Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/21 in all areas

  1. Ooo am deja cu el pe Claasic car cluj , pai cum sa stea uite asa , n-am facut multe la el , numa l-am dezmembrat si atat , am darmat garaju ala vechi unde a stat cu Damasu alb prima data , bine inainte era intors si dupa iarna aia unde se vad pozele de sus in vara in 2018 l-am scos si am facut garajul nou unde l-am dezmembrat in 2019 in primvara dupa ce masina o stat o iarna iar asa numa am spalat-o etc. si acum stau dupa mester sa vina sa-i facem pragurile si sa ii puna niste petice si dupa asamblatat la loc cu podeau sa vedem cu arata si daca e bine si tot asa sablata toata masina sau pe sub / curatata si vopsita mai tre si ursile , apripile indreptate , motoru / blocu rectificat si interioru plus directie frane etc. na da las iar pozele sa vorbeasca ✌️✌️
    2 points
  2. Astazi am dat comanda de consumabile pt revizie si preventiv am hotarat sa schimb discurile de frana, originale inca, placutele de frana, inlocuite acum 45.000km si bujiile schimbate acum 30.000km. Discuri TRW cod DF4439, placute Brembo P24 048 si bujii NGK cum am si acum. Deasemenea vreau sa-mi fac toate zgarieturile, inclusiv o stersatura obtinuta in parcare luna trecuta, retusare prin punctare cu vopsea si polishare. Camera si-a facut treaba si am avut filmarea parcarii cu masina agresoare in preajma, stersatura din nou de la un incepator in ale condusului, hartia de constatare ridicata de la Euroins si cerinta sa ma despagubeasca cu banii direct in cont, 566lei, suma ce contine tva.
    1 point
  3. Si alte poze din 2018 gasite acu pe Card 😁
    1 point
  4. 1 point
  5. Da, ieri a fost o zi de pomina 🙂 Am zis sa o duc sa ii arat adancata dar aparent nu a vrut deloc. A inceput de dimineata cand a refuzat sa porneasca. Clanc, si atat. Nu mai scriu poveste cum am ajuns de urgenta la un elevator, înlocuit solenoid demaror defect, cert e ca in 2 ore era gata masina si plecam spre circuit. Ajung acolo si la a doua tura in ultimul viraj se opreste motorul, eram in frana de motor si a cazut turatia la 0 instantaneu. Dupa jumatate de ora de banuit senzorul de arbore cotit, am descoperit ca defapt sarise mufa din bobina de inductie. Bobina fusese demontata ca sa am acces la surubul de sus al demarorului si la remontare probabi la fost infipta superficial. Oricum, am conectat-o, a pornit, dar nu am apucat sa ma bucur decat vre-o 3-4 ture dupa care m-am trezit cu apa pe jos, s-a spart furtunul din chiulasa spre calorifer. Am reusit sa tai bucata afectata (avea o taietura de 3 mm imediat langa colier), sa il reconectez si totul pare bine, vom vedea. Ps Ah, ca am uitat, am comandat o bobina pentru compresor termotec la 55 de ron, pare la fel, sper sa se potriveasca. Si in alea 4 ture de circuit am reusit 2:20 ca timp.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...