All Activity
- Yesterday
-
Nimic extra. Pasta prevent, o bormasina Perkside pe treapta 1, cu burete dur cu scaieti pe disc. Nu am dat cu nimic la final doar am ceara lichida (si polish) de la Turtle dar nu am folosit. In ultima vreme doar cu pasta mai sus amintita ii dau la faruri fara slefuire fara nimic. Farurila spalate, lasate sa se usuce, apoi direct cu pasta pe ele. Avind in vedere ca stiu ce poate pasta in cauza, farul nu necesita slefuire. Iata un demo facut astazi cu pasta asta pe o caroserie de patru'j de ani. Nu am spalat-o, nu am slefuit-o, direct cu pasta in ea. Sigur, daca ar fi fost vorba de un polish complet atunci da, spalata si uscata caroseria inainte de toate. Folosesc (si) acest produs de ani buni si de e caroserie din care trebuie scos jegul, pasta in cauza isi intra in drepturi. Mi-am incercat norocul si cu produse mai fitoase da' nici o sansa pe o vopsea matuita.
-
- ce material abraziv ai folosit? - ce unelte ? - cu ce ai acoperit dupa ?
- Last week
-
-
Da, am reusit a ne scoate din sarite unul pe celalalt. Adica "io" de o parte, TIR-istul de cealalta parte. Ajung intr-o intersectie tip "T" cu intentie de a vira stinga, pret de citeva secunde nu pot iesi ca veneau intr-una, cind din stinga - cind din dreapta. La un momentdat apare "profesonistu" cu platfoema din dreapta mea. Ambii stim ca n-o sa poata vira stinga de eu nu parasesc intersectia sa-i creiez spatiu suficient pentru a se putea incadra. Intr-un final din stinga mea nu mai vine nimeni si ... am contact vizual pentru a 3-a oara cred si al naibi ca nu graieste nimic, in loc a face un semn ceva, se holbeaza din orbite ca tontul la mine doar dupa care isi impreuneaza miinile ca si cum l-ar ruga pe Dumnezeu sa ma ierte ca-s prost si nu ies sa-i fac loc. Moamaaa ... mi s-o adunat o gasca de cuvinte grele de care nu se spala cu toata Dunarea ! Pai fa dracului un semn ceva taica ca eu n-am de unde sti ce ai tu in cap de-mi permiti a iesi de pe "cedeaza" ori te bagi la ingramadeala ! La "mica intelegere" inseamna sa comunicam unul cu celalalt nu sa casti ochii ca prostu iar eu sa-ti ghicesc gindurile, ti-ar mutra de ghiolban, mai faci si gargara !
-
Valei, chironul ! Buna faza, eu unu am rinjit cu lacrimi !
-
Hello! It's leather treatment week! 😊 I've been planning an intensive leather care week for a while now. This means I cleaned the leather seats thoroughly. I bought some leather softener from a small, but friendly company from UK (Furniture Clinic), I found their name on most of the "best leather care manufacturers" list, and so far I'm very pleased, it seems to work better than Fenice, which I used before. So every 1-2 days I'm applying a new layer of leather softener for a week, and I'm also using seat cover foils to help better absorption. The first few layers the leather absorbed faster than I could massage the softener into it. So it was demanding more and more of it. Only mechanic issue remains the harsh valve lifter sound for a few minutes after the first start. The left rocker panel was also replaced. Of course it was worse than it first looked, both the outer and inner rocker had to be replaced. I forgot to take pictures of the repaired rocker, next time I'll do it. Currently I'm looking for a fuel filler door opener lever, which was broken during the rocker repair. I can't seem to find any on the Polish and Hungarian sites, but I'm still looking for it in scrapyards. About the Citroen - it's doing fine. First imporant repairs and revision are done, it's not bad at all, only expansive thing to replace/repair is the ESP system, which causes all 4 error codes by itself. Used part won't do, because it too will break eventually. New one costs about 350-370 EUR. For now I'm keeping it. I'm literally floating in an incredibly cushy soft leather sofa with open sunroof 🥰 The worst of all is I don't see myself selling the Nubira because I like it too much, but rationally I don't need 3 cars at all.
-
N-arata rau etrierii eia, curatati la singe (sablati) urmat de un kit de reparatii complet cu lamele incluse s-apoi cu anii nu mai fac fente plus fiabilitate, musca din discuri nu alta. Placute noi, discuri cel putin rectificate.
-
A evalua niste placute de frana, comparativ, si a ajunge la concluzia ca alea care "s-au uzat" mai repede sunt mai slabe mi se pare ca duce la concluzii pripite. Am aruncat efectiv la gunoi placute de frana extrem de dure (probabil ca ar fi putut tine 100.000-150.000 km). Recomand un echilibru bun intre placuta de frana si discul de frana. Aici ori mergi pe acelasi producator, ori analizezi bine variantele. Altfel vor fi resimtite tot felul de efecte secundare: zgomot mare la franare, discuri de frana zgariate si uzate prematur, lipsa de frana in anumite conditii etc. Am experimentat o gama extrem de mare de placute cu varii compozitii si, subiectiv, am ajuns la concluzia ca mie mi se potrivesc placutele ceva mai moi, dar cu coeficient de frecare ridicat. Inevitabil, uzura este mai rapida. Strict din experienta personala, niste placute de frana care sa asigure performante bune (nu de varf !!!) "tin" intre 30.000-50.000km pe fata, in conditiile unei masini doar cu tractiune fata. Pentru o aceeasi masina, placutele spate echivalente (producator, gama) ar trebui sa tina ceva mai mult
-
Ia kit direct, la mine curatarea n-a functionat. am facut deja destul rulaj cu kit-ul de reparatie frenkit si functioneaza perfect.
- Earlier
-
Ieri tot prin Dobrudja, tot la Grupul Bode. Am schimbat putin strategia si am mers cu un program de adancime, care a dat ceva rezultate. Bidon de apa (deosebit pt ca s-a pastrat scrisul pe el) si vreo 2 nasturi romanesti, semn ca a fost cel putin un contra atac acolo, cutie de inlocuitor de cafea germana si o bucatica din gheara vulturului de la Pickel.
-
Nimic de consemnat de la revizia de anul trecut pana la aparitia cateodata a unui clinchet specific sistemului de franare, am crezut ca-i vorba de roata spate insa dupa un drum la Bucuresti in care am simtit si miros de ferodo am constatat roata fata stanga incalzita, am avut si 2 episoade de vibratiii in volan...mers la un service de pe langa Kauflandul din Aparatorii Patriei pt o constatare, intial roata era usor infranata, la verficare s-a constatat ghidaj gripat la etrier si pistonul etrierului functional dupa 18 ani de exploatare. Cum a fost vorba doar de o constatare nicidecum curatare temeinica urmeaza sa atac problema acasa printr-o curatare generala sau printr-un kit de reparatie etrier in care sa includ si pistonul etrierului, ca sa ajung si la ultima varianta inlocuire etrier mi se pare prea mult. Sa vad ce urmeaza sa fac, cum nu am fost multumit de la inceput de celebrele placute Brembo si le-am vazut destul de uzate probabil o sa le inocuiesc si pe ele. Am facut si un istoric al inlocuirii placutelor, cele originale la 45.200km, cele din imagine de care am fost multumit timp de 46.000km, no name-urile Jakoparts, tot acolo se regasesc si placutele Brembo, am o poza cu ele dupa 22.000km, o s-o pun ulterior
-
Scartait, Troncanit, Chitait, Piuit, Tiuit ...
Viktor replied to Satori's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Zgomot ca si de tabla ciudat in rulare ca si cum ar atinge protectiile interioare ale discurilor in discuri pe alocuri. Doar ce a patit-o o cunostinta si mi-am adus aminte ca cu ani in urma am experimentat ceva similar. Atit in cazul meu cit si acum mornaiala a tinut pret de citiva km si a disparut. Nici i ziua de azi nu mi-am dat seama de la ce i s-o tras. Acelasi fenomen i se petrece si astuia de m-o sunat. Idei ... -
Na na na, na na ... Buna faza. Daca si in realitate or fi fodst din astea ...
-
Banui ca se verifica si planietatea blocului motor. Benefica planietate chiuloasei insa nici blocul nu trebie neglijat pentru a se obtine un rezultat pe masura.
-
Mircea2929 joined the community
-
madalina.98 joined the community
-
Da, s-a schimbat/verificat tot. Nici nu se punea problema altfel. Până la urmă, nu mai vreau nimeni să umble acolo prea curând, mai ales eu. Legat de garnitură, și mie mi s-a părut că arată bine. Într-adevăr, intra apă în cilindrul 4. Nenea mecanicul a apreciat ochiometric că acolo era o mică denivelare și că bănuiește că, atunci când s-a schimbat garnitura ultima dată, nu s-a făcut/verificat planeitatea. Totuși, garnitura prezenta o mică pișcătură chiar în zona arătată de mecanic. Galeria da, a fost demontată. Cei care s-au ocupat de chiulasă (un atelier cu care colaborează cei din service) le-au zis să demonteze tot, inclusiv termostatul. Bănuiesc (și sper) să fi inspectat tot. Poze cu chiulasa nu cred că mai am.
-
Mi-as fi dorit sa vad bujiile, asa cum se prezentau la demontare. De asemenea, ar fi fost intructiv, pentru mine, sa vad chiulasa (cu supapele) inainte de curatare. As zice ca problema a fost la cilindrul IV, dar mi-e greu sa bag mana in foc dupa rectificare. Pozele pe care le-ai pus de la demontare nu ma ajuta :D, dar important este sa iti faca treaba buna. Garnitura veche nu pare sa fi fost de vina, nu mi se pare ca arata rau ... Partea de curatare a chiulasei o vad cu bune si cu rele. Imi place cum au curatat partea inferioara, rectificarea pare sa fie in regula, date fiind conditiile. Nu imi place ce vad la cilindrul IV, dar nu cred ca se putea "tunde" mai mult din chiulasa fara sa apara riscuri ... Si partea superioara imi place, oamenii chiar au curatat cum trebuie. Mai mult ca o curiozitate pentru ca tot ai zis ca vrei sa schimbi si garnitura de admisie ... A fost demontata galeria pe timpul prepararii chiulasei ? Parca parca as zica DA, mi se pare ca vad "urma de cheie" pe suruburile de la galerie ... Eu unul asa mi-as dori sa vad treaba facuta. Supapele par a fi preparate bine, sper sa fi facut testul cu benzina si fara arc inainte de a monta chiulasa. Personal NU as fi schimbat neconditionat supapele, cel mult as fi uniformizat cozile si, daca era necesar, as fi schimbat ghidurile. Apropos, in conditiile in care au schimbat supapele, ghidurile au fost si ele inspectate/schimbate ?
-
Si ce mindra-i Scufita. I se filfaie distributia si o doare fix la garnitura de chiuloasa de restu' cazanelor. "Am o virsta, ce chiuloasa me". Tre sa-i reciti ceva de ziua ei, gen : Trecura ani, trecuta vreme, Nu-mi facura-i mari belele, Oare ce te-a apucat , De aproape te-ai gripat ? Oh, OK, iti dau crezare, Amu, la virsta matale, Schiopatezi nitel da-ti trece, Te-ndragesc pe zi ce trece ! No, no, no ... oare sa-i placa ? Bey, asigura-te ca ai servetele la tine caz in care o dai in vre-un bocet la usa service-lui si-ti tocesti nadragii in genunchi privind-o intre faruri cu capota deschisa recitindu-i cu lacrimile inghegate-n barba.
-
Nu cred că erau strâmbe. Sau nu știu, cert e că mi s-a spus că trebuie schimbate împreună cu simeringurile. Am găsit în târg la Vitan supape de evacuare (în ambalaj GM). Azi a venit chiulasa de la rectificat, așa că intrăm în linie dreaptă. Sper ca mâine să cam fie gata. Altă chestie, azi se fac 26 de ani de la achiziție 🥰
-
Nemtii era prizonieri aici, nu au avut masinute, tractorase si alte jucarii 🙂 la cat de subtire e materialul, probabil e ceva ornamental, ce e ciudat e ca, sub crom, are vopsea kaki
-
Ha, nici o sansa. :)) Cre' ca's doar copacii reflectati. Aduce un un cap de la o galerie, d-aia de se atarna draperia de ea. :)) Dar ar putea fi si maciulia de la schimbatorul vreunui Kubelwagen. Asta ca sa nu fiu off-topic :)))
-
Supape pt ce, sunt strambe? Palaria se poate rectifica, cu conditia sa nu devina prea scurte cozile. Am impresia ca sunt la fel ca cele de Opel 1.4 si 1.6, variantele vechi in 8v.
-
Mai trebuie simeringuri supape și supape. Supape de admisie și simeringuri am găsit (noroc cu Rădăcini). Supape de evacuare mai caut. După ce le schimb, se trimite chiulasa la verificat/rectificat.