Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/21 in all areas

  1. Zilele trecute am facut un drum Bucuresti - Galati - Focsani - Bucuresti, circa 650 km, cu un consum mediu de 8,5 - 9% pe gaz + 1% benzina, as zice decent. Masina a mers impecabil la drum lung, cu exceptia cunoscutului misfire. Interesant a fost cand m-am intors dinspre Focsani a inceput sa-mi arunce P2015 - Intake manifold air control actuator position sensor/switch bank 1 - range/ performance problem. Apare un check engine dar altfel nu existau nici un fel de probleme. Ieri m-am enervat si doar asa in dorul lelii am scos mufa de la MAF sa vad ce face. Evident ca a dat P0100 MAF circuit malfunction. Dar dupa cam 50 km, partea interesanta e ca nu mai da misfire aproape deloc. De fapt nu mai da deloc. Acum imi pun intrebarea, oare este MAF-ul decalibrat/stricat dar nu de tot si de aceea imi dadea misfire sau e doar legat de harta de alimentare cu aer default a masinii, care baga mai putin aer in combinatia din cilindru si e amestecul mai bun. Ramane de vazut, maine pun VCDS si vad daca mai apare misfire sau daca s-a redus frecventa.
    1 point
  2. Tot la aia rosie am facut tzigania asta: Daca nu se observa, am facut un capac la una din iesiri din tabla prins pe stilul "silencer-ului" de la alea de vitan, adica demontabil. Ca si rezultat, s-a mai redus zgomotul un pic, vedem la drum lung.
    1 point
  3. Continuam, am montat rotile de vara la gri si cu ocazia asta am reevaluat franele spate 🙂 In urma reevaluarii am decis sa comand discuri si placute, am luat tot brembo gaurite cu ate ceramic (vre-o 760 RON) astept sa vina. Cel rosu acum, am schimbat radiatorul de AC si cu ocazia asta tin sa va anunt ca NRF sunt niste mizerii, prin comparatie nissens sunt parfum. Mai subtire, prinderile nu sunt aliniate, au trebuit reajustate din patent, din 6 prinderi pentru ventilator mai sunt doar 4, original sunt cu cheie de 8 si profil holtzsuruburi, cele noi sunt cu cheie de 10 si filet normal. Pe deasupra 2 din ele sunt prea scurte, la fel si cele 2 care prind radiatorul in partea de sus. Oring-urile am folosit de la mine, ce venise cu radiatorul erau prea subtiri. Pe scurt, a trebuit sa mut 4 clipsuri din 6 de pe cel vechi pe cel nou si nici macar conductele nu veneau chiar la fix, erau putin "offsetate", a trebuit sa reajustez prinderile. Nu mai iau NRF ever. Cam asa arata cel vechi, curgea prin toate gaurile si o diferenta dintre ele.
    1 point
  4. Saptamana trecuta i-am facut si schimbul de lichid de frana impreuna cu sotia 🙂 . Cateva ponturi pe care le-am observat la revizia asta: 1. Martorul change oil soon este calculat pe baza stilului de mers, numarului de regenerari etc. Dupa ce am schimbat uleiul s-a aprins din nou la prima regenerare de DPF. Sambata am pus diagnoza pe ea si am resetat intervalul de schimb. Dupa 2 drumuri care au totalizat ~300km nu s-a mai aprins. 2. Lichidul de frana se poate schimba prin pompat pedala doar cu motorul pornit. Cu motorul oprit dupa 3-4 pedale se intareste frana si nu mai pompeaza nimic. Prima data cand l-am schimbat in noiembrie 2018, la service, aia nu s-a prins si dupa ce au injurat in fel si chip am facut schimbul prin cadere libera, ceea ce le-a luat o gramada. Am mers pe ATE SL DOT4, mi-a "mancat" 700ml cu totul. 3. Pe interfata de diagnoza clona Delphi DS-150E daca selectez ca am Opel Antara 2014 in loc de Chevy Captiva (pe interfata ultima versiune este 2012) brusc am muuuult mai multe optiuni de learning, adaptari si alte nebunii. In plus pot sa vad in parametrii live si cat de plin este DPF-ul si alti parametri care lipsesc cand selectez Captiva.Foarte misto a fost ca am putut sa vad cati mm cubi de motorina baga fiecare injector si cu ocazia asta am vazut ca unul e usor infundat - pe cilindrul 1, compensand cu cilindrul 4 care sta mai mult deschis. Voi cumpara aditiv de curatare injectoare de care am pus si cand am luat masina si sa vedem daca se schimba ceva.
    1 point
  5. Sambata am fost prin Vrancea... trezit cu noaptea-n cap si plecat dupa cai verzi pe pereti :)) Am mers pe baza unui jurnal, pe un varf de munte, dar ne-am cam pacalit... in varf (si pe alte 4 varfuri din jur, luate la picior) nu s-a batut nimeni cu nimeni. Pe la jumatatea drumului mai erau niste transee, pe coborare ne-am oprit acolo si am gasit cateva maruntisuri germane. Parerea mea e ca romanii fugisera din transee cand au ajuns nemtii, astia au dat cateva grenade de proba (multe capace de grenada) si dupa aia au stat linistiti in transeele romanesti, o perioada scurta. Fierul rotund e de la o soba de campanie, cheia e de la ceva arma/mitraliera (nu am identificat-o), inelusul e de dama (fara legatura cu razboiul), vreo 2 nasturi germani (fara model), un tub de semnalizare german si cateva capace de grenada.
    1 point
  6. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...