Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/25 in all areas
-
Revin cu ceva impresii dupa mai multe drumuri pe autostrada si unul pana la bulgari la Pamporovo si inapoi (aprox 1000 km). Cu siguranta intercoolerul era cel care facea ca masina sa nu mai traga "ca inainte". Am curatat si reconditionat eu injectoarele, am verificat turbina etc, dar vinovatul pt gatuiala aia peste 3500-400 rpm era de la intercooler. Acum masina "trage grav la orice turatie" ca sa citez un clasic 🤣🤣🤣 . I-am dat blana pe drumul de bulgaria , inclusiv depasiri in panta si masina se comporta ca una cu 184cp si 400Nm. Inainte era bine, dar nu foarte bine 🙂 . Acum e ce trebuie 😄 . Am verificat si scurgerile de ulei dupa aprox 1000km in decembrie si totul era bine. Cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei, mai ales ca se aprinsese si becul de "change oil soon", deci am impuscat 2 iepuri. Costul a fost de aprox 450 lei cu ulei GM 5W30 si filtru aftermarket, parca Mahle, nu bag mana in foc. Mai scump decat schimbul facut de mine la tara cu Mobil, dar un pret totusi decent. Drumuri bune tuturor in 2025!1 point
-
Hai si aici sa termin de actualizat pe 2024. Am mai luat un senzor ABS, un senzor ax came și un senzor presiune ulei ca le gasisem la preturi foarte bune in tara. Si ca tot vorbeam de preturi bune, am gasit in SUA o pompa de apa originala la $12 si un set de fise bujii originale cu marcaj Packard pe ele la 120 lei pe Aliexpress. Au fost masurate si aveau valori foarte bune. Pentru pofta sufletului, am reusit sa prind la precomanda o caseta nou nouta, prima dupa foarte multi ani, ca tot a lansat Eminem un album nou. Se aude chiar bine, fata de vechile casete. Am pastrat pentru final cea mai importanta noutate (cel putin pentru mine). Povesteam la inceputul anului ca am inceput demersurile pentru a obtine acreditarea FIVA Youngtimer Registration Document si in final am vesti. Va anunt cu deosebita bucurie ca a fost emisa prima acreditare FIVA Youngtimer din Romania si e la Nubira. Un An Nou Fericit si multa sanatate!1 point
-
Hai sa fac ultimul update pe anul asta astfel incat sa ajung la zi. Prin octombrie am cumparat un vas de expansiune, ca cel al masinii incepea sa para uzat intr-o parte, plus filtru de aer, habitaclu si de motorina, pe care planuiam sa le schimb eu. Tot in luna respectiva mi-am facut damblaua si am luat un volan retapitat cu piele perforata si piele Nappa, ca ma obisnuisem cu cel de piele naturala de la Nubira si ala de cauciuc de la Skoda nu imi mai placea. :)) In noiembrie am purces la schimbarea kit-ului de distributie, a curelei de accesorii si a vasului de expansiune, ca trecusera vreo 8 ani si aproximativ 80.000km de la ultima distributie. La partea de piese, am bagat de seama ca intinzatorul e facut de Litens, in Canada, asa cum ai si la kit-urile pentru Daewoo. Pe de alta parte, la pompa de apa nu am gasit stanta producatorului. Am dat-o pe toate partile si nu m-am lamurit. Ochiometric, vechea distributie inca se prezenta bine. La final, am pus antigel G12 Evo de la VW, ca am prins pret bun la bidon de 5L, 150 lei. Si cireasa de pe tort, am luat de la Kopacek (fostul SuperSkoda) doua insertii pentru manerele scaunelor din fata, sa umplu golul existent. Un An Nou Fericit si multa sanatate!1 point
-
Hello, I've been wanting to post here. So, the "sometimes restricts revving" problem has been finally resolved. So I was driving to my parents city on the highway, and suddenly the car lost power and didn't accelerate, so I pulled to a rest area (luckily tha car waited with this problem until we reached one 😄). I thought it needed to be towed again. I've waited some minutes and it started right away. I decided to continue the journey (I know it was not wise, but I gave it a go). The car did not produce the problem again, but after the stop it started to lose power sometimes, it didn't go above 100 kmph. Towards the end of the destination the problem got more frequent. When I reach the city (idle for the engine) I noticed that the idle was very shaky and barely ran. I took her to the local mechanic who redid the engine last time, and fortunately it was easy fix, the car ran on two cylinders, so they replaced the 4 spark plugs and the ignition coil. So far it seems to have fixed the problem I have had for a year now. Mechanically she's safe at last, but of course there are problems still I have to fix. Some rust on the left rocker, I also need to re-grease the locks in the truck and driver's door because they are semotimes hard to open. Lastly I have to thank @pompiliu92 for giving a tip to fox.rzeszow.pl a while back, because I could only find a new clutch pedal finger there. Even my main mechanic was not able to find one. But I ordered it from the website and in two weeks I got it. Take good care everyone!1 point
-
Revenim, dupa ceva timp, e gata de vre-o saptamana si merge la fel ca inainte, nu da cu fum, trage, nu are zgomote dubioase. in total mi-a luat vre-o 6 zile cate 4 ore pe zi toata operatiunea de demontat/remontat. Da stiu, se aude o rola, pare a fi cea le la aerul conditionat care a primit tot antigelul scurs din motor, sa vad maine poate reusesc sa ii fac ceva, cred ca mai am 2 vechi prin garaj. Si acum sa continuam epopeea, ramasesem dator cu niste poze cu balansierii si cu motorul atarnat de un surub de chiulasa. Bun, pistonul a intrat usor, am gresit strangerea chiulasei fiindca am interpretat pasii prost din manual, drept urmare a sfarasit stransa cu 180 de grade din 80 nm in loc de 2X90 grade din 50 nm. Asa a ramas fiindca sigur suruburile s-au intins (cel putin cele din mijloc stranse primele) si nu rezolvam nimic daca redesfaceam. Cand mi-am dat seama la final am reverificat cele din mijloc prin comparatie cu restul cu grija si aia a fost. Si cateva poze in diverse stadii la remontare. Binenteles ca nu a fost fara peripetii, prima data m-a chinuit un dop de vizitare pentru blocarea intinzatorului distriutiei pentru care imi trebuia un inbus mare (pe care nu il aveam, evident) pana la urma am facut o mantzocarie dintr-un prezon de roata (cheie de 17) si 2 piulite stranse una in cealalta si cu multa chinuiala s-a deblocat, batand in el in timp ce era in sarcina, poze si continuarea in urmatorul topic.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00