Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/21 in all areas

  1. Pornirea greoaie mai degraba e influientata de injectoare decit scurgeri de ulei in camera de ardere.
    1 point
  2. @mirceajo: presupun ca ma crezi daca iti spun ca doar timpul ma opreste ... dar se va face in primavara asta @Rafi: asa cum ati vazut si voi, prima data nu a iesit cum trebuie. Joi m-a sunat seful de service sa imi spuna ca masina e gata. Din tonul vocii lui am simtit ca, de data asta, a iesit perfect ... il simteam ca zambeste la telefon ! Si chiar a iesit perfect, e imposibil pentru un amator sa observe cu ochiul liber vreo diferenta intre original si revopsit. Nuanta e ca naiba ... daca va uitati pe topic, in ziua in care am inmatriculat Naluca chiar am zis ca dau de dracu' daca o sa fie necesara vopsire partiala. Mi-au inchis gura ... Si un update pe marginea codului P0010. Ieri trebuia sa o tai dinspre Bucuresti spre pustiul meu de tara, dar am avut o alta bucurie, mi-a murit frigiderul si am fost nevoit sa aman. Azi dimineata m-am prezentat la Naluca pe la 9:00, dupa o documentare temeinica legata de solenoidul VVT. Pus pe fapte mari, am reusit sa ii rup urechea de prindere a conectorului (frig, casant ...) dar l-am scos. Nu arata rau, dar erau cateva particule pe site. Spalat cu spray de frane, apoi cu spray de curatat injectia ... a iesit "boboc". Totusi, Check-ul a ramas aprins aproape toata ziua. Pe A1 am mers regulamentar, greu greu reuseam sa ajung la 170 in vreo depasire. Dealul Negru a fost trist, insa nici nu am fortat, am considerat ca e mai intelept sa am rabdare. La Kaufland Rm Valcea am facut o pauza de cca. o ora, cumparaturi ocazionale pentru 2 saptamani ... Ei bine, la iesire era sa ne rupem gatul ... Am accelerat in concordanta cu raspunsul masinii de pana acolo, doar ca, cine stie de ce ... si-a revenit !!! Checkul a ramas aprins pana la Sibiu, drum pe care au alternat secventele in care motorul era lesinat cu secvente in care era "normal". La Sibiu am oprit putin. Din momentul respectiv Checkul s-a stins si am revenit la normal. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o diagnoza sa vad pentru ce s-a aprins Checkul, desi cam stiu la ce sa ma astept. In perioada urmatoare (plan pe termen lung) trebuie sa ma ocup de remedierea efectelor produse de substanta din extinctor. Sunt multe suruburi ruginite, este necesara o curatare temeinica a motorului, cutiei, etc ...Timp sa fie , ca rabdare este :).
    1 point
  3. Update: Am desfacut afurisitul de ceas ca aflasem de la fostul proprietar ca i-a scos acul pt "tunning" si am incercat eu sa-l recalibrez dupa niste sfaturi pe forum. N-a mers , am aflat apoi ca din cauza unui surub ceva nu mergea, am strans suruburile cat am putut si minune a urcat acul, dar ... pana la prima groapa ca pica iar apoi... Dau drumu la motor si acul urcaaaaaa pana sus aproape de h dar am observat astazi ca in acel moment imi porneste si ventilatorul, probabil calibrarea mea a esuat ... Apa din borcanul de expansiune e mizerabila in ciuda faptului ca am facut aerisirea de 3 ori cu antigel nou (2 apa + 2 antigel , mai mult n-a vrut sa intre...). Acu urmatoarele nelamuriri: 1. pe vasul de expansiune exista 3 furtune, unul cum te uiti la motor in partea dreapta ce iese din radiator pana in vas, unu jos ce coboare pe conducte si unul ce se duce in ... habar n-am cum ii spune clapeta de accelerare cred, din cunostiintele mele de dacie... acest ultim furtun ar trebui sa "scuipe" calumea apa cand accelerez dar pauza abia se screme sa iasa , curge dar nu presiune nu nimic. 2. Cu caldura la maxim si in treapta 3 nu pot tine mult timp mana in dreptul grilelor de aer ca ..."arde". 3. Inca ma bulverseaza faptul ca odata ce apa se incalzeste bine daca nu am capacul la vasul de expansiune pus apa "decoleaza" din borcan, ca sa intelegeti mai bine e acelasi simptom ca atunci cand aveti motorul oprit scoateti furtunul din partea dreapta a masinii ce iese din radiator , cel subtire de sus si suflati, apa urca, nu-mi iese fin borcan daca am busonul pus dar sunt destul de sigur ca apa nu iesea inainte din borcan nici daca il desfaceam brusc dupa ce mergeam 100 de km constant. Unii spun ca e normal altii ca nu... Acu: 1.Din cate stiu eu pompa de apa n-a fost schimbata de mult dar din ce am citit pe forum daca se strica, ori scuipa apa ori se aude, nimic de genul, radiatorul e nou. 2. Radiatorul este fierbinte, daca opresc masina dupa ceva km radiatorul este fierbinte doar sus, partea de jos fiind rece, daca o pornesc si o las la relanti se incinge tot. 3.Apa nu pare sa dispara din vas sau sa aibe pierderi, uleiul e cam murdarel ca are 12 000 de km dar in rest pare oke fara spuma. 4. Nu am observat pana acum probabil dar cand desfac busonul la apa dupa ceva km fasaie ceva timp apoi poc si apa. 5.Dupa ce opresc motorul furtunul gros ce intra in radiator vibreaza si se aude ca si cand ar trece apa prin el, acest sunet inceteaza daca eliberez presiunea scotand busonul. 6. Fumul este alb cred ca este abur, dimineata scoate mai mult un pic dar dupa ce se incalzeste se subtiaza considerabil 7. In ultima vreme 2 3 zile, cand pornesc dimineata ramane martorul de ulei aprins si se aude in carait pret de aproximativ 2 secunde, nu se mai intampla decat a doua zi dimineata indiferent de cate ori as porni sau ar sta in frig. 8. Posibil sa fiu complet paranoic si masina sa mearga bine, dar sincer ... daca crapa ceva la ea nu-mi mai permit sa o repar si as vrea sa fiu preventiv. Datorita buzunarelor porno si lipsei totale de mecanici buni in orasul meu (mai pe scurt nici apa distilata nu-mi permit ) ) si a faptului ca sunt navetist si fara masina nu-mi pot pastra serviciul vin din nou pe capul vostru in speranta ca cineva o sa-mi dea o sugestie ceva poate sa mai verific etc sa fiu sigur ca totul este in regula, sau nu... Multumiri si lui Cris06 (pare rau de factura de tel 3 ), baiatul mi-a sugerat sa spal instalatia de apa bine, sa schimb afurisitul de ceas la temperatura apei sau sa imprumut unul bun si sa-l testez pe al meu, moment din pacate in care buzunarele rasufla pe afara , mai pun mici greutati sa nu iasa totusi ... )) So pls help !!!
    1 point
  4. Una din proprietatile apei distilate este faptul ca punctul de fierbere este mai ridicat fata de cel al apei de la robinet..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...