Nu e numai asta.Daca era asta motivul le-ar fi interzis pe toate sub euro nu stiu cat si aia era.Insa s-au gandit ca pot scoate bani frumosi taxandu-i pe cei care intra in Bucuresti si care din pacate sau din fericire nu sunt putini.Oricum ar fi, raman la idee ca exista masuri mult mai concrete si eficiente pentru reducerea poluarii, dar care insa nu sunt luate in calcul, rezultand ca interesul este cu totul altul.Producatorii auto si reprezentantii acestora fac lobby intens pentru scoaterea din uz a masinilor vechi si merg simultan pe ideea de consumerism, adica nu mai construiesc masini pe care sa le tii o viata, de aici si treaba cu normele Euro si faptul ca acestea constituie o modalitate de diferentiere a masinilor poluante.Cam asta isi propune circul asta care nu se mai termina in Europa si care se invarte in jurul masinilor pe combustibili fosili, in special al celor diesel.Poluarea este, asa cum am mai spus, cauzata de n factori pe langa noxele masinilor, care majoritatea pot fi reglementati, numai ca nu se fac eforturi prea mari in acest sens, autoritatile fiind prea ocupate cu nascocirea de noi biruri menite sa aduca bani la baget aka in buzunarele politicienilor sau mai stiu eu ce legi cretine care nu au nicio eficienta de fapt, fiind mai mult abuzive si negandite pe deasupra.In Romania cel putin nu au cum sa functioneze la modul in care se prezinta infrastructura, mai ales in Bucuresti, care repet, nu are centura ocolitoare si nici un transport in comun prea bine pus la punct (inafara de metrou, dar si aici niste imbunatatiri pe alocuri ar fi mai mult decat necesare).