Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/12/20 in all areas

  1. Sa continuam, s-a montat arborele, ambreiajul si s-a urcat pe masina. Cand esti mai sarac si nu ai vaselina de montaj, folosesti the next best thing, ulei de CV manuala 😄 O alta chestie amuzanta, pe bloc langa serie scrie si codul motorului. Nu ca mi-as dori, dar ar fi amuzant daca ma opreste rar-ul vreodata, mi-l inchipui pe-ala cum se uita la LE ala de pe bloc si la chiulasa de XE 😄 Dupa s-a trecut la tziganirea prinderii de la pasager. Ca o mica recapitulare, varianta fara aer conditionat merge la prinderea originala a masinii, la mine care are si AC trebuie modificat serios. Dezavantajul este ca motorul nu sta perfect ci este un pic mai jos de coltul asta. Ar merge o modificare acolo sa se ridice mai sus dar e destul de complicat, trebuie construite niste piese si nu imi bat capul. A mers 2 ani pe aia bej, merge si acum 🙂 Binenteles, fiindca totul mersese bine pana acum a trebuit sa se intample ceva. La montaj, am rupt segmentul de compresie nr 2 la primul piston pe care am pus mana, drept urmare am bagat doar 3 pistoane, urmand sa mai comand un set de segmeni. Segmentul nu s-a rupt la introducerea in bloc sau pe piston ci cand am strans presa, am auzit trosc si cand am desfacut presa a cazut o bucata 😄 Teoria mea, nu s-a asezat bine in fanta si cand am strans a pleznit. Aia e, altul. Nu am vrut sa ma carpesc sa folosesc unul din cele vechi, desi nu au mai mult de 10 mii km. Si la final, o concluzie/observatie. Bine ca am redesfacut motorul la palier fiindca la simeringul mare de sub volanta ii sarise arcul la montaj. O panarama luata de la radacini care s-a inlocuit cu cel din kit-ul de garnituri de la elring din poza de mai sus, la fel si cel de la pompa de ulei. Si, ghiciti ce, simeringurile sunt corteco 😄
    2 points
  2. Si am reusit sa ajung la ITP :)) Spre surprinderea mea chiar a fost mult mai ok decat ma asteptam, pe scurt inafara de celebri rulmentii spate, mai trebuie schimbate: - toate 4 amortizoarele, doar cel de pe stanga fata este dus (21%) restu sunt pe la 71% - am o scurgere de ulei undeva pe la motor, mai mult ca sigur iar a cedat garnitura de la capacul culbutorilor ( as usual, e deja a 3 a) - si un brat pe stanga spate, cel de pe dreapta inca pare ok, sper sa le si gasesc nu neaparat pe original, oricum o sa fie schimbate ambele. Si am un colier care se plimba pe evacuare :)) este desprins de la racorul flexibil, cand o sa mai am o escapada romantica pe sub masina o sa il tai.
    1 point
  3. Poate vor sa se reprofileze pe parastase si cauta clienti, mai stii ... 😉 Altfel da, bea 🍺 acasa (!) ca tot in matu' ala se duce.
    1 point
  4. O transformare foarte interesanta. Atât la cea gri cât și cea roșie. Sunt pasionat de acest model și îmi pare bine ca am găsit acest forum, măcar acum. Cat despre cea roșie pot doar sa va spun ca povestea continuă ( întrucât eu sunt noul proprietar). Voi face un topic separat unde voi vorbi despre experientele mele cu aceste mașini ( am avut 5 bucăți)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...