Timisoara-Sibiu-Bucuresti, benzina Mol si apoi Rompetrol, consum pe CB indicat mai sus. Dupa ce o sa se infunde injectoarele mai vedem ... Dupa parerea mea, nu cred ca o sa fie o evolutie trista ... la stilul meu de condus nu prea am infundat injectoare.
Astazi am avut un consum exclusiv urban de cca. 14% (usor sub). Este mai jos fata de ceea ce am fost obisnuit pana acum, deci nu am motive de nemultumire. Inca nu m-am acomodat cu agregatul, cu siguranta un condus economic se va vedea mai tarziu ... insa necesita acomodarea pedalei cu talpa ... In plus, plaja de turatii este complet diferita fata de MOS si inca imi place sa vad 4000 RPM ... dar ma forteaza sa franez brusc cateva sute/zeci de metri mai incolo. Este o problema a soferului care se va reglementa in timp.
@florinellll: Jantele de 17" sunt cele mai mici din certificatul de conformitate. Poate sa urce pana la 20 insa nici prin cap nu imi trece. O sa ramana cu 17" mult si bine, mai ales ca cere 225/50. Stabilitatea pe care am testat-o si astazi in cateva ace de par nu imi da de inteles ca ar fi nevoie de mai mult. In plus, confortul actual este excelent, nu sunt dispus sa arunc niste bani doar ca sa "dea bine" si apoi sa imi clantane dintii in gura. Destinatia masinii nu va diferi deloc de cea a MOSului: un pescuit, cativa saci de ciment, vacanta la schi ... Chiar sunt ferm decis sa o pastrez cat mai aproape de forma "de fabrica", asa cum am procedat cu toate masinile pe care le-am avut.
La mers decent (100/h, pe cruise) consumul se apropie de cel declarat, 6,8 vs 6,5. Dar, pe bune ... cine merge constant cu 100km/h ?