Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/03/22 in all areas
-
Dupa accidentul de anul trecut, piticii de la mansarda nu imi dadeau pace ca am o aripa aftermarket montata pe masina, asa ca am (re)inceput sa caut una noua si originala. Intr-un final, am gasit exact ce imi doream si nu prea departe de casa. In Cehia. 😄 Un prieten de acolo mi-a expediat-o in tara. Sa vad daca o vopsesc anul asta si o pun pe masina. Iar am dat iama in stocurile de la Radacini si am luat tampon motor dreapta (producator PH), tampon motor spate (producator PH), monograme CDX (ca tot ziceam ca as vrea sa vopsesc aripa), capac plansa bord stanga si comutatoare plansa bord stanga, fiindca se arsese iluminatul de la reglajul farurilor si era mai ieftin sa iau tot setul ala de comutatoare, decat sa il comand pe cel care imi trebuia. Cand am dat sa il schimb, am observat ca era un locas de unde poti scoate becul afara, sa pui altul. Ca idee, producatorul tampoanelor originale este tot PH sau Pyung Hwa Automotive Parts Co. LTD. A trecut nitelus timp si de la ultima revizie, asa ca i-am luat un set proaspat de consumabile, ulei, lichid de frana si furtunuri de frana din otel inoxidabil de la Hel Performance, sa aduc si ceva imbunatatiri pe partea de franare. Filtrul de aer l-am inlocuit ulterior cu unul de la GM pe care il aveam in garaj. A sosit si ziua reviziei, asa ca s-a purces la treaba. Din nefericire, tamponul motor dreapta de la PH nu s-a potrivit, fiindca nu e hidraulic cum e cel de pe masina. Nu e bai, am altul original pus deoparte intr-o cutie, o sa il folosesc pe ala, ca e ce trebuie.Tamponul motor spate s-a potrivit la fix. Cand a sosit momentul sa fie schimbate furtunurile de frana, mecanicul a constatat ca legaturile dintre furtun si conducta erau destul de bine coxate si exista riscul sa indoaie conducta, mai ales ca piulita nu prea mai avea margini de care sa "muste" cheia. Tehnic, putea sa le bercuiasca si sa puna alte nipluri/holendere, doar ca in timp ce inspectam masina pe dedesubt am constatat ceva puncte de rugina pe traseul conductelor, asa ca am luat decizia sa le inlocuiesc cu totul. Totusi, pentru 20 de ani, nu arata chiar asa de rau pe sub masina. Intre timp, mi-au venit o parte din noile conducte de frana. Mai trebuie sa soseasca la inceputul acestei luni cea din fata-stanga si cea secundara din fata-dreapta. Am lasat ce e mai bun pentru sfarsit. Desertul! Anul trecut, am agreat cu @AndreiCiprian sa facem schimb de interioare intre noi. Eu ii dau interiorul meu de stofa si el mi-l da pe cel de piele. "Transplantul" a fost realizat de catre @mirceajo. Mi-a batut un apropo ca pot sa ii iau si clima lui Andrei, dar deja auzeam in departare cum ii creste tensiunea la 220. Distractia nu s-a terminat aici. Am trimis masina la un atelier de detaling, ca sa o rasfat cu un detailing interior complet, inclusiv reconditionare piele, cu ocazia implinirii a celor 20 de ani in decembrie, anul acesta. In plus, implinesc si eu 30 de ani in octombrie, asa ca mi-am facut singur un cadou in avans. 😄 A fost ceva de munca, dar pozele de mai jos valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte. Bonus, am schimbat si doua ornamente de plastic de la manerele usilor, ca erau cam albicioase.3 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
E destul de micut post-ul, in ceea ce priveste textul. Eu sunt obisnuit sa scriu articole si review-uri de gaming. Ca idee, am denumit si fiecare imagine in parte sa ma indexez pe Google. :))1 point
-
Bai nene, posteaza si tu mai des, nu stiu cum de ai reusit sa faci un post atat de lung sincer 🙂1 point
-
Rezolvat azi abs-ul, asta asa scurt sa nu va plictisiti citind🙂 Pe larg, incepe acum: Am inceput diagnoza prin scoaterea firului de la senzorul dreapta fata pe care l-am tras in stanga, am vrut sa vad daca problema e la senzor/inel planetara sau cablaj/calculator de ABS. Cam asta a iesit. Dupa ce am aflat ca senzorul/inelul abs functioneaza in parametri am atacat problema, sapat pe sub bord, scos mufa din calculatorul abs, identificat firele, masurat, nici unul din ele nu avea continuitate, drept urmare m-am apucat sa scot instalatia de pe masina sa fad unde e rupt. A fost ceva de munca dar intr-un final am reusit sa scot firul intreg direct din mufa. Este un mister cum au reusit ambele fire sa se intrerupa iar cablul sa ramana intr-o bucata, nu se vede intins, strangulat, intepat..etc. Nu mi-am mai batut capul, am uitat sa mentionez ca mai am o instalatie de ABS, drept urmare am desfacut-o si pe aia, am luat tot firul frumos (tot din mufa, fara taieturi) pus in noua instalatie, remontat tot (nu mai detaliez, nu a fost usor) si voila: L-am si testat, functioneaza. Maine atacam tachetii 🙂1 point
-
Ca sa mai sterg putin praful :)) tocmai am implinit 160.000 km, cred ca am facut cu ea vreo 5700 km de cand o am. De o luna merg cu Leganza, Nubira sta cuminte pe dreapta. Inca pierde ulei pe la buson, momentan a ramas asa, il verific o data la 2-3 zile ca sa nu sparg alt motor degeaba. I-am bagat freon in sfarsit acu vreo 3 saptamanii , mometan vad ca il tine, face rece bine. Am zis sa ajung iar la baiatul care a bagat freon, sa se uite daca pierd pe undeva. Aprinde ocazional check-engine, ba missfire pe cilindrul 3, ba o lambda ( asta cred ca e de la missfire) , ba un senzor pozitie axe ( ca e pacat ca doar Nubira sa il aiba stricat de 1 an :)) ) . Sper sa ii iau luna asta alt ulei, cu tot cu buson nou si saiba, un set nou de bujii, si sa masor fisele , ca poate reusesc sa scap de missfire si de pierderea de ulei. Si cum nu am umblat deloc la franele spate de cand am masina, si cum banuiesc ca masina a stat extrem de mult in ultimii ani, franele pe spate sunt blocate, se incinde usor roata, la mers normal si pe distante scurte 30-40km nu se incing, urmeaza si astea :)) In rest doar benzina (multa) si talpa :))1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00