Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Test compresie urmat de test pierderi, daca avem suspiciuni in aceasta directie. Ori, de ce nu, una din bujii o iesit la pensie intre timp.
  3. Last week
  4. Mda. Cu muuult mai ieftin si calitate superioara din punct de vedere estetic.Eu unu am tras linie la capitolul ATE ! Mi-s convins ca intr-un service calicaturile astea de saboti (ATE) ii montau fara nici o jena. Eu unu n-as putea baga cornu-n perna dupa o asa mirsavie, mai bine nu-i montez ca as avea mustrari de constiinta pina la adinci batrinete !
  5. Poate fi distributia montata gresit, chiulasa stramba (trebuie macar verificata, cand se demonteaza) sau doar o problema de aprindere (bujii, fise, bobina). Desi coincidentele sunt rare, eu as zice ca a facut ceva gresit mecanicul.
  6. Dupa mirsavia traita cu aceasta calicatura, eu unu am pus punct produselor ATE ! Ce dulai au fost si ce javre au ajuns ! Cam asa stau lucrurile, seamana leit cu ce am primit eu pe comanda. Trimit mizeria de saboti inapoi swa si-i bage in cor !
  7. Salut! Azi am luat mașina(Cielo 2007 1.5,8 valve)e la mecanic, acesta i-a schimbat garnitura de chiulasa,cea de la evacuare,admisie,kit-ul de distribuție,cureaua de accesorii, termostatul și simeringurile de la supape Masina se aude de parcă are tobă spartă(mecanicul a ridicat mașina pe o rampă și cică ar fi rupt ceva),dar mă îngrijorează faptul că motorul se bâlbâie de parcă ar merge in 3, într-adevăr o bujie este diferită față de cealaltă,dar până la reparație, chiar daca antigelul intra in camera de ardere la pistonul 4, mașina nu se bâlbâia ca acum,ci mergea rotund. Mecanicul mi-a mai spus că a curățat supapele,nu știu in ce fel le-a curățat, și m-am gândit să nu fi stricat scaunul unei supape... Credeți că e de la chestia ruptă de la toba de eșapament(gaze nu se văd și nici nimic rupt,doar sunetul) sau de la ceva mai grav?
  8. Viktor

    CATERINCA

    Nu, nu e caterica ci DE (!) caterinca ! Spune-ti si voi astea-s o facatura in atelierul lui Dorel ori pur si simplu ATE s-o timpit ! Cica made in germany si calitatea originala ... Pe dracu ! Eu o asa calicatura n-am mai intinlit nici la chinezarii ! Ferodou montat haisa, vopsea de tot rahatu si inflorita deja unde pun pariu ca dedesupt, sub vopsea e rugina !
  9. Daca tot avem anvelope noi, am luat si un set de arcuri "șprot" -40 fata spate, le aveam in plan cred ca din ziua cand am lua Leganza :)) , dar nu am reușit pana acum Zis si facut, luat arcuri, au inceput cautarile pentru amortizoare, eram fixat pe KYB pe gas, bineînțeles, ca nu am găsit stoc pe la nimeni , pe ulei nu ma incanta ideea sa le iau noi , asa ca am ales varianta de mijloc, sa dau amortizoarele jos de pe masina de piese si sa le duc la întărit. Daca tot trebuia umblat pe sub masina, am zis na, niste bascule noi nu strica, am gasit bascule CTR la 244 lei bucata :)) , inca sunt incantat de pret, dupa aproape 2 saptamanii , cu baculele am luat si antiruliu fata, pe spate spre surprinderea mea, se potrivesc alea de Nubira 2 de pe fata :)) Ieri au fost "aruncate" toate pe masina, s-au desfacut toate suruburile, bine cu putin mai multa forta :)), dar s-au desfacut :)) , bineînțeles am urmat procedura clasica deja la mine, toata lucrarea a fost sunt supravegherea lui @mirceajo si cu ajutorul lui si al altui prieten am reusit sa le punem pe masina ( la final au muncit ei mai mult decat mine) . Rezultatul e wow, imi era dor de feelingul asta , Nubira cand a primit arcuri sport , erau direct montate pe niste amortizoare cu vreo 50.000km si nu se simtea chiar asa de bine, am dat cateva ture cu ea pe niste viraje, eram fascinat tot cum poate sa stea :)) Mai sunt in plan niste chestii de făcut, dar momentan iau o pauza ( macar sper ca iau). Km 189xxx , sa ii am notați undeva :))
  10. Nu folosesc radio, nu ma intereseaza sa prinda ceva, doar sa fie mica... roof rack-ul probabil va fi mutat mai in spate putin. Clar nu :)) Am detector mic, "de gagici", are loc... dar bagajele pt orice plecare de peste 2-3 zile nu incap in masina. Am pregatit si led bar cu cablaj, cand va fi gata roof rack-ul o sa-l montez si pe ala.
  11. Nu stiu ce-o sa prinzi cu antena aia 🙂 Auzi, si sper ca portbagajul exterior nu l-ai luat ca sa pui detectorul pe el cum cara lumea pe la tara motocoasa, da ? ca nu te mai cunosc in cazul asta 😀
  12. Am comandat pana la urma teava de aluminiu de 32mm, e mai ieftina si mai usoara. Plus coturi. Azi a mai venit "un chinez", o antenuta mica-mica si suporti pt ochelarii de soare.
  13. Earlier
  14. In cazul asta da, pe aluminium as merge si eu iar ala 1mm nu se baga de seama. Conexiune fier - aluminium oricum ar fi mai dificila de realizat, s-ar complica treaba si nici estetic n-ar da prea bine.
  15. Aluminiu. Varianta cu fier ar fi pe dimensiunea interioara a tevii de la portbagaj, ar fi mai de buget dar si mai grea si mai inestetica putin. Cel mai probabil voi merge pe aluminiu de 40mm.
  16. Salutare. Deschid acest topic in ideea că poate cineva sa mai confruntat cu problema mea. Am un aveo 2010 1,4 16v la 300000km mersi doar de mine. Până zilele trecute toate bune. La un mers afara din oraș sa blocat pompa de apa și a făcut presiune până a spart un furtun. Am fost la mecanic, schimbat toate furtunele( zice el că erau îmbătrânite) schimbat termostat cu tot cu carcasa,sonda apa,pompa apa,spălat radiatoarele...cu alte cuvinte cam toată instalația. Acum mașina circula apa corespunzător, nu fierbe nu nimic. Dar,au apărut 2 anomalii: - temp la apa creste mai mult la relanti decât la drum normal -P0080 ceva pe admisie din cate am citit pe net. De menționat senzorul de la vibrochen a fost schimbat acum ceva vreme că nu se mai tura bine. Pornirea la rece acum este bâlbâită. Am discutat cu mecanicul zice că ar putea fi roata dințată de la admisie cu joc și de aceea acest comportament Ceva păreri/idei?
  17. Din ce material ii portbagajul ?
  18. Mai sunt si verzi amandoua. Al colegului e totusi putin mai vechi si mai chinuit, l-a tot bagat pe offroad 🙂 Am fost azi la baietii cu sudura, ma ajuta dar trebuie sa-mi gasesc materiale... adica teava si 4 coturi la 90 grade. Plus o bucata de tabla pt deflector, dar aia nu e problema. Tot ce am gasit a fost teava de aluminiu de 40mm (39mm cea de la roof rack) sau teava din fier de 33.7mm (33mm interiorul celei de la roof rack). Ma gandesc totusi sa merg pe aluminiu, nu cred ca va fi asa vizibila diferenta aia de 1mm, totul vopsit negru la final.
  19. Ops, poza in oglinda ?
  20. 20iul2023 Revin cu experienta Groupama vs Grawe, aceleasi lucrari cu mentiunea ca in cazul Grawe pe langa o vopsire element si o uniformizare element exista si o reparatie, scorul despagubirii, 1209 vs 1049, temen de plata 2 zile vs 12 zile(?).....usor de ales asiguratorul mai reusit, Groupama! 14dec2023 Surpriza neplacuta astazi, baterie moarta, e drept ca am sesizat de ceva timp ca tensiunea era prin zona 11.8v insa am crezut ca e descarcata iar un drum lung mi-a confirmat ca nu mai era chiar valida dupa tensiune, primele 2baterii au avut cate 7 ani asta doar 3ani cat sa-i treaca garantia, paradoxal fiind asa entuziasmat de ultima mizerie cumparata am luat alta identica ca imi era la indemana, doar pretul difera, au inlocuit 2 cifre intre ele, de la 230lei acum am dat 320lei. Acum vad, nu am mentionat ca mi-am facut prin aug ITP-ul iar in septembrie mi-am rezolvat aripa lovita, scor 200lei inclusiv o lovitura de cheie de pe usa din stanga fata, autograful unui idiot lasat in ian2015. Evident am ales metoda PDR (Paintless Dent Repair), minunat! Batranica se tine tare, absolut toate sistemele sunt functionale la 17 ani de la fabricatie! Am completat cu ultimele evenimente, probleme pe care vreau sa le rezolv in perioada urmatoare, revizia o fac anul asta doar prin schimbarea uleiului si filtrului de ulei, cum la itp-ul trecut a aparut o usoara dezechilibrare la franarea pe spate o sa schimb preventiv si cilindrii de frana ca deja au 17ani, sabotii de frana au doar vreo 31.000km sper ca sunt ok...in ceea ce priveste estetica inca putin si putreziciunea pragurile va iesi la vedere, unul din ele deja e gaurit de parca a facut o explozie, la ora asta nu stiu daca sa incerc o carpeala sau trec la varianta extrem de costisitoare de inlocuire a pragurilor.
  21. Sambata am montat roof rack-ul. Din pacate fostul proprietar a taiat bucatile fata-spate, care aveau si un rol de deflector, cred ca asta e motivul pt care a aparut o problema neprevazuta... pe la 80km/h face o rezonanta fff nasoala, de te scoate din masina. Dupa 100km/h e ok, ramane doar vajaitul clasic. Urmeaza sa vad cum rezolv, ca nu se poate merge la viteza aia.
  22. Viktor

    aveo 1.4 2012

    E firesc a deschide termostatul la 105° daca e montat un astfel de termostat. Iote cite soiuri de termostate pentru aveo, bogata gama.
  23. Da, foarte valabile ! Mai ales in cazuri in care trebiue luata in calcul perioada de forfecare cum ar fi in cazul desurubarii bujiilor, in special celor incandescente scazind sansele de a le rupe. Iti vine sa fugi in padure cind vezi cite unu cum minuieste o cheie dinamometrica, dupa ce ca nu esti in stare a face o setare corecta ... o mai folosesti si ca inlocuitor de ciocan, o arunci din mina, o tii in ploaie ... Fereasca ! Da' stii "tu" oare ca aceasta e o scula de precizie si calibrata iar de iti bati joc de ea iti bati joc de tine ? Intreb si io ... Ma rog ...
  24. Phoai ... ce praf s-o asternut p-aici !
  25. De data asta n-am stiut-o dar am nimerit-o ! Pentru a deslusi misterul am luat de baza 3 surse din care una fiind mandea, adica io. La demontarea piulitei am sesizat o usoara deconectare ceia ce vrea sa insemne ca s-a folosit un cuplu de stringere scazut, in jur de 100 Nm (de e sa compar, la mina, cu desfacerea prezonului unei roti strins la 120 Nm). Un alt mecanicos a spus din start 110 Nm, iar un altul de-asemeni mecanicos a grait 100 Nm +60° ce vrea sa insemne ~110 Nm. Ca info doar ... pentru cei interesati a se lua la trinta cu mertane seria 169.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...