Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/20 in all areas

  1. Sambata am fost pe la Predeal, ziua e scurta, zona detectata destul de mult (mai ales de mine)... dar tot am recuperat cateva piese frumoase. Ramasite de casca germana Pickelhaube (din pacate incompleta, fara vultur, bor, tepusa..), surprinzator interiorul de piele s-a pastrat 104 ani. O litera M din alama, initial am crezut ca e facuta artizanal de un soldat, dar sunt sanse 99% sa fie insemn de expert mitralior roman (nu stiu daca s-a mai gasit asa ceva). Un cui de cort german, 2 nasturi, cativa nasturei mici, o farfurie in stare f buna, coada de lingura, filtru masca de gaze, rame ochelar masca de gaze. Si, nu in ultimul rand, urme proaspete de urs (la vreo 30 min dupa ce am plecat am primit roalert, urs in Predeal).
    1 point
  2. Cat tine luciul dupa operatiune? As face si eu, insa am o retinere vis-a-vis de faptul ca scotand uleiul din plastice vor deveni mai casante.
    1 point
  3. Fiindca am facut rost de suruburi de volanta de manuala si venise si ambreiajul am purces la schimbarea lui. Ca si quick update, masina a fost automata deci imi trebuia volanta si ambreiaj (cu tot ce necesita) pentru conversie la manual. Cam asta e diferenta intre suruburile de volanta automata(adica o tabla) fara de manuala (mult mai groasa) Bun, drept urmare am purces la montaj, primul schimbat, simeringul arborelui (nu curgea, dar sa nu regret mai tarziu). Ca si particularitate, simeringul e la fel la 2 litri ca la 1.8, asta nou era de 1.8 luat la reducere de la radacini 😄 Urmeaza montarea ambreiajului propriu zis. Ca idee suruburile volantei nu am reusit sa le strang la mai mult de 90 Nm fiindca incepeau sa se intinda dar am folosit pasta de blocare noua si am pus un pic si la alea de la placa de presiune. Volanta este defapt de la daewoo/chevrolet evanda fiindca nu am mai vrut sa despart motorul de cutie la bej doar pentru volanta. A fost SH dar dupa curatare e ca noua, nu are pic de uzura a fost gratis si s-a potrivit. 😄 Ambreiajul a fost valeo de 225mm tot pentru evanda, sfi avea 230 dar aia e, vedem cat tine asta. Oricum la motorul ala ambreiajul nu a fost umblat niciodata si a rezistat saracul (cu placa de presiune defecta) cativa ani buni de abuz la mine plus ce si-o fi mai luat de la fostul proprietar. Nici nu stiu ce marca e. Daca tine si asta macar atat sunt multumit. Dupa aranjarea discului la ochi (ca idee l-am nimerit perfect centrat) fiindca scula de centrare din parti evident, am purces la montarea cutiei. Operatiunea a fost un succes din prima, suportul ala motor m-a ajutat enorm si de data asta. Cam atat pentru azi, continuarea in episodul viitor. Am uitat (nu cred ca am zis mai sus), intre timp s-a remontat pedalierul cu pompa de frana si ambreiaj, vas lichid, traseu..etc si s-a curatat si vopsit lonjeronul stanga plus tabla de sub modulul ABS Ah, ca bonus, m-am apucat sa demontez de pe bej si am descoperit ca alternatorul meu statea cam asa Initial am crezut ca nu a fost strans bine si s-a desfacut dar defapt s-a rupt, am gasit ramasita infiletata si restul lipsa, nu ma intrebati cum am reusit, probabil surub intins de la prea strans si a cedat.
    1 point
  4. Nu am apucat sa ma uit la problema mentionata precedent fiindca am dat de alta. Nu ma asteptam dar exista o posibilitate, masina consuma foarte mult si da cu fum negru, aparent ecm-ul de 2 litri da prea multa benzina, eu am sperat ca avand injectoarele de 1.5 in loc de 2 plus compensarea din sonda lambda vor stabiliza cantitatea de benzina injectata insa aparent nu e suficient, harta e mult prea bogata. Am pus ecm-ul de 1.5 si motorul merge bine insa cutia intra in avarie, drept urmare imi trebuie un ECM de espero 1.5 automat. Ar mai fi o varianta dar nu spun nimic momentan, o sa revin daca merge 😄 . In alta ordine de idei in cutie ar mai trebui vre-o juma de litru de ulei ca sa functioneze corect, are momente cand in R decupleaza si cupleaza iar. Am scos 600g din el si facea mult mai rau (incepuse si in D), l-am pus la loc plus inca 500g (atat mai aveam prin garaj) si si-a revenit miraculos.
    1 point
  5. A trecut ceva timp de la ultimul update. Cel rosu a facut o a doua sesiune de track day unde a rezistat de data asta fara bujii topite...etc. In schimb cauciucurile au inceput sa arate cam asa Aerul conditionat a murit iar inainte cu o zi, cel mai probabil tot bobina, asa ramane momentan pana gasesc compresor. La cel gri am vazut asta ieri pentru prima data de cand e la mine Nu am observat o schimbare de mers, o sa pun testerul cu prima ocazie sa vad ce nu-i mai convine.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...