Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/25 in all areas

  1. Baita de duminica. Incep literele sa pice de pe portbagaj, a picat fix 'EV', o fi vreun semn...🙂
    2 points
  2. Ravenol 😄. Eu merg pe DXG intrucat, zice producatorul, este dedicat Opel si GM. Am facut, totusi, o analiza comparativa cu VMP si mie mi se pare ca sunt identice (cf fiselor de pe site-ul oficial @DE). Am ratacit putin prin Motul si LM, ambele Dexos 1Gen2-3, absolut OK ca si comportament dpdv al curateniei motorului, pornire la rece, zgomot motor la rece, consum etc. Din punctul meu de vedere, ambele sunt pe locul II in lista mea fix din cauza consumului de ulei. La Ravenol aproape ca nu completez deloc la 10.000km, in vreme ce la celelalte am pus 800-1000 ml. Cel mai slab, la capitolul asta, mi s-a parut uleiul "mama", respectiv GM. Totusi, in apararea uleiurilor, as zice ca regimul de utilizare al agregatelor este mai "spre sportiv". Insa si Ravenolul suporta acelasi regim. Per ansamblu, mie parca mi se par justificate explicatiile celor care testeaza si ajung la concluzia ca uleiurile "sintetice" cu performante bune sunt cele PAO si esterice ... Raman la IV in loc de V strict din motive de costuri ...
    1 point
  3. Hello! 10k to go 🙂 🥰 No problem right now, however I already bought its successor (drumbeat): ű I don't want to sell the Nubira yet, I want to go through what's left of my plan (valve lifters replacement, left side rocker replacement and paint some body elements). I also would hate myself if the next owner didn't take care of her as much as I did. I haven't convinced myself to get rid of her, but I'm very afraid that at some point I will have to. Although the Citroen has not been inspected by a mechanic yet (I know, very bold of me, but it was cheap, and it's very well equipped). If the Citroen requires too much money to fix every issue it might not last another safety inspection, in which case I will need the Nubira. Unfortunately, knowing myself I will get it sorted. It starts right up and runs very nicely, but it's full of error codes.
    1 point
  4. Iar s-a prăfuit topicul :)). Bun, s-au mai întâmplat câteva lucruri. Odată cu revenirea frigului am luat hotărârea de a schimba totuși blestematul ăla de calorifer. Operațiunea s-a desfășurat ieri cu ajutorul lui Mircea care a fost din nou la înălțime. Nu mai există niciun fel de problemă legată de funcționarea căldurii. Caloriferul vechi rămâne pe bară pentru o eventuală autopsiere sau încercare de curățare, habar n-am. Deși încă sunt convins că înfundarea lui a fost o urmare firească a reacției dintre G11 și G12. Mâlul ăla care era pe instalație sigur acolo s-a strâns. Antigelul a rămas relativ curat, deși n-ar fi rău să urmez sfatul Viktor și să-l dau afară. Mircea mi-a sugerat să ne ocupăm de el așa cum trebuie (demontat/curățat furtune, etc). O să revin când mai dă căldura. Momentan, mă bucur că am rezolvat. În rest, am mai montat un ceas nou de bord (cel care arată ora) și o scrumieră nouă, ambele găsite la Rădăcini. Ceasul l-a montat subsemnatul, iar scrumiera s-a montat ieri împreună cu caloriferul. Rațiunile care au stat la baza înlocuirii reperelor în cauză au fost prețul de covrigi la care le-am găsit, faptul că ceasul funcționa haotic (se deregla destul de des și era mereu înainte cu câteva minute bune), nu mai lumina cum trebuie (ziua nici nu vedeam ora) și faptul că scrumiera avea becul ars, să cumpăr tot ansamblul părându-mi-se mai la îndemână decât să caut alt bec. Până la următoarea belea, care sper să întârzie, apă, paie și bătaie ! Poze din timpul înlocuirii schimbării caloriferului nu am. Spațiul nu permitea cine știe ce și nu prea voiam să încurc :)). Din fericire, am reusit să găsesc tot un Nissens ca și cel proaspăt înlocuit, fiind mulțumit de randamentul pe care îl avea.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...