Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Content Count

    1891
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    252

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

4679 profile views
  1. Cablul e relativ ascuns, nu umbla nimeni... La ce depuneri te referi? Am pus baton de plastic topit, ala se curata rapid daca vreau sa-l scot.
  2. Roackerii astia satanisti... ptiu maica, vine sfarsitul lumii :))
  3. Azi s-a finalizat si roof rack-ul. Pare ca nu mai vibreaza pana la 80 km/h, mai mult nu am avut unde sa incerc. Vopseaua nu prea tine, va trebui sa o refac in viitor. Am montat si led bar-ul, o sa-i gasesc alt loc, tot in viitor 🙂 Momentan e ok, lumineaza bine. Firul l-am ascuns pe langa parbriz si pe jgeab l-am lipit cu baton de plastic topit.
  4. In seara asta, la intalnire, am schimbat difuzoarele fata si am pus sticle de oglinzi incalzite. Sunetul e mult mai bun, parca acum suna mai bine pe fata, iar oglinzile sunt perfect functionale, legate la dezaburire (ca si pe original). Japonezul a tras cablajul pana la mufa de pe usa, taiat firele, cositorit, izolat si tras in carcasa oglinzii.
  5. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    Pai culisele fata era blocate in partea de sus, pe ambele parti. Am curatat si gresat, dar nu mai e ca nou. O sa iau pistonase, culise si garnituri, plus aerisitori noi (ma simt eu mai bine sa fie noi).
  6. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    281.000km, am facut itp-ul azi, totul a iesit bine. Franele fata dezechilibru 12% (sunt infranate putin in continuare, se incing si miros), franele spate dezechilibru 0% (zero), frana de mana 8%. Amortizoarele au iesit 85-86% pe fata si 78-80% pe spate. In rest, a zis ca nu a vazut nimic dubios, totul ok. Desi aveam de gand sa plec cu ea la socrii, o voi lasa in parcare pana ma intorc si ii fac etrierii aia fata, plus altele.
  7. Geo_ZGA

    Parbriz "ciupit"

    Manopera in sine nu e foarte scumpa, mai ales cand cumperi parbrizul si iei montaj de la aceeasi firma, nu stiu daca merita deranjul sa faci singur. La faza cu calitatea, da, sunt de acord cu tine. De ales ceva cat mai bun. Totusi exista varianta ca vanzatorul respectiv sa aiba 2 produse de aceeasi calitate, dar preturi usor diferite. Vezi macar ce marci sunt.
  8. Geo_ZGA

    Parbriz "ciupit"

    Eu nu m-as complica sa-l montez singur. In primul rand, nu ai priceperea necesara. Investesti si in scule/silicon. Si nu ai garantie, te certi singur daca bate vantul/ploaia pe langa el.
  9. Geo_ZGA

    Parbriz "ciupit"

    Nu as repara crapatura aia, e prea mare. Eu am cerut o oferta pt polish, pt Epica, mi-au dat in cap cu un pret mai mare decat un parbriz nou :))
  10. Mi se pare enorm cat ai platit pt demontat, montat, distributie si ulei. Si-o curea de accesorii.
  11. Geo_ZGA

    Parbriz "ciupit"

    Cat a mai stat masina la mine, nu am observat vreo problema cu filtrarea luminii sau reflexii aiurea. Per total, era chiar ok.
  12. Geo_ZGA

    Parbriz "ciupit"

    La Corsa pusesem ceva rusesc, cica premium, astia de obicei fac chestii solide. Nu stiu cum a rezistat in timp, ca a plecat masina de la mine. Epica are Nordglass, nu e cel original, a rezistat f bine la pietre (3-4 ciobituri f mici), in schimb e plin de microzgarieturi. Daca exista marcaj de producator pe cel OEM, iar pretul e mai mic pe producator, evident ca asta as alege. Sau o alta marca cunoscuta.
  13. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    Da, obligatoriu si geometrie 🙂 Mai ales ca geometria veche, facuta acum 1 an, a fost facuta cu bucsele alea uzate. Ochiometric, par drepte rotile fata, pe spate sunt putin in camber. Dar am in plan si amortizoare+flanse fata si as face-o dupa ce termin cu totul. Vor trebui si anvelope noi...
  14. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    Sambata am avut lucrare: discuri si placute fata TRW (pe spate nu era nevoie), culise curatate si unse la toti etrierii, tampon antibalans GM, bucse bascule Delphi (altceva nu am gasit) si uleiul de servo, pe care nu il schimbasem niciodata. Plus ulei, filtru ulei si filtru aer. Cu ocazia asta am observat si o uzura cam nasoala la anvelope, in special pe dreapta fata. Banuiesc ca de la acele bucse. Bataia principala de pe dreapta fata a disparut, a mai ramas una mai mica, posibil din amortizor (groapa sotiei de acum vreo 2 ani). Din pacate pe fata ramane putina infranata pe ambele roti, desi am refacut etrierii acum vreo 3 ani, va trebui sa-i refac iar. Momentan va sta in parcare pana dupa Paste.
  15. Ieri i-am facut "pasaport". 666, the number of the beast 😄 A venit si teava cu coturile, sper sa reusesc azi sa le duc la atelier.
 

×
×
  • Create New...