Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/24 in all areas

  1. N-avea nici un rost a schimba cureaua de distributie daca recent ai schimbat-o, cit timp nu-i deteriorata merge la loc. Toate pompele de apa is prevazute cu acel orificiu, lagar de refugiu al lichitului caz in care cedeaza simeringul de pe axul pompei. E considerat ca si avertizor, cind incepe a lacrima pe acolo e semn ca pompa de apa ii pe duca. Nici pe mine nu m-a interesat vreodata virsta unei calesti, ci starea acesteia si da, toate cer piese de schimb si e firesc a fi astfel. Ce-am constatat eu de-a lungul timpului e ca unii nu accepta ideia de a investi intr-o caleasca, au impresia ca lucrurile tin o vesnicie, cel putin astfel le-ar place banui. Nu demult i-am spus unuia verde-n fata (deh, defectul meu de fabricatie de a spune lucrurilor pe nume) ca nu masina e problema ci el! Pai mai "bajeatule"zic, nu ai nici un drept a zmiorcai ca tu nu ai masina in toate mintile, nu investesti in ea, nu ai, ii foarte simplu ! N-o ajuti, nu te ajuta !
    1 point
  2. Acum aprox. 3 saptamani am fost cu Captiva la service pt o pierdere de ulei pe care am observat-o de prin septembrie. Intrucat in aprilie am fost la service pt a rezolva pierderile de ulei, distributia etc, initial am crezut ca este vorba de busonul de la ulei. Din pacate am observat ca una din garniturile schimbate in primavara a cedat. Din fericire am rezolvat pe garantie. In urma verificarii de rampa s-a observat si ca intercoolerul era usor crapat si ca aveam si o pierdere de freon pe la radiator de AC. Le-am schimbat pe amandoua cu produse aftermarket: - intercooler NRF - 820 lei - radiator AC Nissens - 550 lei Cu schimbare freon si manopera lucrare am dat 1940 lei, o suma OK as zice. Dupa schimbare am observat o imbunatatire la acceleratie, mai ales in plaja de sus a turatiilor. Nu stiu daca era de la faptul ca era crapat, de la faptul ca avea ulei in el (cand ma bagam pe sub ea vedeam o umezeala de ulei in zona intercoolerului), dar cu siguranta merge mai bine. Dupa ce fac 1000km o sa ma intorc la service pt verificare pierderi ulei ca sa fie siguri ca s-a rezolvat. Cel mai probabil asta se va intampla pe la inceput de decembrie.
    1 point
  3. pfff pfff suflă praful de pe topic Vara asta am facut o treaba pe care vroiam s-o fac mai de mult si pe care-ar trebui sa o fi facut mai de mult: refacere protectiei anticoroziune, asa ca mi-am facut un frumos cos de cumparaturi cu de toate de la https://fertan.ro/, mi-am luat compresor si-am rezolvat-o (3 kilograme de ceara in sasiu, pe sasiu, pe tabla expusa, pe elementele corodate dupa curatare, etc). Dupa atatea schimburi de ulei, incepuse sa planga pe la busonul baii de ulei (in ciuda unui buson nou). Cum nu-mi plac carpelile, am luat baie si buson nou, rezolvat. Obisnuitele de mentenanta (uleiuri, curele, baterie etc) nici nu le mai mentionez; facute in continuare conform graficului de drumuri grele, c-asa imi place mie. Multumita DIN CAUZA lui @Geo_ZGA am mai facut si cateva upgrade-uri "de moft": - paravanturile cu care-am luat masina imbatranisera si se matuisera, asa ca am luat noi de la https://paravanturiauto.ro/ - huse noi de la https://www.huse.ro/ - si in sfarsit mult faimoasele leduri omologate Osram pe pozitii si far; comparatie pozitii, comparatie faruri, pozitii complet, faruri complet (telefonul nu surprinde foarte corect cum arata din pacate) 170800 km, 12413 litri de benzina. A, am schimbat si baghetele de la ambele geamuri; nu mai presau bine pe geam, a intrat umezeala, au ruginit macaralele (una era aproape dezintegrata), schimbat totul cu piesele originale Suzuki.
    1 point
  4. Daca tot am inceput epopeea ledurilor, am inlocuit si becurile pt daylight, tot cu Osram. La primul m-am chinuit ceva, nu intra deloc becul in soclu, f strans oringul. Pana la urma am scos proiectoarele, 3 suruburi fiecare, mult mai rapid si mai simplu. La numarul spate am avut doar niste chinezarii, o sa comand 2 t10 Osram, macar au durata de viata mai mare. Mai ramane cel pt marsalier, acolo e putin mai greu de ajuns si nu mi-a venit sa ma bag pe sub masina pe frig.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...