Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Chiar de nu inteleg (momentan) de ce pe un alternator de 80A se cere o baterie cu o capacitate sa mare, se pare ca astfel trebuie sa fie, toate indiciile catre intr-acolo duc ca necesita o baterie mare luiind in calcul : ce a avut pina in prezent, dimensiunile suport/cutie baterie, ce sopteste amicul Google referitor la DNW-uri (ce-s mai rare) si un site romanos ce pentru acest model de tragaci doar baterii de peste 70Ah scot la interval. Intre timp am dat si de poze cu marimea suportului/cutie baterie, ca ideie ...
  3. Last week
  4. @Akon Da, ceva de genul asta am pus, usile se inchideau bine dupa un timp (la inceput trebuiau trantite mai tare). Eu nu am avut probleme cu lipirea, nici vara, nici iarna, dar de regula tratez chederele cu solutie la inceputul toamnei.
  5. Ce ai pus tu e cu totul altceva, probabil ai pus cheder normal si da, efectul este simtitor, plus ca nu mai intra nici mizeria intre usi. E o chestie foarte ieftina cu un efect major insa trebuie atentie la dimensiunea chederului in functie de dimensiunea scobiturii, altfel nu se mai inchid usile fata. NU recomand chinezariile ce se lipesc.
  6. Da, asta cu vantul e o problemutza, tre' sa caut niste paravanturi.
  7. Cheder de-ala am pus si eu la Spark si l-am dat jos dupa ce a inceput sa se onduleze de la caldura 🙂 . L-am pus dupa ce mi-a cazut cartela de acces in parcare in spatele bordului, deci eu vad un avantaj 🙂 . Cheder intre usi am pus la Epica pe ideea reducerii de zgomot la vant, la mine din ce tin minte s-a simtit. E drept ca la mine se vedeau mult mult mai putin pt ca le pusesem pe scobitura usii spate, spre usa fata. Tu probabil le-ai pus pt lovituri accidentale in parcare, aici prefer doar sa fiu mai atent ... Spor la mesterit in continuare!
  8. Revenit la roata infranata, ca sa elimin total problema schimbat direct etrier 225 + 50 manopera, urmarit evolutia nivelului de antigel nu e ceva semnificativ, ramane de constatat luna asta la un drum dus-intors de 2000km care o sa fie evolutia.
  9. Tragaciul il patronez din toamna lui 2021 si cu bateria asta a venit la pachet, n-am ideie cit timp sa fi avut, cert e ca nu arata prea proaspata bateria (am ceva poze cu compartimentul motor insa nu dau de ele momentan). Un alt aspect ce-l gasesc interesant ii ca suportul bateriei ce-i un soi de cutie se pupa cu dimensiunile bateriei de 71 Ah. VATRA de am montat-o acum ii cu mult mai mica. Mai am de sapat, tin a sti cu ce a venit din fabrica ca pe viitor sa stiu exact ce-i trebuie.
  10. Dupa capul meu, aia de 71Ah probabil ca a murit prematur pentru ca nu a fost niciodata incarcata cum trebuie. Daca practici drumuri scurte, mai mergi si noaptea si mai pornesti AC-ul ... cu atat mai grav 😄.
  11. Atit are, Salex. Ii un DENSO de 80A. Am mai cotrobait nitel si observ ca cineva vinde unul SH fix pentru acelasi model de caleasca si tot de 80A. Si la fel de 14V. Mai cotrobai in acest sens, tin a sti cu ce bateria a venit din fabrica, abia atunci ma linistesc. Oricum, bateria de 71Ah o ultima sansa o avot-o azi dimineata la ora 5.00 cind a mornait a jale si caput. Am inlocuit-o cu cea de 60 Ah si cu asta m-am dat pe ulita, faruri aprinse, AC, ventilatorul de racire l-am auzit gingurind in citeva rinduri ... n-am sesizat nimic deosebit, cu exceptia ca o ia la sfert ! 😉
  12. Pe stirea mea, nu e vorba de 10%. Pentru alternator, mie mi se pare putin sa aiba 80A. Daca lucrurile stau asa, personal as recomanda o "baterie" de 50Ah. In functie de cat de mult mergi noptea (mai degraba ziua ...) as zice ca acumultatorul ala de 60Ah deja este putin cam mult, dar o sa isi faca treaba.
  13. Da, nu ma astept sa faca vreo minune ala de parbriz, m-am gandit ca mai reduce un pic zgomotul/praful. Eh, e usor de scos oricum, nici nu se vede practic. Cele de portiera mie imi plac ca design, sincer. Tot presate sunt, se scot usor la nevoie daca e (sau daca or sari la spalatorie ... aia e) si daca scutesc o atingere de perete/masina, si-au facut treaba. Oricum arata mai bine decat clasicele: Am cochetat cu protectiile "oficiale", dar erau vreo 300 de euro si protejau doar partea de jos ... dupa aia am mai citit ca merg adaptate de nustiuce Nissan, la "doar" 200 euro... meh.
  14. La cel de bord, sunt de acord, nici eu nu-i vad utilitatea... pe muchia portierei am pus si eu, fiind usa mare si locurile de parcare inguste, tind sa mai ating cand o deschid.
  15. Daca tot e public, sa ne dam cu parerea😂 Cheder intre bord si parbriz, este o teapa, nu are nici un avantaj, am luat si eu vreo 2 bucati acum ceva ani. Chederele de pe muchia portierei sunt hidoase si nu au nici un rol practic pt tine, nu te scapa de gunoaiele care te lovesc. Protectia de portbagaj chiar mi se pare un lucru practic.
  16. Nu, ursi n-au fost... dar am vazut urme de lup.
  17. Eu am dormit in masina, daca una din saltele tinea aerul ar fi fost chiar ok, dar asa a fost doar acceptabil :)) Vremea a fost buna, ploile ne-au ocolit.
  18. In weekend am participat la intalnirea aniversara de 10 ani a unei asociatii de detectie, Romanian Military Archeology. Nu sunt membru, dar intru in categoria "and friends" 🙂 Mari descoperiri nu am avut, dar zona e superba, peisaje frumoase in varf de munte, transee cat vezi cu ochii (detectate). Am stat 3 zile, din care una plina pe detectie, 2 pe drum si in rest gratare, bautura si voie buna.
  19. Ashe, a mai venit curierul c-o tura de Aliexpress 🙂 Cheder intre parbriz si bord Husa de TPU pentru telecomanda Protectii pentru portiere Protectie la portbagaj
  20. Nu am bec baterie aprins insa cert e ca bateria a plecat in tabara. N-am ideie citi ani are bateria, fu la pachet cu tragaciul cind l-am achizitionat. In iarna mi-a facut o data figura ca s-a descarcat si nu a pornit tragaciul, am incarcat-o si am zis sa ma folosesc de ea vara asta apoi sa.mi iau alta baterie, noua. Ei, acum mi-a facut figura si se pare ca de nu ma folosesc de tragaci doua zile, la revedere curent in baterie, nu mai tine. Treaba e ca nu gasesc (de moment) date referitoare la bateria originala citi Amperi are, din fabrica. Cert e ca alternatorul ii de 80A iar bateria actuala 71Ah. Am o baterie VARTA de 60 Ah aproape noua, iar din cite retin parca era vorba un 10 sau 20% diferenta de capacitate intre alternator si baterie asta nu mai retin. Din sapaturi pe net pentru modelul asta benzinar, Ford Focus Mk 1 de 1.6 16V Kombi DNW 2002, 74 KW 100 LE imi baga o sumedenie de diverse baterii ca si capacitate intre 44 si 75 Ah. De e la zi careva cu raportul alternator - baterie ...
  21. Ai testat la alte masini si este diferit ? Stiu ca ma mai uitam din cand in cand si trecea bine de 100 dar la viteze mari de autostrada, in oras nu.
  22. Dementa la Casa Alba ! Mai ieri rinjeau de Biden. Ce simt al umorului are viata ... cum ii da peste bot !
  23. Earlier
  24. Dupa doua ore in traficul de poveste din Bucuresti si la temperatura de 35 gr. C uleiul se comporta admirabil.
  25. Ieri am luat turbina de la atelier, nu merita, din punctul meu de vedere, reparatia. Pe langa faptul ca nu au gasit partea "calda" a carcasei, o estimare facuta prin comparatie cu alte modele similare a dus la concluzia ca reparatia ar urca la minim 2200-2500 lei. In conditiile in care am luat turbina noua, OE, la mai putini banuti, o sa repet procedura anterioara cand va fi cazul ...
  26. Le-am dat canistre, doua chiar. He - he, ce-mi plac glumele mele ! Zise GM.
  27. Rolul e clar, fac exact ce face "oil catch can" ... Condenseaza si acumuleaza vaporii de ulei, la fel si apa ...In intelepciunea sa, GM insa le-a facut fara golire pe principiul ca la fiecare 100.000 km le schimbi ... Doar nu iti fac gaura in buzunar 150-200 EUR. GM poate nu a auzit de spray-ul de curatare carburator/injectie/turbina 🤣 PS: Am gasit acum pe net si rectific, cam 350 EUR
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...