Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/22 in all areas

  1. Am parcurs si prima mie de km, de cand am facut masina , bine bat spre 1300 deja :)). Dat fiind faptul ca Nubi nu mai are RCA de pe 15, de Luni am mers in continuu aproape cu Leganza , ma bate inca putin ideea sa bag 200 de lei benzina intr-o singura zi, dar ma obisnuiesc intr-un final :)). Dupa distributie, masina si-a schimbat complet comportamentul. Daca am mers cu ea am mai descoperit niste probleme : - se intareste volanul random la viteze mici - am cateva fire la dezaburirea de la luneta intrerupte - roata dreapta fata se incinge , posibil glisierele blocate - pierde ulei pe la busonul de golire - se aude un zgomot in plus cand virez stanga, dar nu tot timpul Dar per total, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult masina asta :))
    2 points
  2. Isi ia viteza de pe senzor abs? Daca da, ori senzor, ori pompa, ori cablaj. Pateam asta la Corsa, se intarea aiurea si nu-si mai revenea pana la oprirea motorului, de vina la mine era pompa. Luneta se repara cu kit de reparatii. Nu iese perfect ca aspect, dar functioneaza. Am facut la Cielo si a fost ok. Franele nu le facusei deja? Buson si saiba noua - 15 lei. Ai facut economie la nimic... Geometria ai facut-o si tu? Ca in poza pare cam stramba roata stanga spate.
    1 point
  3. a venit vremea amortizoarelor de pe spate, dupa ce le-am tinut cateva luni fara sa le montez am ales tot KYB (nu le-am facut poza), mi-au placut cele de pe fata care se comporta super ok, si la 1 luna dupa montajul celor de pe fata am luat si spatele doar ca le-am lasat la macerat in garaj 😁 montajul a fost usor insotit de cateva cruci si parastasuri, tipic VAG surubul care prinde amortizorul in fuzeta are o pozitie de te ... pe el, dar dupa cateva incercari l-am dovedit, iar rezultatul a fost super bun. intre timp, a venit si vremea simeringului de palier, care s-a decis sa plece de la fata locului, rezultatul a fost destul de deranjant, pentru ca masina tragea aer fals si avea amestec sarac, rezultantul fiiind check engine, plus trepidatii si zmucituri pana isi facea corectia de aer/benzina, problema sa rezolvat, am facut rost de ultima revizie de simering care este o varianta upgradata a celui din poza, acesta facutand o etansare mult mai buna, ambreajul a fost bonus la procedura plus o cutie de viteze ðŸĪŠ mai lunga decat cea existenta 😆 asta a fost un moft, pentru care cautam motiv sa il fac, si a venit si motivul ðŸĪ­ a cedat simeringul ala. in rest masina functioneaza super ok, si culmea mergea bine si cu ala rupt doar ca pierdea ulei, si trepida la pornire pana isi regla amestecul.
    1 point
  4. Din pacate e cu injectie directa, celebrele TSI-uri de prima generatie. Dupa 1000 de km de condus problema e asa. - la prima pornire a zilei, la rece cum se spune, dupa circa 1,2 minute, masina incepe sa dea eroare de misfire pe cilindrul 4 (P0304). Am sa pun maine VCDS-ul pe ea sa vad exact cate misfire-uri da. - eroarea dispare daca turez si mentin motorul de la 750 rpm viteza de relanti, pana pe la 1000 rpm. - odata ce a trecut de 20 de grade Celsius (aproximativ) eroarea nu mai apare insa masina mai are un tremurat aproape imperceptibil la relanti. - motorul se incalzeste foarte repede (deh, termostat nou) si la acceleratie sau viteza constanta, nu am intreruperi, am mers cu ea in mai multe regimuri dar nu am depasit 3500 de ture. - diferenta sonora (cum mi se pare mie) e ca sunetul e mai gros, aproape ca si cand as avea toba sparta (ceea ce nu e cazul) dupa 2500 de ture. - am desfacut si schimbat bujia de la cilindrul 4, vechea bujie era un pic uda si mirosea a benzina. - de asemenea am inversat intre ele bobinele de la cilindrii 3 si 4 dar fara vreun efect evident. La modul general consumul mi-a scazut cu circa 1l la suta de km (pe gaz) si nici componenta de benzina pe care o consuma in paralel nu mai pare sa fie asa de mare. Cu testul de compresie @Dj_Dark o sa vad, sotia nu a fost incantata de o gaura in buget de 1000 de epuroi si nu cred ca as fi eu prea fericit daca as da anunt ca mai am nevoie de inca 100. @vrazvanc parerile sunt subiective, banii la fel. Eu am 35.000 km facuti cu Octavia si 99% au fost in siguranta. De bagat, as zice ca am investit 1400 de euro in distributie, pompe de apa, chiulasa etc. Nu este putin, peste alti 6000 dati pe masina, dar sa nu uitam ca majoritatea membrilor acestui club investesc constant in masinile lor. Ca baga mai mult sau mai putin decat am bagat eu, deh, fiecare cu a lui. Eu sunt decis sa nu pasez o masina bolnavioara altcuiva ca sa il las pe acela cu beleaua pe cap. Dar cu toate ca imi plac multe la Skoda, am sa ma gadesc de 10 ori inainte sa mai iau ceva facut cu tehnologie VW. Nemtii sunt banditi care se ascund in spatele ideii oarecum perimate ca nu e tehnologie mai tehnologie decat cea germana.
    1 point
  5. Am iesit si in teste, ABS-ul nu mai sta aprins dupa schimbarea jambelor (cu tot cu senzori) unul din senzorii de pe fata era de vina aparent. Din pacate masina tot vibreaza pe la 30 la ora in accelerare si dupa pe la 60, nu stiu ce se intampla, chiar nu mai am idei fiidnca motorul e acum la nivel, vedem cat rezista tamponul central fiindca ala preia vibratia. Si, dupa cum ne-am obisnuit, la fiecare iesire inca o problema, de data asta dupa ce am ajuns in garaj, am vrut sa pliez oglinda si carcasa s-a rupt din toate cele 4 prinderi. Cel mai probabil erau lipite de mine cu superglue, nu imi mai amintesc cand am facut oglinda, tot superglue am pus si acum momentan si in paralel am revopsit un capac intact (dar visiniu) verde cu un spray de vopsea de acum 2 ani 🙂 urmand sa il inlocuiesc direct cand se rupe din nou. Mai trebuie sa ii dau lacul, insa am fost atat de multumit ca mi-a iesit perfect vopsitul incat am zis sa nu risc sa il fac rahat dand si lacul acum, data viitoare sa fiu sigur ca e uscat bine 🙂
    1 point
  6. Anul trecut am pus Hepu G12, tot pe Epica 2.0d. Hepu folosesc de multi ani, il gasesti peste tot si mi se pare bun calitativ.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...