Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ma hazardez eu sa iti raspund, pe baza de analiza proprie. Scriu inainte de alegeri, discutam maine seara dupa ce vedem daca m-am inselat sau nu. Deci, eu nu cred ca e vorba de optiuni reale. Eu cred ca sunt porniri patimase sau opinii "de grup". Nu cred ca se pune problema de schimbare, cel putin nu in sensul unei schimbari venite pe fondul unui rationament individual, nedirectionat. Cei care sustin schimbarea si ar fi determinati sa faca schimbare nu cred ca se regasesc printre primii 5 cu sanse de a castiga fotoliul de primar. Vad doar retorica seaca, vad doar sustinere "de casa", indiferent de ce candidat (dintre primii 5 la care am facut referire) discutam. Analizand la rece ce s-a intamplat si ce se intampla, eu am vazut urmatorul tablou: candidati "de tip sistem", candidati care au fost in slujba sistemului, dar acum sunt fete mari, candidati de tip "iepurasi" care au mers doar ca sa aduca voturi altor candidati si apoi, evident, au renuntat in favoarea celorlalti ... si altii. Astia din urma sunt foarte putini, au intentie de vot extrem de mica, nu au niste realizari care sa ii recomande asa ca, cu toata stima ... nu conteaza :(. De final, zic ce tot zic de muuulti ani de zile : fiecare natie are parte de conducatorii pe care ii merita ! Daca cineva spera ca se vor schimba conducatorii si, dintr-o data, se va schimba ceva in bine, cred ca este rupt grav de realitate ! Cred ca vom avea conducatori buni doar atunci cand ne vom insanatosi in mod real si o sa respingem coruptii, incompetentii, prostii etc. indiferent de ce culoare politica vor -pretinde !- ca au !! Ma mandresc cu faptul ca nu am sustinut niciodata vreun candidat al unuia dintre cele mai votate partide de dupa 90, dar raman, in egala masura, refractant la curentele progresiste sau populiste actuale. Cred ca schimbarea trebuie sa inceapa cu fiecare dintre noi ! Cred ca nu ai cum sa iti doresti o tara "ca afara" si, in urmatoarea secunda, sa arunci o tigara sa un pahar de plastic/hartie pe geamul masinii. Dintr-o pozitie de acest gen nu ai autoritatea morala sa ceri cuiva sa fie un conducator bun ... Daca omul ala te reprezinta, e logic ca va functiona ca tine. Ca atare, cand o sa vrem cu adevarat schimbare va trebui sa fim dispusi sa facem o schimbare si sa incepem cu noi. Altfel o sa fim ipocriti si o sa strigam tot timpul ca schimbarea trebuie sa vina de la altii ... Si tot asa ... si tot asa ...
  3. Last week
  4. Doar de bucuresteni tine pe cine isi aleg la cirma orasului si eu unu tare curios mi-s cum vor decide. Curiozitatea mi daca se continua cu aceleasi mutre ori de intervine o schimbare si mai ales in ce sens.
  5. nici nu aveam indoieli ca o sa votezi cu altcineva.
  6. Si eu tot cu Ana Maria Ciceala votez pentru primaria capitalei. Cert e ca v-ati dat foc la valiza cu o muiere zgribulita precum "eu mi-s Anca" !
  7. Earlier
  8. 98500 km Cand credeam ca am cea mai cumintica buburuza de pe planeta.... a murit bateria (Varta SLI ). Am inlocuit-o cu EXIDE Premium 64A cu 640A la pornire.
  9. Am vazut si eu destule cazuri... fi-miu e la inaltator acum, scaunul l-am donat unei familii care tot asa, isi plimbau copilul pe bancheta spate. Nu stiu daca il folosesc, sper... Duminica am prins in trafic un tip care croseta tare printre masini, cu tupeu si la risc. In spate 2 fete de 7-8 ani, fara centuri, inaltatoare, scaune... nimic. Zic de el pt ca mi-a taiat urat fata si m-am luat de el la un semafor (evident, l-am prins din urma, era aglomerat si degeaba se grabea).
  10. De asta am si ales Osram, chiar daca e scump, macar am si o garantie reala. Totusi par mai putin luminoase decat cele de pe Jimny, dar e posibil sa fie si diferenta intre faruri... oglinda vs lupa, noi vs 18-19 ani. Acum faza lunga pe halogen pare o gluma, nici becurile nu sunt cele mai grozave (habar n-am ce sunt, cu ele a venit masina). Poate pe viitor le inlocuiesc si pe ele cu led, tot h7 sunt
  11. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Ventilatorul in conditiile de praf din compartimentul motor este moarte sigura pt LEDuri, faptul ca nu au inseamna ca cei de la OSRAM au calculat corect dimensiunea radiatorului ca sa faca fata disiparii de putere. Bineinteles ca si circuitul de conversie de la 12V la curentul constant necesar pt LED este calculat. Ceea ce 99% din chinezi nu fac 🙂 .
  12. Asa a zis si amicul de la service, dar nu am vazut absolut nici o urma... nici rahati, nici urme de gheare pe la motor. Si am si aparatul cu ultrasunete, care pana acum si-a facut treaba. Nu imi dau seama ce s-a intamplat. Prafuit e... prafuit, pt ca drumurile noastre si pt ca a vazut si cateva iesiri prin praful din Dobrogea. Am reglat tot vineri si farurile, putin mai sus. Ieri am venit pe intuneric spre casa, par sa bata mai bine. Si lumineaza mai bine decat halogenul, desi nu cred ca sunt leduri de mare putere (nu au ventilator).
  13. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Pare ca a intrat un soricel, sau de ce este asa de ros filtrul de polen vechi? Arata destul de rau dupa 1.5 ani, de aia ma gandesc ca poate ai avut un chirias 🙂
  14. Tot in aceeasi padure, un prieten a avut norocul sa mai descopere o groapa de gunoi. Pare mai mare ca prima, urmeaza sa o mai exploram saptamana viitoare. 3 rasnite de cafea marca Peugeot. Sticle, sticlute, calimari, cioburi de geam, de sticle si de vesela. O baterie pt lanterna marcata "wermacht", bucati de oglinda cu producatorul pe spate etc
  15. Vineri m-a anuntat sotia ca nu mai merge camera spate. Sambata am iesit sa investighez, in speranta ca e ceva simplu si rezolv rapid... n-a fost sa fie, m-a prins ora 20 pe sub masina. Mufa camerei a cedat, undeva prin interior e un fir intrerupt. Daca tot eram cu bara spate data jos, am zis sa o inlocuiesc cu o chinezarie cu care a venit player-ul. Dupa 2-3 ore de plastice demontate, injuraturi si maini zgariate pe sub bord, am reusit sa o montez. Calitatea video este groaznica, mai ales noaptea, am comandat o 70mai identica cu cea veche si va trebui sa reiau "procesul" de inlocuire camera (candva, cand oi avea chef).
  16. Vineri mi-am facut de lucru, am inlocuit mecanismul stergatoarelor si bratul de la sofer (la pasager nu am gasit) cu unele noi. Si filtrul de polen, care avea in jur de 1 an jumatate. Am pus si valva de sens, dar am renuntat rapid la ea pt ca scadea presiunea la stropitoare destul de mult.
  17. Odo 179.100 Nu s-a mai intamplat nimic special, doar un episod in care a inceput sa se balbaie si a aprins Check. Cum m-am dotat cu o bomba de tester de 30lei care se pare ca citeste doar partea de motor,l-am conectat si am gasit codul P0132, am sters eroarea si nici o problema de atunci. Cred totusi ca este o problema la sonda 1 de pe galerie.
  18. Salutare, weekendul trecut am reusit sa schimb si curelele de accesorii si rola intinzatoare. Asa cum banuiam, rola mi-a dat cele mai multe batai de cap, pe deoparte din cauza spatiului limitat si pe de alta parte din cauza modului cum se prinde rola, cu o piulita speciala, facuta sa intre in canalul ala de unde se ajusteaza tensionarea curelei. Totul a durat undeva la 1.5 ore. Operatia am facut-o la un prieten care are garaj cu canal.
  19. 293.500 km, schimb de ulei, parbriz si plafon. Si stergatoare noi Bosch (aia am gasit) @ches o poza la perete, chiar daca nu era intuneric complet. Am impresia ca trebuie sa mai ridic putin farurile
  20. Tastatura (genius) a PC-ului ii inlocuita de vreo juma' de an cred iar in ultima vreme imi cam baga litere aurea. Mai zic oi fi eu tont si dau pe linga dar parca nici in halul asta ... Voi fi ceva mai atent de problema ii de laie ori de la mine. Multam !
  21. daca nu e o chestie de soft, adica sa nu fie alt layout, ar putea fi ceva mecanic, sa bata litera de langa.
  22. Intrebare de 10 puncte : exista ca o tastatura sa dea eroare ? Adica sa bati in tasta "A" si sa bifeze "B" ?!
  23. Martorul check engine s-a aprins din nou azi, am fix aceleasi 3 erori, deci trebuie o curatare mai temeinica = mecanica, sprayul pulverizat in admisie nu poate decat sa curete putin la suprafata.
  24. Salutare, scriu aici problema, in caz ca o au si altii, sa stie cum sa o rezolve. Captiva 2, 2013, motor 2.2 diesel. Acum 1 saptamana, cand a scazut temperatura si era destul de umezeala in aer mi s-a aprins check engine in bord. Cum unitatea multimedia este conectata pin BT la un modul OBD2 am verificat rapid, din mers codurile si am gasit P02E4, P200A, P122D. Am sters eroarea si la scurt timp a aparut din nou. Am facut stergerea de vreo 3 ori si dupa nu a mai aparut (probabil s-a incalzit motorul si ECU nu a mai vrut sa inchida clapeta). P02E4 - Intake are flap control actuator - actuator stuck open P200A - Intake Manifold Runner Performance (Bank 1) P122D - Intake Air Flow Valve Position Sensor Exceeded Learning Limit Din ce am citit toate aceste erori pot fi cauzate ori de flaps-urile din galeria de admisie (Captiva 2 are niste flapsuri, cate 1 pt fiecare cilindru) care raman blocate de la depuneri, ori de o valva EGR care nu mai functioneaza cum trebuie, ori de clapeta de admisie care se afla la intrare (cea care la benzina se numeste clapeta de acceleratie 🙂 ). Am rezolvat problema cu un spray EGR cleaner de la Valvoline. Am desfacut furtunul dintre intercooler si admisie (cel sub forma de J, de sub masina, de dupa turbina), am introdus furtunul cat de departe am putut, am deconectat senzorul MAF (altfel masina nu porneste), am pornit masina si am tinut motorul la ~2000 rpm timp in care am pulverizat timp de 2-5 secunde cu pauze de 2-5 secunde sprayul in admisie. Dupa terminarea sprayului am tinut motorul turat cca 1 min, apoi pus totul la loc (furtunul si senzorul) si am plecat la o tura cu masina. Din fericire problema a fost rezolvata in acest mod, am mai scos masina la plimbare de 2 ori de atunci si eroarea nu a mai aparut. Important este sa actionati la scurt timp dupa ce check engine s-a aprins si ati vazut codurile, altfel depunerile vor fi din ce in ce mai greu the indepartat. In caz ca la mine problema va reaparea, cel mai probabil voi merge la mecanic pt curatarea galeriei de admisie si a EGR-ului. Din pacate e dificil sa fac asta singur, galeria de admisie este montata spre peretele de foc si spatiul este limitat. Sper ca nu va fi nevoie, ma gandesc ca ar fi o idee buna sa folosesc spray-ul anual ca metoda de prevenire si curatare a admisiei.
  25. Epica a intrat la mici reparatii de tinichigerie... de cand am luat-o a avut o pata de rugina pe plafon. Parbrizul era zgariat si el destul de rau, asa ca am zis sa le rezolv pe ambele.
  26. N-am mai facut mare lucru, sambata am spalat putin motorul, ca era plin de noroi de asta vara. Spalat e mult spus, am dat cu solutie si apa pe laterale si pe panoul ignifug, pe sus doar cu carpa umeda. Cat sa arate decent si sa nu-mi fie jena cand ma duc la revizie.
  27. Rafi

    Nubira II

    daaa.. ! Multumesc @AndreiCiprian 😄 asa cum se vede, Nubira a trecut printr o transformare avand parte de un transplant de clima, de pe Nubira lui Andrei care pleaca spre ceruri devenind teava de gard sau poate o arpia de Logan 😁 pe Nubira mea, asa ca dupa 1 zi de munca la propriu, alaturi de @mirceajo care ma ajutat cu clima fiind la al x lea transplant si a lui @AndreiCiprian am reusit sa montam clima pe masina, totodata cu ocazia asta am rezolvat si o gramada de zgomote de sub bord, plus un strat de insonorizant extra pe peretele de foc, mici detalii care per total au adus un plus de confort si placere condusului. La doua zile dupa montaj, am avut un drum unde am intampinat o serie de probleme geniale, care m-au facut sa ma gandesc daca nu cumva am uitat sa conectam orice sub bordul ala, mai exact dupa ce am iesit de pe autostrada masina efectiv nu mai putea sa isi tina ralantiul, motorul balbaia excesiv, si dupa cateva minute de chin, in care am mers bara la bara pe centura Ploiestiului, s-a oprit motorul, si oprit a fost pentru mai bine de 15 min in care orice i-am facut nu pornea, nu ma gandeam la nimic decat la ce facusem cum 2 zile inainte si ce ar putea sa fie gresit.. intr un final am reusit sa o pornesc, si fara sa mai stau pe ganduri am facut stanga inapoi spre Bucuresti, culmea masina a mers impecabil in turatie, am ajuns in cele din urma cu ea acasa, am bagat diagonza, si supriza, avea stocata o eroare la care nu ma gandeam niciodata, de cand o am si de cand stiu masinile si motoarele astea nu m-am lovit de problema asta, EGR, se blocase supapa cu o bucata de ceva calamina, probabil la drumul spre Ploiesti unde a vazut constant turatie, a plecat o bucatica de calamina si a blocat supapa, am curatat o, resetat eroare, si totul este ok.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...