Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/21 in all areas

  1. Poza urmatoare, facuta astazi in jurul orei 18:00, ar putea avea oarece semnificatie pentru veteranii forumului 😃 Hint: semnatura din profil 😉 LE: Multumiri @Mirceajo, pentru programarea la Politie, a fost cu noroc ! Dupa ce a plecat MOSul din ograda, numarul a fost rezervat (tot Mircea 🙂 ) vreme de un an. Programarea de acum de la Politie a fost facuta cu mai bine de 2 saptamani inainte de prezentarea la ghiseu ... Se pare ca numarul asta a fost sa ramana al meu 😉
    1 point
  2. Ieri am demontat-o pe fata in ideea sa inlocui buscsile defectuoase de la bratele fata. Cam asa aratau Fara nici un fel de exagerare, au iesit din 3 ciocane date usor, nu de de mirare ca au alunecat bratele pe ele, o poza cu cea veche (sus) si cea noua jos. Se observa diferenta de grosime si faptul ca nu mai aveau guler in partea din fata. Daca ar fi sa ghicesc, cred ca au fost introduse din partea gresita (din spate spre fata) Am reusit sa le bag pe cele noi cu o presa improvizata (folosita la bej in trecut) cam asa au intrat. Nu sunt perfecte dar in partea importanta este bine Cam atat am reusit ieri si sa pun bratele inapoi pe masina, urmeaza sa schimb si jambele fata cu altele (din mai multe motive, detailem la momentul respectiv din nou) si am luat si tampon nou de motor.
    1 point
  3. Kinetix , unde ai gasit pagina la care faci referire aici : aly, uite o pagina din manualul de Tico, privitor la verificarea incarcarii. Alternatorul de Dacie sigur nu intra in locul celui original care e mult mai mic in diametru. Nu am verificat niciodata releul regulator de tensiune de Tico, dar daca e de tipul clasic cu 2 "fire" si unul de masa, cred ca se poate inlocui cu unul de Dacie. Attached thumbnail(s) Am si eu 2 versiuni de manual pt Tico , una in romana de vreo 6MB si una in engleza separata pe capitole , care-i identica ca informatie cu cea Ro , dar care are vreo 86MB. Nu de alta dar informatia ta legata de variatia tensiunii debitate de alternator cu temperatura lui , imi da o gramada de raspunsuri si idei interesante despre cum se poate trece instant orice test de incarcare pt validarea garantiei bateriei. Am testat ieri in parcare si se pare ca : la un motor RECE ( cat sa tii mana pe el, probabil 35-40C ) incarcarea arata celebrele valori optime : fara sarcina si putin turat 14,6 Vcc iar cu consumatori porniti ( doar farurile si aeroterma pe viteza 3 ) arata cam 14,2 Vcc. Asa ca luni ma duc la aia cu bateria , las masina cam la 50-100m de firma lor , apoi ma duc in zona si-mi rezolv (din pacate pe jos....) alte treburi de firma, urmand sa ma intorc transpirat si incalzit vreo 2-3 ore mai tarziu , bag masina cu motorul RECE in service , se mira ala c-am rezolvat-o de vineri pana luni , eu ii cant melodia cu datul interesului si schimbatul releului de incarcare... apoi ca un roman adevarat plec cu hartia blestemata stampilata ! Daca nu am cum sa modific cu un efort modic ce-a facut coreeanul ( japonezul...) si daca pagina asta nu exista la ei s-o consulte dintr-o baza de date si sa inteleaga ca incarcarea face ce poate , tampit a fost ala de-a facut proiectul asa , atunci cautam o cale ocolitoare. Si asta mi se pare de nota 10 ca usurinta. Acum fiecare decide pt el , eu nu indemn categoric pe nimeni sa ignore tensiunea mai mica decat e cazul cu care incarca Tico-ul dupa ce se incalzeste. Dar eu cel putin , tin cont ca bateria anterioara a tinut vreo 3 ani , ca asta-i mai mare ( 40Ah in loc de 35Ah) si consider ca pot lasa pe moment lucrurile asa. Multumesc direct tuturor celor care au postat pe acest forum si care mi-au dat multe parti din informatia necesara si-n special lui Kinetix pt "pagina buclucasa si salvatoare"
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...