Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/20 in all areas

  1. Daca te grabesti s-o imbatrinesti, scoti cablul kilometrajului din cutie ce il cuplezi la o bormasina si ii dai in raspar pret de citeva minunte pina o botezi babuta, pe o noua cifra rotunta. Simplu, nu ? Ce atita uzura de rulmenti, caucioace si toate cele ... 😉
    1 point
  2. Ca sa nu las praful sa se depuna in strat prea gros :)) Am ajuns si noi la maretul moment cand a implinit/parcurs masina 100.000km cu bune si cu rele a reusit, astept acum sa fac poza cand implineste 200.000km. Urmeaza sa intre masina intr-o revizie completa asa ca de 100.000km , dar nu stiu exact cand. In alta ordine de idei am reusit ieri sa imi iau surubelnita , ciocanul si rabdarea si sa schimb pompa de benzina care saraca era pe ultima suta de metri. Pompa de benzina actuala e capatata de pe o Leganza sper sa ma tina. Si pentru ca eu am momente cand sunt de o "inteligenta" crunta, cu o seara inainte facusem plinul la masina, ce a rezultat de aici? Cand am desfacut siguranta de la pompa a inceput sa iasa bogatia din rezervor :)) paguba cred ca vreo 3 litri de benzina. Rulmentul spate stanga e mort si neingropat, face extrem de urat, dar din lipsa de finante si timp nu am reusit sa il comand, e undeva la 61 lei pentru o roata. Saptamana trecuta am tras o mare frana ca sa il evit pe un inteligent si s-a auzit o trosnitura sanatoasa pe sub masina . Bineinteles ca trebuia sa se strice ceva , nu stiu exact ce s-a intamplat dar cert este ca am ramas fara abs :)), are momente cand merge , are momente cand nu merge. Si asa ca de final de saptamana, ma duceam spre casa si am dat sa schimb banda fara sa vad ca din bara mea iese o tipa cu un Ford care se grabea, am intrat inapoi pe banda si i-am dat inferioara si m-am dus dupa ea, cand am vrut sa ii dau din 3 in 4, nema schimbator :)) nema viteze practic. Am reusit performanta sa rup pentru a 2 a oara surubul de la timonerie, cel care prinde timoneria de tija din cutie. Schimbat de Lucian ( baiatul care are Evanda geamana cu a lui Mircea) pe repede inainte in parcare pentru ca nu aveam nimic la mine, inafara de cric si coarba :)), eu avand inca un surub nou in masina la indemana pentru ca eram sigur ca o sa il mai rup. Freonul tot acolo e, nu a mai pierdut deloc.
    1 point
  3. Continuam cu dezmembratul, am intampinat prima problema, condensatorul de ac nu vrea sa se desfaca din conducte neam, drept urmare am renuntat cand s-a rotunjit prima piulita de jos si aproape am obturat conducta. Am rasucit-o la loc in pozitia fireasca si asa ramane momentan. Am incercat si flacara, degeaba, e sudata. Cand apas pe ventil iese ceva presiune asa anemica si nu e uleit la nici un colt drept urmare ramane sa sper ca nu pierde asa rau freon. Pacat, il aveam nou, vedem la final, momentan moving on 🙂 Ce se vede colo este tot instalatia botului cu panoul de relee (faruri, proiectoare, claxoane, ventilatoare, compresor AC...etc). Se va inlocui cu cea de pe espero bej integral fiindca aia are tot ce trebuie pentru SFI plus relee faruri, borne aurite inlocuite...etc si nu mai stau sa fac din nou modificari care la cealalta mi-au luat o viata 🙂
    1 point
  4. Continuam cu dezmembratul. Azi am dat tot botul jos (in poze se mai vad farurile dar intre timp e gol tot) si uleiul din CV automata, cred ca au iesit vre-o 3-4 litri estimativ, o sa il masor maine sa stiu, oricum era peste nivel. Totodata am dat si jamba stanga jos urmand sa gauresc niturile pivotului si sa il scot de pe brat, dupa care cel mai probabil voi taia bieletele antiruliu fiindca la cum arata nu cred ca am vre-o sansa sa le scot intregi. Oricum voi incerca. Se vede in poze o lovitura pe partea dreapta usor de reparat, am tras cu mana si s-a indreptat suportul dar mai trebuie insistat cu ciocan/chinga ceva fiindca la unul din suruburi ii lipseste cam 1cm 2 sa ajunga unde trebuie ca sa se alinieze aripa cu semnaliazarea.
    1 point
  5. Si am revenit dupa pauza, am terminat cu bmw-ul si am uitat deja problemele de la frana de mana 🙂 Drept urmare am tras-o pe pozitie si ne-am apucat de demontat. Ca si rezumat, ambele scuturi sunt praf, prindetile din fata sunt rupte 3 din 4 si au fost prinse cu autoforante de tabla de casa direct in caroserie. Pivotul stanga are joc si e prins in nituri (original cel mai probabil) cel din dreapta e bun si e cu suruburi ceea ce denota ca a fost schimbat la un moment dat. Capetele de bara sunt bune, bucsile antiruliu praf, in rest nu arata rau, e cum ma asteptam. Atat am apucat sa fac momentan, continuarea data viitoare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...