Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/20 in all areas

  1. Azi am luat si oglinzi electrice si incalzite, cu tot ce trebuie (cablaj, comenzi, doar o siguranta trebuie sa pun in panou, ca sa mearga incalzirea). Plus o pompa ABS, sa o schimb pe cea originala si arsa, sper sa rezolve problema vitezometrului. Si saptamana trecuta un volan din piele cu comenzi (nefunctionale inca, nu am spira), pt ca al ei se cojeste si lasa "jeg" pe maini.
    2 points
  2. Dupa ce a stat 3 luni in parcare, a pornit la prima cheie. La ralanti cam intrerupe, dar in mers e ok... fum inca scoate, dar nu extrem de mult. Uleiul e la nivel sau a scazut insesizabil. Pt ca frana spate nu prea era (si nici frana de mana), am zis ca fac o treaba si schimb tot sistemul... doar ca tamburi+feredouri+rulmenti+cabluri = faliment, asa ca am comandat o punte spate cu discuri. Urmeaza montajul, impreuna cu amortizoare noi pe spate (surubul de pe punte e mai gros, fiind de motorizari mai mari) si un schimb de ulei (am comandat Motul Xcess 5w40, pe care-l iubea Cielo). Dupa aceea va trebui sa schimb si parbrizul, pe langa crapatura, are si fff multe zgarieturi fine.
    2 points
  3. "Ei, lasa mama, lasa, fie acolo sa nu trebuiasca ..." 😂
    1 point
  4. Stai linistit ca nici protectia ceramica nu e antiglont...folia e sfanta.
    1 point
  5. Am facut o mica investigatie ca sa testez ipoteza unei limitari de putere in prima treapta vine de la faptul ca in testele adunate pe zeperfs, modelele cu X180 au un comportament relativ ciudat. Gen pe 0-60km/h, sau 0-80km/h sunt mai lente decat aceeasi masina cu motorul G122. Insa odata trecut de ~50-60 incep sa se miste bine, din acelasi film ca alte masini cu putereri si greutati asemanatoare. Cu alte cuvinte se comporta ca un aspirat de 180CP care insa are o piedica pusa la viteze mici. Ma gandeam ca cel mai simplu mod de a le limita puterea e sa le limiteze aerul. Asa ca am facut un mic log de blana in treapta 1, si in tr3/4, inregistrand turatia, deschiderea clapetei de acceleratie si MAF-ul. Rezultatul insa nici nu confirma, insa nici nu darama ipoteza. Din grafic se vede ca in treapta 1 managementul e clar diferit. Clapeta de acceleratie nu se deschide complet decat la peste 4000rpm, in timp ce in alte trepte se deschide la 2700rpm. Pe de alta parte insa asta nu pare sa limiteze prea tare cantitatea de aer (si deci puterea). Din grafic pare ca in treapta 1 intra ceva mai putin aer, (gen 5-10%) insa asta nu mi se pare nici pe departe suficient incat sa explice "pierderea" a 50CP. Cu alte cuvinte, cred ca ori nu are botnita in prima treapta, ori daca are, nu m-am prins eu cum functioneaza si ar trebui sa investighez si alti parametri. La benzina nu cred ca umbla, amestecul e aproape de stoichio din orice pozitie (ochiometric, am tras cu ochiul la afisaj, nu am facut log serios). In prima poza e deschiderea clapetei vs turatie. Curbele albastra si rosie sunt in tr1, doua teste diferite. Cea gri e tr3 si portocalie 4. In a doua poza e MAF vs turatie (aceleasi teste). In 3 e tot maf vs turatie insa facut "zoom", si adaugat niste trendlines. Aprope, in treptele astea testul durand mai mult, am adunat mult mai multe puncte de masura. Sunt curios daca oscilatiile alea de MAF sunt "fizice" sau doar erori de masura/esantionare etc.
    1 point
  6. Din punct de vedere electric n-are importanta care borna se scoate ... treaba cu scos prima data borna negativa se recomanda din alte motive.
    1 point
  7. Multumesc pentru raspuns am folosit intre timp o interfata opcom si ma lasa sa vad destul de multe si poti chiar si cu delphi dar sa pui antara nu captiva !
    1 point
  8. Dupa jumatate de ora de frecat clapeta pe interior cu spray de curatare carburatoare si admisii, a iesit bine. Am desfacut si capacul lateral si am gresat rotitele dintate cu vaselina siliconica. Maine am sa ii verific cablajul sa ma asigur ca nu sunt fire cu probleme si probabil luni cel tarziu pun totul la loc. Sper sa reduc sau sa anulez vibratiile la relanti si minsfire-urile.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...