Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/21 in Posts

  1. Orice solutie este buna, dar sa respecti indrumarile de pe sticla. Daca nu prea baga caldura, dar instalatia de racire a motorului merge bine (motorul nu se supraincalzeste, termostatul functioneaza corect), cel mai bine este sa verifici daca nu cumva este radiatorul din habitaclu infundat -> Aduci motorul la temperatura de functionare normala, deschizi maxim caldura in masina cu ventilatorul pe trepta 2-3 si pui mana pe cele doua furtune/ conducte care duc in habitaclu. Daca ambele sunt la fel de calde inseamna ca radiatorul nu este infundat. Daca una este calduta si una este calda inseamna ca este infundat si trebuie curatat. Metodele de curatare depind de acces si de cat timp vrei sa petreci. Cea mai simpla este sa scoti furtunele din tevile care duc la radiator, sa pui un furtun pe retur (teava care era calduta/rece) la reteaua de apa, appoi un furtun pe tur care duce undeva sub masina sau in lateral ca sa nu murdaresti compartimentul motor si sa bagi apa cu presiune in sens invers fluxului normal, adica retur->tur. Daca vezi ca nu iese apa flux de apa normal pe tur, atunci poti astupa turul si bagi pe retur otet/calgon/solutie radiator flush si o lasi acolo 1-2 ore, apoi incerci din nou sa bagi apa sub presiune. Atentie la presiune, sa nu cumva sa iti bubuie radiatorul 🙂 .
    1 point
  2. Azi am gasit problema... rezolvarea in episodul urmator, adica maine (sper).
    1 point
  3. Mama, cate reply-uri..... @vrazvanc Nu stiu daca a vrut cineva sa carcoteasca, poate doar sa-mi atraga atentia asupra unor aspecte mai putin placute ale masinii, pe care le cunosc si eu, dar care nu afecteaza functionarea masinii si de aceea nici nu le bag prea mult in seama. Am mai spus-o si o mai spun, nu este bibelou. Nu sta in garaj si (inca) vede tot felul de drumuri. Ma multumesc sa o mentin in parametri optimi si sa ma duca din A in B fara emotii. N-am vrut si nici nu vreau sa fac din ea masina noua. As ajunge la Obregia daca m-as uita la toate detaliile astea neimportante, mai ales ca vorbim de o masina veche, pentru care gasirea anumitor repere este o mare provocare. Stergatoarele sterg, semnalizarile iarasi functioneaza, toba nu face zgomot, asa ca nu vad de ce mi-as face probleme. Sauna in masina ar vrea sa o aiba multi, e superb sa stii ca poti conduce in chiloti la -20 de grade 😂🙂. Celelalte carute pe care le am (mult mai noi ca Cielo) nu incalzesc asa de bine. Daca mi se pare prea cald, orientez aeroterma spre parbriz. Sa creada cine ce-o vrea, tot eu stiu ce masina conduc 🙂. @Viktor da, nu stiu cum, dar i-a prins, pe ceas cel putin. Si acum si cand am fost o tura pe A3 Ploiesti-Buc. Nici pe autostrada nu mi-e rusine cu ea 🙂. @Geo_ZGA tine-le daca nu te incurca, te caut cu proxima ocazie cu care ajung in Buc 🙂. @pompiliu92 semnalizatoarele sunt PARTS MALL, tot de provenienta dubioasa, ceea ce inseamna ca in cateva luni, maxim un an, vor avea aceeasi soarta ca cele de pe masina. N-are sens sa cumpar chinezarii si sa le schimb de fiecarte data cand se ingalbenesc. Prefer sa cumpar direct unele ok si sa stiu una si buna. Proiectorul in schimb m-ar tenta, mai ales ca e galben si ca cel din dreapta a murit, dar nu-l gasesc si pe dreptul tot galben....
    1 point
  4. Gata franele. Ah, si ca sa vedeti cat a afectat (sau cat afecteaza in general) substanta aia antiinghet de pe drum, bieleta din poza urmatoare era noua inainte de iesirea de test de data trecuta. Cam asa arata dupa 2 drumuri. Si la final, o poza cu surorile
    1 point
  5. Cum sa nu indragesti rablele astea cind la - 10° o ia la sfert. Acuma, ca-ti aminteste ca are tacheti hidraulici, mai o miriiala, mai o ciriiala, mai o zdranganeala da' ... e firesc, iarna nui ca vara ! Woo for ever !
    1 point
  6. Eu inca am masina, am motorul de 1,4 16V si nu mi s-a aprins becul Check cu exceptia perioadei cand a avut o problema senzorul de la axul cu came si la cald pornea cateodata la a doua cheie. A fost semnalata si pe Lacetti problema cu supapele, dar eu personal nu am intalnit-o in 15 ani. Motoarele F14D au fost beton. Cu schimburi de ulei regulate, schimb de bujii la 30K, cate un aditiv si dat turatie fara sa te uiti cat de des bagi la pompa, nu mi-a facut figuri decat o singura data cand a crapat corpul din plastic al termostatului. Inca mai bag bani in masina (amortizoare, etrieri, discuri de frana etc) desi ar fi trebuit s-o duc la rabla de cativa ani. Trece ITP-ul fara probleme.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...