Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/23 in all areas

  1. @pompiliu92 o da, chiar ăla. Mai are unele chițibușuri care nu cred că se mai găsesc prin altă parte. @vrazvanc bine zis rarități. Nu mă gândeam că aș mai putea găsi vreodată stopuri noi, originale. Voiam de ceva timp să schimb urâțeniile de pe mașină. Căutăm prin dezmembrări și nu găseam în stare bună. Până le-am văzut pe astea la un preț imbatabil. Am luat și un furtunaș de apă, pare-mi-se că ăla care face legătura cu caloriferul. Am rezolvat într-un final și cu geamurile electrice. Pe stânga față am pus motoraș + macara+comanda centrală. Macaraua și motorașul au fost noi. Comanda este SH, însă în stare de funcționare, originală și cu garanție. Mi-a plăcut că mi s-a dat cu tot cu ramă, a mea fiind ruptă de cei de la Onești atunci când au înlocuit comanda de fabrică. Iarăși, nu-mi amintesc de ce am schimbat-o. Și cu o chinezărie de doi lei... Parcă avea totuși un buton rupt. Pe dreapta față eram pregătit să schimb macaraua, doar că era un easy fix și nu s-a impus decât gresarea culiselor. Geamul sărea spre înainte și trebuia mereu ajutat cu mâna. S-a dat cu niște degripant și cam aia a fost. Tot mai sare o țâră spre înainte, dar se închide singur. S-a schimbat și butonașul. Pe spate doar s-a înlocuit unul din butoane și s-au uns culisele. Merg foarte bine. Într-o parte însă mai pleacă cu o bucată din chederul ăla mic vertical. Cred că toate dotările sunt acum funcționale. Toate mai puțin AC, pentru care aștept ultimele piese din Coreea (butelie uscător, conductă de înaltă presiune și conductă dublă). Prin primăvară s-ar putea să devină și ăla funcțional.
    1 point
  2. La "marele risc" am luat un bloc motor de pe eBay, de undeva de prin Polonia. Blockul este (sper) de la un GM 2.0 LTG, adica exact ce i-ar trebui Nalucii, doar ca fost "recoltat" de pe un Cadillac. Mama mama ce corceala o sa rezulte ... daca se potriveste 😆. Riscul asumat a derivat din costul relativ mic al jucariei, 195 EUR cu tot cu partea inferioarea, plus 120 EUR transportul. Comparativ, in US am gasit la 500USD cel mai bun reper similar, dar fara partea inferioara si fara sa mai discutam de taxe vamale si cost transport. A sosit zilele trecute, am avut emotii legate de uzura camasilor. Din fericire este ZERO, dar sper sa nu apara surprize de tip ovalizare sau conicitate. In faza empirica am putut doar sa constat ca nu exista niciun pic de uzura la PMS, nici macar depuneri nu am gasit. De aratat arata cam asa, sper sa arata la fel de bine si sub capota Nalucii. Vedem in curand ce iese de aici
    1 point
  3. Ehee, mai e pana la showroom condition, nu e nici pe departe, sunt pozele facute din unghiul bun 😛 Ala micu' e infectat deja, tot timpul vrea si el sa faca ceva 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...