Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/19 in all areas

  1. Salut! Aproximativ acum un an de zile am cumpărat și eu un Espero din 95. Are ceva rugină și probleme electrice și pierde puțin ulei pe undeva, dar sper ca în viitor să pot să o pun pe picioare. Mă deplasez cu ea aproape zilnic deocamdată și în afară de alternator, nu mi-a făcut nicio problemă pînă acum.
    2 points
  2. Asa arata franele pe spate. Urmeaza fata... Urmeaza pregatire de iarna: anvelope noi (probabil, doar fata) ulei, filtre, ceara, putin retus la vopsea si ... maruntisuri.
    2 points
  3. Eu cu munca murdara, Dj-ul cu demontatul distributiei, Lucian cu cafeaua, Mircea cu pozele 🤣 A se observa intr-una din poze si improvizatia facuta la firul de excitatie al alternatorului... fir innodat (si coclit) pe un papuc rotund. Am demontat si alternatorul, si electromotorul, sa le fac o curatenie generala.
    1 point
  4. Deci, am intors masina si totodata am facut niste poze mai la lumina. Din pacate din cauza geamului sofer blocat pe semideschis nu am putut-o spala. Geamurile nu si-au mai revenit, o sa ma uit la problema cand ajung la electrica, oricum am de montat ventilatorul al doilea electric, proiectoarele si va fi de tras fire, adaugat relee, cel mai probabil panoul de relee si sigurante se va desface complet. Insa inainte de electrica trebuie demontata admisia si vazut pe unde curge benzina, e pe undeva in zona rampei de injectie, cel mai probabil vre-un oring superior de la vre-un injector s-a hotarat sa cedeze. Totodata am dat si o apa repede pe espero sa iau grosul de jeg si l-am bagat in garaj. Pe data viitoare, cand va fi asta 🙂
    1 point
  5. Au venit piesele, duminica mobilizare generala, luni dimineata chiulasa (si discurile fata, daca reusesc sa le demontez) ajung la planat. Plus inca 1.5l de antigel Hepu, apa distilata, spray de frane, flush si ulei Motul Xcess 5w40.
    1 point
  6. Tanaaa 🙂 S-au ajustat senzorii sa stea corect si s-au si legat, functioneaza. Am vopsit lateralel vechi de la bara si le-am montat. Fiind originale vin mult mai bine. Totodata s-a remontat si interiorul la portbagaj si pot sa imi tin troacele care umpleau masina in el (gen scule, piese care urmeaza a fi montate, spray-uri...etc) Si totodata am montat si lampa centrala de frana originala. Pentru asta a trebuit sa schimb si polita spate fiindca difera. Si totodata acum pot pune si tetiere spate (masina nu avea la baza) Sinele existau insa nu si gaurile in polita. Si daca tot am ajuns la dezmembrai mi-am luat si tunelele de aer pentru franele fata, nu se portivesc ele perfect dar cu mici ajustari se pot pune, deja am vazut despre ce e vorba si cum vor veni, insa mai astept proiectoarele pentru a monta bara. Si am mai luat si alte nimicuri: 1) Capacul de la bujii fiindca nu era. 2) 2 butoane, unul de avarii fiindca arata bine si de obicei asta se strica aproape la fiecare interventile la consola centrala (e primul scos pentru a ajunge la un surub si iese greu), si unul de blocat geamurile electrice, al meu s-a stricat cand am incercat sa il fac sa mearga mai bine. L-am desfacut si nu l-am mai montat inapoi 😄 . 3) inca un actuator disa (tot cu membrana sparta dar acum stiu cum sa il fac din prima cum trebuie, mai la vara) 4) Capacul de la panoul de sigurante si relee. Al meu am reusit sa il sparg cand l-am prins la capota, era desfacut si am inchis capota. Cam atat, teoretic spatele e gata, urmeaza pe fata si voi incepe cu farurile de curatat, bagat angel-eyes-ul si lipit semnalizatoarele de ele (au niste sine rupte si stau cracanate) urmand sa fie montate cu totul in locasuri. Totodata am descoperit ca imi curge benzina pe la motor pe undeva, din ce se vede vine de sus de la rampa, trebuie demontata o parte din admisie pentru a vedea, poate maine pe zi daca am timp investighez mai amanuntit. Si, inca ceva ce am omis, am facut curat cat de cat in garaj si voi baga si espero acolo, momentan sta afara.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...