Bun, am ajuns iar la evacuare fiindca s-a fisurat teava la intrare in finala 🙂
Motivul, finala grea, prindere doar intr-un punct si teava dintre intermediata si ea lovea in punte la miscari mai ample (si invers).
Drept urmare s-au facut niste mici modificari:
Intarit sudura la intrare in finala, si adaugat si platbande de rezistenta cum aveam pe borla veche.
Prelungit teava intermediata cu 2 cm ca fiind de astra F (mai scurta) S-ul ala nu venea tocmai la fix peste punte
Adaugat inca un punct de sprijin pentru a o face mai fixa finala.
Si, am mai uitat ceva, am avut o problema cu debreierea la un moment dat, la modul ca s-a intamplat ceva la pompa (probabil pistonas blocat) de atarna pedala parca nu mai era conectata la nimic si nu mai debreia, drept urmare am decis sa inlocui pompa inainte de transfagarasan fiindca oricum murdarea lichidul, cel mai probabil garnitura se dezintegra incet.
Problema e ca cea noua avea tija putin mai scurta, drept urmare ambreiajul nu mai debreia complet si schimbarile vitezelor erau putin mai greoaie.
Ieri am rezolvat si problema asta ca tot eram la sudura, am mai sudat o piulita pe furca pentru a putea lungi tija artificial si s-a reglat la fix punctul in care "musca".