Si avem scule noi.
Mi-am luat intr-un final un pistol de impact electric cu acumulator, o chinezarie de 300 RON, nu am apucat sa o testez decat in mana, aia se lauda cu 300 Nm dar clar nu are atat. Daca imi desface prezonul de roata sunt mutumit, desi nu pare 🙂. O sa fie de ajutor la dezmembrat motorul pisicii si nu numai.
Al doilea este un tester delphi/autocom ds150 care stiam sigur ca merge pe bmw-ul gri si posibil si pe cel rosu, mai trebuie o mufa adaptoare teoretic.
Oricum, la prima strigare am gasit 2 erori la dizel, senzor axa came si incalzitor auxiliar, acum nu stiu daca am deconectat eu ceva pe-acolo si e de atunci sau chiar sunt probleme, eroarea era intermitenta.
S-au sters ambele si nu au mai aparut in 100km, mai vedem.
Am mai gasit niste erori pe clima, cel mai probabil de cand am schimbat ventilatorul, s-au sters si astea.
Si totusi mai am 2 erori necunoscute care nu dispar deloc. una pe clima si cealalta paca pe cluster/body computer. Nici nu prea le-am gasit pe net dupa cod. Pe clima e ceva 20C2 unknown error si la cealalta nu mai stiu codul, ceva cu DME5 voltage ...something. La asta ultima vorbeste lumea ca ar disparea daca se deconecteaza/reconecteaza bateria dar momentan raman asa.
Insa am reusit totusi ceva, am dat recalibrare la debitmetru, teoretic cica sterge corectiile facute in timp si reseteaza la default. Mi s-a parut ca dupa asta a dat putin cu fum la accelerari tari, ori mi s-a parut ori si-a refacut calibrarea intre timp ca nu mai da.
Insa ce am observat clar este ca nu mai am usoarele oscilatii la relanti care se vedeau clar cand era motorul rece. Si parca motorul merge mai frumos, accelereaza mai cursiv dar asta poate fi placebo, vom mai vedea.