Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/21 in all areas

  1. Sa curatam praful, cam asa arata masina momentan, a fost desfacut aproape tot ce ma interesa si inlocuit cu alte piese mai "proaste" ureaza in cateva saptamani sa i pun motorul si cutia originale la loc si sa o fac intr-o bucata sa o pot misca prin curte.
    2 points
  2. Detalii 🙂 Finala nu a vrut sa iasa din intermediara, evident, drept urmare flex. Desi initial am zis ca pastrez finala si schimb doar intermediara, pana la urma am comandat ambele noi (bosal) sa nu ma mai chinui sa scor restul de teava din finala si cred ca merita si ea o evacure noua. Pret vre-o 550 ron, astept sa vina. Totodata flansele amortizoare trebuiau schimbate fiindca se umflasera cam rau si daca tot fac asta schimb si jambele cu cele originale ale masinii pe care le pusesem pe bej, deja s-au demontat si asteapta cuminti. Pe bej am pus unele vechi de prin garaj (un fost proiect de jambe de iarna cu suspensie stock abandonat la momentul respectiv) ca sa stea pe roti. Jambele care sunt acum pe ea erau de pe cea verde si le voi pune inapoi, motivul va fi dezvoltat in topicul celei verde cand voi face operatiunea.
    1 point
  3. Super faina , culoarea originala bestial :)) da pacat ca nu se pot vedea pozele de la inceput 😉✌️
    1 point
  4. Ar trebui sa-ti pui "am testat toate pompele pe care le aveam prin garaj" pe un tricou 🙂
    1 point
  5. Am uitat, am facut test la pompa de benzina fiindca avea un sunet dubios in functionare si fiindca a iesit prost, am testat toate pompele pe care le aveam prin garaj. Rezultatul in poza urmatoare: Testul a fost facut pe o perioada fixa de 5 sec (atat am setat perioada de preincarcare a rampei la punerea contactului, este modul separat fiindca motronicul de sfi nu are asa ceva). Linia 1 era pompa de pe masina, linia 2 o alta pompa de prin garaj si nivelul curent este a treia testata. Binenteles ca nr 2 a ajuns pe masina. Si o poza a "concurentilor" , de la dreapta la stanga in ordinea nr de pe tricou, 1-2-3 😄
    1 point
  6. Zilele trecute am avut treaba (neprogramata). De la inceput filtrul de motorina umezea putin pe sus, am zis ca e oring-ul, dupa schimbare apareau consumuri dubioase uneori (de la 7 sarea la 9, gen). Joi am zdruncinat-o bine pe un offroad neprogramat, iar vineri mirosea tare a motorina in masina... curgea siroaie. De nevoie, 465 lei o carcasa noua. Consumul pe zilele trecute a iesit pe la 10%, la pompa... ieri, in bord, la 105-109 km/h a fost 7%, pe la 120 km/h 7.3%. Tot cand mirosea rau a motorina, de nervi (ca eram si la dracu' in praznic), am facut o intoarcere mai neatenta si am dat cu spatele intr-un mal de pamant... bara spate julita si usor deplasata pe stanga. La nici 2 ore dupa, sotia a facut o isprava, a luat o usa deschisa (cica era deschisa, dar nu de tot, cand s-a bagat ea ala a deschis-o mai mult... naiba stie, pe filmare nu se vede clar). Am gasit la Buc, pare aceeasi culoare. Si cu asta s-a incheiat concediul, ca de obicei cu probleme la masina :))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...