salut! felicitari de achizitie si iti doresc sa ajungi cu ea la 600k de km.
acuma, in legatura cu pierserea de ulei, la varsta asta, trebuie sa schimbi garnitura de la capacul de culbutori. mare atentie la garnitura aia ca e pacatoasa, trebuie montata cu mare atentie si neaparat stransa cu cheia dinamometrica, la cuplu de 10 nm, uniform din centru catre exterior, ca pe chiulasa.
baia de ulei se pune cu mastic, nu are garnitura. si acolo trebuie stransa cu cheia uniform. eu chiar as schimba baia, nu e scumpa si poti avea surpriza sa inceapa sa curga din cauza ruginii. eu am patit.
cand schimbi sistributia, curea, rola si pompa de apa, nu uita sa schimbi simeringurile de la palier si axul cu came. nu sunt scumpe si daca incep sa curga, trebuie sa demontezi distributia din nou. sunt patit si cu asta. cand incepe sa curga simeringul de la palier e dezastru.
motorul asta eu nu stiu sa fie cu epurator, cel mult poti schimba valva pcv.
de asemenea, verifica furtunul dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie, sa nu te trezesti cu el crapat. am patit si asta.
cam asta ar fi pentru inceput, daca te mai pot ajuta, raspund cu placere.