Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/28/22 in all areas
-
Cu motor SH, dupa experienta de acum, ma cam tem. Poate sa fie generatie de dupa 2014 ... Dar chiar si asa. Ideea de desfacut si refacut cel actual se bazeaza pe faptul ca as avea control total la piese, macar stiu ce bag. Am gasit pistoane forjate, chiar si in Ro. Mai mult, am gasit pistoane forjate la +0,5mm ... Posibil un fel de RK1. Par sa fie sanse mai bune acum decat erau saptamana trecuta. Deci, daca sunt probleme de camasa, merge o rectificare+honuire ... Cumva, oricum pistoanele le schimb, nu mai am incredere in ele, bag forjate. Deci nu ar fi mare hai, ramane doar rectificarea blocului. Cam asta imi pare un plan fezabil, mai astept oferta de piese2 points
-
Din seria, daca nu repari iarna la masina nu ai facut nimic, ieri m-am apucat sa schimb caloriferul de caldura fiindca ma plictiseam đ Evident, am reusit sa rup stutul de la condensul de AC la demontare (am uitat complet de el) dar am reusit sa desfac toate suruburile frumos, inclusiv infamul de deasupra timoneriei pentru cine stie đ) Binenteles ca radiatorul nou (nissens) era putin mai mic decat originalul si a trebuit sa fac o "romaneasca la una din prinderi, cred ca se observa in poze. Totodata am lipit stutul de condens si la remontare l-am rupt iar, fiindca nu reuseam sa inchid clima din cauza unei conducte de la noul calorifer si am fortat cam tare. S-a realiniat conducta cu cateva lovituri de ciocan si am reusit sa inchid clima đ. Am pus toate suruburile inclusiv ala nenorocit, insa pentru asta a trebuit sa demontez maneta schimbatorului cu tot cu tija aferenta pentru spatiu, insa cel mai probabil o sa o desfac iar sa relipesc stutul fiindca pe partea cealata e complicat si nu o sa fiu sigur ca il pozitionez bine si sigur ma trezesc cu apa la picioare la vara. Cam atat momentan fiidnca ma saturasem sa tot stau in pozitii contorsioniste prin masina, continuarea episodul viitor.1 point
-
Iar asa pe final de vara prin august am avut o revelatie.. trebuie sa vopsesc etrierii ca nu mai merge. Am ales un rosu mat pentru etrieri si negru mat pentru discuri, ambele pt temperaturi inalte de la Dedeman motorsport. Da stiu, trebuie sa repar aripa spate si sa vopsesc jantele.. urmeaza. Tot in august am avut parte de o alta mica filmare din partea lui Bratu, las link-urile de pe Instagram si Tiktok (depinde ce folositi, eu am facut cont pe tiktok doar sa-l vad): https://www.instagram.com/reel/CkSwNikj8DI/?utm_source=ig_web_copy_link https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7157676955876216069?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 si alte poze.. de luna asta :)) Gata sunt la zi đ1 point
-
Normal ca in procedura de rezolvare am observat ce motor jegos am iar week-end-ul urmator a intrat la curatenie si sa ales si cu schimbarea tevii principale de apa din spatele motorului (o aveam noua si OEM, era pacat, ca tot am schimbat antigelul): O sesiune foto din diverse locatii printre care si o intalnire cu un coleg de la pitesti (nubira argintie) si a se observa ca am pus becuri noi "ĂŻn bara" : P.S. Si pustiu care a vrut neaparat sa bage benzina.. :)))1 point
-
Dupa un drum la mare la inceput de Iunie, au ajuns tampoanele de motor OEM de la mama Koreea (3 buc, cel hidraulic gasit in BG tot OEM), thanks @pompiliu92. 2 saptamani mai tarziu cand sa plec in oras, dupa pornirea motorului, dau sa plec si scotea un zgomot dezordonat.. las masina in parcare si ca un roman veritabil (cum spune si Tiriac.. avioaneLE) am luat cealalta masina. Cum nu am stare, in aceiasi seara in jur de 21:30 desfaceam distributia si gasesc rola intinzatoare (OEM Opel si fo 20k) cu o bucata din suport, rupta.. rezolvat cu o rola de pe la colegi.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 |