...
-
S-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute! Foarte frumoasa culoarea si jantele! Poate mi-a scapat, cati CP are motorul?
-
Pana la urma am primit motorul fara sa furnizez la DHL vreun cod , a fost montat pe masina iar Ligia a plecat la Bucuresti duminica cu Flame (asa a botezat-o :D). Motorul a fost de fapt de pe Subaru BRZ (acelasi motor FA20, difereau cablajele, mufele si senzorii, pe care le-am luat de pe vechiul motor). GT-ul merge conform asteptarilor, doar o chestie am observat, cateodata se limiteaza la 4000 RPM intr-a sasea, intr-a cincea ajunge la limitare, doar de doua ori s-a intamplat, va merge Ligia la o diagnoza. I-am pus ulei Amsoil Signature 0W30 si filtru de ulei Amsoil, i-am facut compresia (are 17 BAR pe toti cilindrii). Acum am ramas cu ambele SantaFe-uri acasa, cel maro va merge la vanzare.
-
Vesti bune pentru GT-ul fiica-mii, am gasit motor FA20 in Olanda, ar trebui sa ajunga luni pe 3. l-am cumparat pe 12.02 si a stat la DHL Freight Olanda pana ieri, cand s-au invrednicit sa-l trimita, mi-au solicitat un cod OUT, dar fiind cumparat pe persoana fizica nu am cum obtine acest cod de la ANAF (codul este necesar pentru achizitii mai mari de 2000 E sau de 500 KG, in cazul meu motorul a fost 5350 si 210 kg).
-
Cica le-au suflat de praf, degresat, aplicat grund, uscat, vopsit, uscat... Pana mea, m-am saturat de scuze. Posibil sa fi strans si cam tare la vulcanizare, dar asa bucati de vopsea nu trebuiau sa sara, doar sa se ciobeasca muchiile gaurii centrale.
-
Wolfman changed their profile photo
-
Au fost sablate, date cu grund, uscate in cuptor si apoi vopsite in camp electrostatic. Le-am corectat eu cu niste vopsea neagra si aia e.
-
Maine plec la Bucuresti cu platforma sa aduc Toyota la Bacau, am gasit in zona un mecanic serios care s-a angajat sa o prepare. Am vopsit jantele pe 19 de la SantaFe in camp electrostatic dar m-au luat nervii azi cand am montat anvelopele, vopseaua a sarit la doua jante pe portiuni de ordinul cm-lor cand le-au strans cu conul pe masina de echilibrat. Si am fost la Euromaster, 200 lei montajul... Vopsitorul zice ca au strans prea tare, montatorul ca e vopsit prost, nu avea voie sa sara vopseaua pe atata suprafata, le cam dau dreptate.Vopsitorul - cica sa le duc inapoi sa le vopseasca gratis, sau alt set de jante. Parca as avea timp sa plimb rotile prin portbagaj, demontat, montat, etc. Le-am zis sa-mi dea un discount de 25% si aia e.
-
Intre timp Accordul a plecat la alt pasionat din Iasi, mergeam ca un pensionar cu el, fiind mai tot timpul cu nevasta-mea in masina, doar pe autostrada vedea 140. A urmat o Toyota GT86 pentru fiica-mea, in speranta ca o deturnez de la ideea de a lua motor (a luat si A2 intre timp), mi-a promis ca daca o ajut sa-si ia GT86 renunta la motor. Are motor boxer de 200 CP, tractiune spate, doua clase peste RCZ. Insa, s-a gandit ea sa o prepare cum trebuie: *Axe cu came cu update *Biele forjate in H, pistoane forjate *pompa ulei cu debit marit *sorb pompă ulei marit cu Hy-Flow *Antival baie ulei *kit apă - metanol radiator ulei, ceasuri temperatura, presiune ulei, etc, pret de vreo 8600 E. Problema e ca a dat peste un jeg de mecanic fara scrupule care i-a cerut 6100 E bani pentru piese in avans din 02.09.2024 dupa care tot o trombonea ca piesele sunt in vama, etc. Pana am intrat tare in el de i-a returnat banii pentru piese. Ideea e ca mecanicul e meserias pe motoare boxer, a mai preparat motoare insa nu mai avem incredere in el dupa atatea minciuni (ca idee, nici macar nu daduse comanda, fabrica e-mailuri fake de la furnizor si folosea banii pentru alte proiecte). Daca stiti vreun mecanic pasionat de Subaru si corect, dati un semn aici, zilele astea Ligia va lua masina pe platforma cu motorul desfacut si va continua proiectul in alta parte. Are vreo trei variante, dar n-as vrea sa pice din lac in put. SantaFe-ul de la Ligia a ajuns inapoi la mine, intre timp am mai luat un Grand SanteFe cu 7 locuri pe care il birjareste Ligia in asteptarea GT-ului.
-
GTC-ul a capatat kit ambreiaj nou la 188.000 KM, volanta avea buba, in rest mai mergea cel putin inca pe atat. I-am cumparat si discuri si placute frana pt. fata, urmeaza sa le schimb mai incolo. Daca nu intra pe mana fiica-mii ultimii 20k km cred ca nu as fi apucat sa umblu la ambreiaj. Probabil ca si chip-ul de la 90 la 125 CP a avut un rol aici, desi discul de ambreiaj era uzat doar 30%. Insa stilul "smuls" de condus a avut un rol important, aproape toate socurile le preia volanta cu masa dubla pana la urma Santa Fe-ul este in Bucuresti, i-a completat fiica-mea freonul ca mai avea doar 355 gr din 550, in rest talpa si motorina. Partea buna e ca a renuntat pentru moment la motocicleta, doar s-a apucat de scoala moto. Accordul e bine merci, i-am cumparat placute frana Textar, urmeaza sa le schimb cand va fi cazul, il asteapta un drum de 1000 Km.
-
Clar, oare pentru ca poarta bocanci si vara? 😁 N-a interesat-o niciodata consumul, in aproape doi ani de condus si peste 30.000 km nu cred ca a facut plinul de mai mult de doua ori din banii ei. In alta ordine de idei, GTC-ul a ajuns la 187.000 km, peste 100.000 de cand i-am facut soft la 125 CP si peste 10 ani de cand e la mine. A cam inceput sa ceara bani, luna trecuta i-am schimbat bratele pe fata (800 lei), de vreo trei zile face zgomot ambreiajul, in prima parte a cursei se aute un harjait, probabil s-a dus volanta. Estimat, pana in 4000 de lei dauna pe card (schimbat tot kit-ul). Urmeaza discuri si placute pe fata, astea le schimb eu in toamna.
-
Dumnezeu e mare, am reușit să rămân cu Accordul, Ligia l-a refuzat pentru că nu-i mergea youtube pe navigație. Deci win-win, Santa Fe-ul a plecat la Bucuresti, iar eu sunt ceva mai linistit acum, fata mea e in siguranta momentan. Mai rău e că nu am reușit să-i scot din cap motocicleta, acum face școala pt. A2 și urmează să-și ia o YamahaR7. Din aprilie am facut vreo 3000 km cu Santa Fe-ul, incepusem sa ma obisnuiesc cu el, e masina de pensionar (desi nu-i cazul, mai am minim 7 ani :D). De vreo 2000 de km am mers pe modul ECO, i-a scazut consumul mediu de la 9.3 cu cat am luat-o la 5.8, de cand e pe mana Ligiei are 7.4 mixt, inclusiv in Bucuresti. La kick-down în depășiri retrogradează cu 2-3 trepte, nu se simte modul ECO decât la consum. I-am facut un detailing si o intretinere standard (schimburi consumabile, gresat trapa, detailing interior/exterior, schimbat anvelope). Urmeaza o vopsire jante la TopWheels, in rest apa, paie si bataie.