Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/21 in all areas

  1. Testul dinamic s-a incheiat, in urma caruia ramanand urmatoarele: 1) Geometria trebuie facuta, sta volanul stramb si se simte ca nu e in regula. 2) Check engine se aprinde si stinge sporadic, banuiesc sonda lambda. 3) A murit vitezometrul dupa 300 km, banuiesc cablul la intrarea in ceas fiindca avea plasticul crapat si a fost lipit cu superglue. 4) Caldura nu baga cum trebuie, trebuie reintervenit mai agresiv la calorifer. Cam astea ar fi la prima vedere. In rest masina merge bine, vedem ce mai apare dupa ce diagnosticam/reparam ce e mai sus. O poza de la intalnirea de joi, alaturi de singurul espero pe care il mai stiu in viata momentan 😄
    2 points
  2. Salut, povestea ei incepe asa; De ceva vreme, de cand ne intalnim cat mai des posibil cu colegii din "Daewoo GM Club Romania" am tot cochetat cu ideea inlocuitii Nubirei cu ceva mai vanjos ceva care sa ma ajute in tractarea rulotei. Dupa indelungi cautari pe siteurile nemtesti si olandeze, multe calcule vis-à-vis de transport, avioane si altele , avand in vedere de la Nubira 2.0 la Evanda 2.0, m-am indragostit de Epica, dupa care restul a fost simplu. Cu ajutorul colegului MirceaJo (Multumesc Mircea!) am descins intr-o dimineta la Arad, am luat-o si am facut-o a mea. Masina este gama de echipare LT, motor 2.0 VCDI, culoare gri. Prima impresie … Pacat ca nu avem sosele pentru masini ca asta. Cu un consum care pe mine (posesor de Nubira) m-a socat, am venit de la Arad pana la Bucuresti cu jumatate de rezervor de motorina, Ce sa zic una peste alta sunt incantat, motorul de 150 cai pare ca ii are pe marea majoritate acasa. Investite urgenta a fost in anvelope 215x50x17, I-montat si dispozitiv de remorcare cu cuiul detasabil ca sa nu se vada nimic in spate. A fost o problema cu clima, de cand am cumparat-o mi-a zis omul ca se pare ca trebuie reincarcat ca nu prea baga, ca baga dar foarte putin, d’alea, d’alea, dupa doua furtune schimbate se pare (sper) ca nu mai sunt problem. Am inlocuit si amortizoarele capotei portbagajului ca la sfarsitul cursei de deschidere, sus, nu se oprea elegant. Am gasit multe facturi si chitante de revizii ale masinii, distributia este facuta (comform stikerului si facturii de revizie), cu uleiul sunt cat de cat in grafic, are cam 7500 km, dar cu prima ocazie il schimb. Senzorii de parcare au o problema, martor aprins in bord si bipait la cuplarea marsarierului Cam atat, voi reveni cu adaugiri.
    1 point
  3. Paravanturi pt epica 🙂
    1 point
  4. Nu ! Ne-ai ametit complet ! Cinstit, daca recitesti ce si cum ai scris, intelegi ceva ?
    1 point
  5. Corect in ceea ce priveste spuma si nivelul scazut de antigel... si plus de asta din ce am citit presupun ca tu schimbi la 3000 de ture si dimineata cand e motorul rece nu? Vezi ca si asta e o cauza a arderii garniturii...
    1 point
  6. @parapashtiuk4u : Nu prea ai inteles ideea, degeaba te tavalesi pe jos de ris . Ordinea fizica e una singura, 1-2-3-4, dinspre distributie spre cutie. Ordinea aprinderii nu are treaba cu pozitia, de asta i-am zis lui Viktor ce i-am zis. Deci, in cazul tau, nu e vorba de 1 sau 4
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...