Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/19 in all areas

  1. 1 point
  2. FUIE MIREA !!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    1 point
  3. Pai daca vrei frigider, masina de spalat sau alta goanga mare electrocasnica, comanzi online si ti se livreaza acasa. 25 lei transportul.
    1 point
  4. Eu nu cred ca ala care o Octavia 1.9TDI din 2002 o s-o vanda si o sa-si ia un Nissan Leaf doar pentru ca are chargere mai multe la dispozitie. Si nici macar ala care are una Euro5 poate insa i s-a parut mai interesant sa anuleze filtrul de particule decat sa-l schimbe. Primaria si autoritatile au partea lor de vina pentru situatie (se mai pot adauga si lipsa pistelor de bicicleta, lipsa traseelor dedicate doar pentru transport in comun, plan de urbanism...a... exista asa ceva? etc). Si probabil mai au nevoie de bani ca sa dea un glet si la catedrala ... insa asta ramane doar o parte a problemei. PS In Rotterdam au bagat chargere la greu. Rezultat? Toti taximetristii au masini electrice (inclusiv BYD-ul chinezesti) si e vesnic coada la ele. Cand o incarcare dureaza 40 minute ar trebui sa ai de 10 ori mai multe chargere decat pompe de benzina daca vrei sa nu astepti mai mult decat la benzinarie. Poate o sa se ajunga si acolo insa nu peste noapte.
    1 point
  5. E mai simplu decat crezi, hai la intalniri joia πŸ™‚
    1 point
  6. la ITP nu are tehnic cum sa-ti faca un control pe bune, nu pot detecta decat probleme grave (un motor muci, sau lipsa fizica unui catalizator sau filtru). ITP-ul se face cu motorul pe masina si fara sarcina, nu pe banc si in sarcina. Plus ca un dizal E3 sau E4 (n-au filtru de particule, n-au instalatie dedicata anti NOx) are voie sa polueze ca porcul, eu nu le-as permite in aglomerari nici pe alea conforme. Un dizal (indiferent de norma Euro) cu EGR-ul anulat are super rezultate la ITP pentru ca reduce fumul (particulele).... ce conteaza ca explodeaza NOx-ul, ala nu se masoara la ITP! In materie de dizal cel putin, ITP-ul e o gluma proasta. Genul asta de taxe / interdictii se baga in aglomerari urbane, nu in sate. Si normal ar fi sa nu se aplice pe drumurile de centura (acolo unde exista). Eu nu cred ca poti miza pe bunul simt ca bizonul sa renunte la TDI-ul ieftin adus de la babuta din Jermania, si sa-si ia un logan pe benzina care sa consume 2-3€/100km in plus, si sa puteti respira un aer ceva mai curat. Pentru el cateva sute de euro pe an e mai important decat ce respira si el, si tu, si copii tai, si copii lui. Cumva trebuie sa-l coste mai mult sa isi pastreze epava decat sa o schimbe cu o masina ceva mai curata, chiar daca e una mai putin fitoasa.
    1 point
  7. Mie ideea in sine nu mi se pare rea. Cumva trebuie descurajate dizalurile alea ieftine si bune (E3-4) din jermanistan de la utilizarea urbana. WHO spune ca in bucale traiti cu doi ani mai putin in medie datorita particulelor fine. Insa mi se pare aiurea sa consideri la fel de poluant un benzinar E4 de exemplu ca un dizal E4. Eu cred ca un benzinar E3 de exemplu in realitate polueaza mai putin (ma refer la chestii toxice, nu la CO2) decat un dizal E5 sau chiar E6 pre-dieselgate. Mai multe, cred ca un benzinar E3 sau E4 polueaza mai putin decat unul E5 ca al meu, care fiind cu injectie directa produce particule fine... Adica mai simplu, ideea nu mi se pare rea insa mai trebuie lucrat la ea . PS Cu masinile de colectie cum o sa functioneze treaba asta? In curand asta o sa se aplice si la woo-uri πŸ˜„
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...