Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/20 in all areas

  1. Bun, operatiunera usi fata s-a terminat, am combinat consola, butoanele geamurilor si alte chestii de la aia bej care intre timp a fost adusa si ea πŸ™‚ Verdele ala e mai verde dar nu il scoate telefonul bine. Dup am trecut la spate, s-a dat puntea jos, am reusit sa desfac toate conductele far sa le rup, s-au comandat furtunele de frana si intre timp sunt in proces de curatare a pasajelor spate de rugina, urmand a fi tratate corespunator. Puntea se va inlocui cu una de vectra cu discuri care din intamplare are fix aceleasi fuzete, astfel mufele de abs se portivesc perfect. Daca nu vor functiona le voi pune pe cele originale la loc insa nu prea vad de ce nu ar merge, este fix acelasi rulment.
    4 points
  2. Ieri a venit posta cu display-ul de bord si spira de volan, pe care le-am inlocuit rapid. 10 minute pt spira, cu presa de extras volanul e floare la ureche. Putin mai mult pt display, a trebuit sa le desfac pe amandoua, ca sa mut rama si montajul cu butonul suplimentar pe cel nou (nu am vrut sa mai refac iar tot montajul si sa gauresc ramana noua) Cativa ani buni nu ar trebui sa mai am treaba cu ele. p.s: proiectoarele o sa le montez asa cum sunt inapoi, nu am putut sa le desfac. Le-am incins de le-au luat toti dracii, nu se desfac deloc.
    3 points
  3. S-a inlocuit senzorul, s-au montat franele, asteptam sa o testam πŸ™‚
    3 points
  4. Salutare Cred ca m-a lovit nebunia, si, dupa ce in urma cu 5 ani am reconditionat integral o Dacie 1300 din 1971, am achzitionat recent un Daewoo Cielo hatchback din 1995 pe care doresc in iarna sa il reconditionez total si sa il upgradez. Deocamdata nu am poze, si l-am dus la tara pana cand ma voi ocupa de el. Ma intereseaza urmatoarele repere noi: brat stergator spate, set de bandouri usi si spoilere fata si spate, mocheta portbagaj, placa aceea de la portbagaj care vine deasupra rotii de rezerva si chestia aia din spate care acopera portbagajul si care se ridica odata cu portbagajul. Deoarece nu am inca poze cu Cielito, pun niste poze cu Zeppelinul (Dacia 1300) dupa reconditionare.PS Doresc ca si Cielito sa il declar (in 2025) vehicul istoric.
    2 points
  5. Sa mai stergem praful zic. Inca zace in garaj dar am news πŸ™‚ M-am hotarat sa nu o mai vand, in schimb o voi face automata si va fi pastrata complet stock pentru colectie. Cutia aia de pe cea verde e mult prea misto ca sa renunt la ea si cum nu o pot adapta la electrica de sfi, o voi pune pe 1.5, si-asa sunt foarte rare 1.5 automate πŸ˜› Binenteles asta se va intampla intr-un viitor foarte indepartat, depinde foarte mult cum evolueaza proiectul celalalt.
    2 points
  6. Multumesc pentru informatii! Deja am inceput cu achizitiile, am achizitionat un mp3 Sony, un subwoofer Pioneer, brate stergatoare fata si alte cateva maruntisuri.Lista e lunga si o sa achizitionez treptat, altfel da bugetul peste cap!PS La Automar am reconditionat Dacia. Sunt foarte ok!
    1 point
  7. Te arunci prea departe, ia-o usor, de la ce e mai ieftin si usor de facut la ce e mai greu. Depozitele de carbon chiar daca sunt nu dau missfire si nici nu ies cu decarbonizare ci cu zeama de cheie πŸ™‚ Si daca sunt, sunt la toti cilindrii nu doar la unul. Imi explic prin faptul ca firele/contactele se dilata/contracta/flescaiesc la variatii de temperatura, plus ca la rece motorul are nevoie de o cantitate mai mare de benzina, drept urmare de o scanteie bine definita pentru a o aprinde. Cand e cald e mai usor πŸ˜‰
    1 point
  8. Smecherie-n coliere ghici reductie ce-i. Mi-o busit racordul carterului din capacul culbutorilor. Am una noua da' ce sa vezi, nu se potriveste, piesa pe codul 96351640 nu cade pe pozitie, nu are curburile necesare cum ar trebui sa nu atinga in capacul distributiei asa ca, in regim de urgenta am rezolvat-o astfel :
    1 point
  9. In weekend am inlocuit sonda de benzina care tinea acul indicatorului pe 0. Problema nr 1 la aceasta piesa e legatura de masa care se face printr-un papuc plat care, bineanteles, rugineste. Problema nr 2 e locul unde e montata (in lateralul rezervorului, spre roata dr spate, jos). Asta implica golirea aproape completa a rezervorului. De aceea, i-am adaptat sondei noi o mufa etansa. Cu greu am gasit si garnitura originala (de pluta). Cea de pe masina era de cauciuc. Am folosit-o pe cea de pluta. Sfat ff important: intai se cositoresc firele pe mufa adaptata, apoi se desfac suruburile sondei si se scurge benzina. Nu umblati cu flacara sub masina! Pericol de aprindere si explozie! Cu ocazia asta, am desfacut si pompa de benzina. Am ramas mirat de curatenia sitei sorbului. I-am dat cu un spray pt curatat franele. Cu ocazia interventiei, am suplimentat firele de masa care, cel putin la sonda, era oxidat. Km: 240 200.
    1 point
  10. Sa stii ca In februarie am fost la Predeal cu all season si nu am avut deloc probleme desi a nins rau si a fost si frig... Eu unul, nu mai vreau sa trec inapoi la 8 gume. Mi-e prea comod asa si nu simt niciun neajuns incat sa imi iau iar dedicate vara/iarna. Pentru colegii care locuiesc in zone cu alt climat, e cu totul alta mancare de peste. Stiu ca nu se compara cu unele dedicate , dar la ce ierni avem in ultimii ani (sau mai bine zis nu avem) , sunt de ajuns. La fel, stau si ma gandesc la uleiul 30. La cat de cald a inceput sa fie la noi (se ating 30 de grade din martie pana in decembrie) oare nu e mai potrivit un 40? La fel si winter-ul, nu mai coboara temperatura prea mult sub 0, deci poate si 10w sa fie destul. Si aici vorbesc strict de BucureΘ™ti, unde conduc 99% din timp. (In poza e pustiul meu la Trei brazi - zapada maricica rau, coboram macar de 2 ori pe zi in oras)
    1 point
  11. 1 point
  12. Salut. Revin pentru a inchide topicul (daca trebuie!) fiindca am rezolvat problema, dupa multe chinuieli inutile si nervi intinsi la maxim zi si noapte, precum si multa oboseala fizica. Dupa ce mai multi "mecanici" si-au dat cu parerea pe banii mei si am schimbat pompa de benzina, regulatorul de presiune benzina si bobina de inductie ("Nu e scanteia putenica, domnule") am dat din nou rampa de injectoare jos, fiind aproape convins de alti mesteri ca curatarea injectoarelor face mai mult rau decat bine si asa le-am decalibrat. Insa inainte de a le inlocui cu altele SH pe care le aveam la indemana am incercat sa suflu in rampa de injectoare pe conducta de retur. Surpriza a fost foarte mare cand am constatat ca trece aerul prin rampa de parca "cupla rapida" (asa am aflat ca se mai numeste regulatorul de presiune) nu ar fi fost acolo. Deoarece eram convins ca pusesem corect garniturile pe ea am luat rampa si am comparat-o cu alta de la dezmembrari. Intr-adevar rampa mea fusese indoita rau la interior, astfel ca partea de retur (conducta subtire) a regulatorului nu se mai etansa fata de partea de tur de pe exterior (returul regulatorului este o tevusca subtire iar benzina vine pe tur in exteriorul ei. Un meserias deformase toata rampa deoarece indoise prea mult suportul de prindere al regulatorului crezand ca asa o sa stranga mai bine regulatorul pe rampa. Numai ca in loc sa se etanseze regulatorul pe rampa, suportul fiind dintr-un aluminiu mai dur, a tras ramp dupa el la insurubare iar returul regulatorului statea cam in aer. Ca sa concluzionez...Am pus rampa de la SH cu regulatorul meu, am suflat si nu mai comunica dispre retur inspre tur. Invers, de la Tur la Retur incepe sa deschida regulatorul la o presiune prestabilita si surplusul de benzina este trimis inapoi in rezervor. Am montat injectoarele mele curatate cu doua saptamani in urma si masina a pornit fara nici un fel de improvizatii. In zilele urmatoare am constat ca merge foarte bine si consuma asa cum scrie in carte, intre 10-11% in oras iar extraurban (poate uni nu cred) 5% mers normal, pana in 100% fara aer conditionat si fara greutate. Ca fost posesor de Espero 1,8 8 valve eram si sunt in continuare dezamagit ca aceste motoare atat de fiabile (stiu cazuri cu peste 350.000 de km reali doar cu schimb de distributie si consumabile) sunt atat de economice la drum lung si atat de "gurmande in oras". Cu atat mai mult cu cat nu este cazul meu sa merg prea des in afara orasului si totusi sunt dependent de ea zi de zi. Recunosc ca si 1,5-ul si 1,8-ul au sarit iarna de 14% consum avand in vedere traficul si consumatorii electrici care duc tot la un consum de carburant crescut. Insa 1,8-ul imi consuma in extraurban cu 3 persoane, portbagaj plin, AC-ul pornit, regim de mers "cuminte" pana in 7%, consum stabilit de-a lungul a mai multe drumuri lungi timp de 4 ani de zile. Avantajul era ca tragea mult mai bine desi diferenta pe carte intre 1,5 16V si 1,8 8V este de doar doi cai ...prapaditi adica 88 CP respectiv 90 CP la 1,8. Zic totusi "Mersi" statului roman pentru diferentele de bani semnificative la RCA si la impozitul anual si in plus am ajuns la varsta la care nu mai am nevoie de atatia cai frumosi ca la 25 de ani cand aveam nevasta, prieteni si speram la o familie mai numeroasa. Pentru mine si bussines-ul meu, portbagajul si bancheta acestei masini mult prea dotate pentru anii la care s-a fabricat (sau chiar si prin comparatie cu multe masini din zilele nostre!) sunt exact ceea ce am nevoie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...