Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/27/20 in all areas

  1. Fiindca furtunul de admisie se rupsese de la atata timp, s-a inlocuit cu asta. Totodata am preferat sa mut senzorul de temperatura in carcasa filtrului de aer. In configuratia veche era pe furtun.
    3 points
  2. Update, desi nu e ontopic dar daca tot s-a interesat lumea. Deci la masina se face identificare, costa 170 ron, se uita la serii, km, roti...etc, nu se pune pe stand de frane, noxe..etc. Un lucru foarte important, s-a cerut autorizatia de la folia spate si s-a verificat. Ce exact nu stiu, presupun ca daca firma aia e autorizata rar, deci aviz amatorilor, pastrati foaia aia. Cam atat, masina a trecut cu brio, saptamana viitoare ma duc sa imi iau talonul.
    1 point
  3. Vali, multumesc mult, dar nu cred ca mai e necesar. Sper sa mai tina asa esapamentul cativa ani. 😀
    1 point
  4. In interior se incalzeste mai repede ca Epica, asta e clar, acum daca o fi din cauza incalzirii electrice (si Epica avea rezistenta, dar nu stiu daca de aceeasi putere) sau din cauza faptului ca e pompa oprita...nu am indicator pt temperatura in bord si nici nu am fost atat de curios incat sa merg cu interfata si laptopul ca sa vad cand se incalzeste 🙂 . Habitaclul se incalzeste poate de 2 ori mai repede. Poate! La fel imi zice si mie, au complicat un sistem simplu si fiabil. In plus nu stiu cat de bine ii este motorului sa existe un risc ca hot spot-uri sa se formeze din cauza ca apa nu circula... Momentan masina are aprox 110000km si inca are garnitura de chiulasa orginala 😄 Pe aia veche o curat si o fac bibelou :)))
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...