Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/20 in all areas

  1. @OvidiuStroe: Eu cu operatii mai ca lumea merg la www.revizieautoservice.ro, insa schimbul de ulei la diferential si cutie de transfer l-am facut acasa, este f f simplu, trebuie doar sa desfaci doua busoane de umplere si 2 de golire. F important este uleiul pe care trebuie sa il pui inauntru, nu accepta orice iti ofera serviceul, achizitioneaza tu Castrol SYNTRAX Universal Plus 75W90 sau CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W90. Poti cauta si alta marca, insa intereseaza-te la producator ce e compatibil cu masina. Ai nevoie de 0.6+0.8 litri in total. Update legat de ambreiaj, joi, 23.01.2020, la aprox 95500km l-am schimbat cu totul - voltanta, disc + placa presiune, rulment, ulei cutie viteze, ulei cutie de transfer: - volanta originala GM, cod 96899520 - fabricata de Valeo. Cea de pe masina era tot Valeo. - kit disc + placa presiune, original GM, cod 25191310 - fabricate tot de Valeo. Cele de pe masina tot Valeo erau. - rulment ambreiaj FTE (asta a fost luat aftermarket, nu au gasit pe original), cod ZA34036A1 - FTE este tot in grupul Valeo. Cel de pe masina era tot FTE, singura diferenta era stanta GM, vezi pozele. - Ulei de cutie viteze: Liqui Moly GL 75W-90 - API GL4+ (4434) - 2 litri, asta e cel mai apropiat dpdv al specificatiilor de cel original GM care nu se gaseste pe nicaieri - Ulei de cutie de transfer CASTROL SYNTRAX 75W90 normal, nu aveau long life in service. Pana in mai, la revizie eu zic ca duce fara probleme. Cel vechi a iesit din nou cu span, deci se pare ca se cam mananca rotile dintate. Am luat originale din singurul motiv ca astia de la service doar cu originale lucreaza (desi la rulmentul de presiune vad ca nu a fost o problema sa comande pe aftermarket).... Cost total 5700 lei cu tot cu manopera. O carca de bani, dar macar ma pot bucura de ambreiajul asta mai multa vreme, nu ca la Epica unde l-am folosit doar 1 an si jumatate 🙂 . Manopera a durat vreo 8 ore in total, foarte multe de demonatat si de pus inapoi la loc. Cateva poze cu piesele vechi si cele noi, precum si cu cei 6 care au venit ca sa puna cutia, in realitate doar 5 au pus mana 🙂 . Discul de ambreiaj vechi avea carne insa era foarte albastrit, sincer nu cred ca a fost atat de incins incat sa albastreasca metalul si asta e culoarea de fabrica. Sau cine stie... Atat voltanta cat si placa de pesiune aveau urme de hot spots, deci clar au fost incinse. Impresii dupa schimbare - am facut aproximativ 300km de la schimbare (pe autostrada A2 50km imediat dupa ce am luat-o si inca 250km pana la Azuga si inapoi), deci i-am facut rodajul. Am mers potolit, fara accelerari brutale si plecari de pe loc in forta. masina trage la fel de bine ca inainte, dar zgomotul la debreiere a disparut, la fel si bataia la relanti care se auzea langa roata stanga fata. Deci pana acum toate bune. Update legat de pierderea de antigel: la service mi-au spus scurt ca trebuie schimbata pompa de apa, eu nu sunt atat de sigur, banuiesc ca e un furtun care supureaza pe la colier. Asa ca o mai las pana la primavara cand ma bag pe sub ea o curat bine bine acolo si vad exact care e problema. Oricum completez cu max 1l la 1500km, deci nu e tragic, antigelul e ieftin. Apropo de ieftin, pretul oferit de service pt pompa pe original a fost de 1600lei + 600lei manopera = 2200lei. Ca idee, cea mai scumpa pompa aftermarket gasit de mine a fost 800 lei Hepu, iar cea mai ieftina era 470 lei.
    2 points
  2. 198 000 km Scimb de ulei Mobil 5w30 Set filtre Purflux. Este singurul filtru care are aproape duble suprafata filtranta.
    2 points
  3. Hai sa nu mai maresc suspansul, fiindca visinica nu ma ajuta decat partial sa o renasc pe-asta, am mai luat una 😄 . Vorba unui clasic in viata, "nu m-am putut abtine ". Masina a fost luata din 3 motive: 1) Interiorul de piele cu incalzire de fabrica intr-o stare excelenta. 2) Motor C20LE in acte (ghiciti ce urmeaza 😄 ) 3) Culoarea. Asta e culoarea pe care mi-am dorit-o pe Espero intotdeauna. Acum cateva detalii: Masina are 124.000 km in bord, a fost adusa din germania (asa ceva nu s-a importat in RO). Are cutie automata ceea ce va fi un challenge pentru ce vreau sa fac dar, I like challenges 😄 . Daca nu merge cutia pe SFI (la electrica trebuie vazut) se va face manuala. Are ABS si airbag si jantele originale de aliaj pe 14 (sau cel putin asa par). Are cateva lovituri/harjaituri, vre-o 2 enervante, restul floare la ureche dar pe total masina e dreapta, are linie, se vede ca nu a fost lovita serios niciodata. Nu are rugina in partile esentiale (gen praguri, partea de jos a usilor, oale spate). Cam atat momentan, poze detaliate vor fi cand o sa ma apuc de ea (probabil incep in vara) pe masura ce o sa avansez. Oricum va fi un proiect de durata, estimez eu cel putin 2 ani ca si la bmw-ul rosu. Ah, pretul a fost 3500 RON si se va imatricula luni.
    1 point
  4. eu nu am reusit sa imi dau seama care dioda este străpunsă,decat dupa demontare. masurand cu piesa pe placa te poate pacali. asta asa din ce stiu eu minimal
    1 point
  5. Pt. că aflasem de la alții că Lacetti au probleme cu corpul din plastic al termostatului, la prima schimbare am înlocuit și corpul cu unul din Al. Mașina mea este an fabricație 2007.
    1 point
  6. Salutare. problema o reprezinta o dioda de pe placa ceasului. se inlocuieste relativ usor. pbm este cunoscuta si tratata cu efect pe celalalt forum. eu unul am trecut prin asts
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...