Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/20 in all areas

  1. Am recidivat... In trecut am avut pereche Daewoo (2 Nubira) acum pereche Chevrolet (Aveo si Spark) Euro 4, 2007, servo, A/C si geamuri electrice pe fata. Probleme: - electromotorul se invarte singur fara sa invarta si motorul, porneste dupa 5-6 - 10 chei... -probleme cu relantiul (da sa moara cand iei piciorul de pe acceleraศ›ie) -eroarea citita se referฤƒ la senzorul de pe axa cu came. - un mic tremur in volan la viteza mare - un tacanit enervant la motor (cel de masina de cusut :-)) dar mai puternic) Piese schimbate in aprilie, cand i s-a facut ITP: baterie caranda, brate suspensie inferioara stanga/dreapta, kit ambreiaj, cablu ambreiaj, ulei cutie de viteze, placute frana fata, saboti frana spate, filtru de benzina, filtru de aer, motoras pas cu pas reglaj relanti, fise bujii si bujiile. Am primit cadou discurile de frana fata marca bosch noi... Pretul? 2000 lei
    2 points
  2. Nu e in Chevrolet TIS 2011? Unde ai si Aveo... poti sa il folosesti si pe ala de Matiz intr-o mica masura. Ai facut alegerea buna, macar asta nu are probleme cu rugina, iar pretul este de vis ๐Ÿ™‚ Sa o stapanesti sanatos! Edit: Vezi ce e cu tacanitul, eventual du-o la un mecanic sa ii regleze jocul la tacheti, buburuza_vesela stiu ca facea reglajul la Matizuri.
    1 point
  3. Ce de praf s-a adunat pe-aici. Intre timp am polisat plafonul la ala rosu (doar el mai ramasese de facut) si am mai dat odata pe capota. Am inlocuit o alta bucata din furtunul ala (de etanol) care se mananca incet dar sigur si incepuse iar sa curga. Din pacate nu mai am furtun bun, va trebui sa iau. Am schimbat iar uleiul fiindca aprent 5w30 nu prea ii place, cam bat 2 tacheti la cald in relanti, drept urmare am pus 5w40 acum. Am desfacut din nou farurile si am repozitionat niste saibe de reglaj pe care in prostia mea nu am notat cum le-am demontat prima data si le-am pus cum am crezut, drept urmare faza lunga era rau. Acum pare bine dar testul la drum va spune exact. Cam atat, ah, am mai strans frana de mana pe stanga fiindca tinea inegal si am descoperit ca tamburul e ovalizat, cat de curant cred ca urmeaza un set complet de discuri si placute all round fiindca desi am peste 1000 km cu ele nu s-au asezat cum imi place mie. Si am vopsit si bratele stergatoarelor fiindca aveau vopseaua sarita pe alocuri. Am comandat o interfata cu care aparent ma pot conecta la ecm-ul asta , pana vine nu prea mai am ce sa ii fac. Usor o sa ma apuc de espero-ul verde, deja mi-am bagat un pic ghearele in el.
    1 point
  4. Majoritatea isi ridica in slavi masina, pana cand isi permit una mai noua, dupa care uita tot ๐Ÿ™‚
    1 point
  5. Mai mare dragul a conduce trocarice din astea. Mie unu chiar imi face o mare placere, mai ales cind o simt batoasa si cu vlaga ce si pe mine ma surprinde si-mi zic in sinea mea : iote rabla ce bine se intinde ... la fel de bine o sa si opreasca ? ๐Ÿ˜€
    1 point
  6. Poza de grup ๐Ÿ™‚
    1 point
  7. Sa mai stergem praful, masina sa imatriculat si am mai iesit cu ea. Automata aia te indeamna la lene, efectiv nu imi vine sa o alerg ๐Ÿ™‚
    1 point
  8. Hai sa nu mai maresc suspansul, fiindca visinica nu ma ajuta decat partial sa o renasc pe-asta, am mai luat una ๐Ÿ˜„ . Vorba unui clasic in viata, "nu m-am putut abtine ". Masina a fost luata din 3 motive: 1) Interiorul de piele cu incalzire de fabrica intr-o stare excelenta. 2) Motor C20LE in acte (ghiciti ce urmeaza ๐Ÿ˜„ ) 3) Culoarea. Asta e culoarea pe care mi-am dorit-o pe Espero intotdeauna. Acum cateva detalii: Masina are 124.000 km in bord, a fost adusa din germania (asa ceva nu s-a importat in RO). Are cutie automata ceea ce va fi un challenge pentru ce vreau sa fac dar, I like challenges ๐Ÿ˜„ . Daca nu merge cutia pe SFI (la electrica trebuie vazut) se va face manuala. Are ABS si airbag si jantele originale de aliaj pe 14 (sau cel putin asa par). Are cateva lovituri/harjaituri, vre-o 2 enervante, restul floare la ureche dar pe total masina e dreapta, are linie, se vede ca nu a fost lovita serios niciodata. Nu are rugina in partile esentiale (gen praguri, partea de jos a usilor, oale spate). Cam atat momentan, poze detaliate vor fi cand o sa ma apuc de ea (probabil incep in vara) pe masura ce o sa avansez. Oricum va fi un proiect de durata, estimez eu cel putin 2 ani ca si la bmw-ul rosu. Ah, pretul a fost 3500 RON si se va imatricula luni.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
ย 

×
×
  • Create New...