Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/19 in all areas

  1. M-am lamurit intre timp... se pare ca turbina nu intra, deci pica din start masina asta. Motorul 1.6 hdi ar fi un motor reusit, dar se pare ca se infunda nu stiu ce filtru la traseul de ulei pt turbo si cade turbina. Electrica cica e dezastru... si masina asta are o gramada de electrica (inclusiv servo). Revenim la cautat Corsa C sau Agila 1.2 🙂
    1 point
  2. Si avem scule noi. Mi-am luat intr-un final un pistol de impact electric cu acumulator, o chinezarie de 300 RON, nu am apucat sa o testez decat in mana, aia se lauda cu 300 Nm dar clar nu are atat. Daca imi desface prezonul de roata sunt mutumit, desi nu pare 🙂. O sa fie de ajutor la dezmembrat motorul pisicii si nu numai. Al doilea este un tester delphi/autocom ds150 care stiam sigur ca merge pe bmw-ul gri si posibil si pe cel rosu, mai trebuie o mufa adaptoare teoretic. Oricum, la prima strigare am gasit 2 erori la dizel, senzor axa came si incalzitor auxiliar, acum nu stiu daca am deconectat eu ceva pe-acolo si e de atunci sau chiar sunt probleme, eroarea era intermitenta. S-au sters ambele si nu au mai aparut in 100km, mai vedem. Am mai gasit niste erori pe clima, cel mai probabil de cand am schimbat ventilatorul, s-au sters si astea. Si totusi mai am 2 erori necunoscute care nu dispar deloc. una pe clima si cealalta paca pe cluster/body computer. Nici nu prea le-am gasit pe net dupa cod. Pe clima e ceva 20C2 unknown error si la cealalta nu mai stiu codul, ceva cu DME5 voltage ...something. La asta ultima vorbeste lumea ca ar disparea daca se deconecteaza/reconecteaza bateria dar momentan raman asa. Insa am reusit totusi ceva, am dat recalibrare la debitmetru, teoretic cica sterge corectiile facute in timp si reseteaza la default. Mi s-a parut ca dupa asta a dat putin cu fum la accelerari tari, ori mi s-a parut ori si-a refacut calibrarea intre timp ca nu mai da. Insa ce am observat clar este ca nu mai am usoarele oscilatii la relanti care se vedeau clar cand era motorul rece. Si parca motorul merge mai frumos, accelereaza mai cursiv dar asta poate fi placebo, vom mai vedea.
    1 point
  3. 80000 pe e85(0.70 euro litrul), 20000 ultimul schimb de ulei(era maro dar fara miros ciudat si nici zeama), n-are nici pe naiba, doar pornirea la a doua cheie dimineata pe racoare.E85 are in componenta si benzina , nu e etanol pur
    1 point
  4. Geo ... eu cred ca exagerezi putin. Daca ai circulat prin Bucuresti zilele astea sunt sigur ca ai vazut ca au cazut nu doar copaci putrezi. Intre Dristor si Auchan Palady, au fost afectati copaci tineri si care nu dadeau niciun semn ca ar avea vreo problema. In spatele blocului meu o masina si-a incasat un pom pentru ca ... a iesit pur si simplu din pamant ! Ce propunere ai fi avut pentru firele de tensiune sau de alt gen de prin oras ? Chiar sunt curios pentru ca nu a lipsit mult sa imi iau vreo "3 metri" de gheata dizlocata de pe un cablu de genul asta. OK, inteleg sa ma iau de conducatori atunci cand sunt tampiti sau fac ceva aiurea insa, indiferent de culoarea politica a "sefilor", eu unul nu o sa cad in extrema de a-i acuza de ghinioanele pe care natura ni le pregateste. Parerea mea ! Daca vrem sa fim obiectivi si sa facem ceva facem, daca nu, ce ne deosebeste de cei cu care nu suntem de acord ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...