Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Jurnal de bord - TICO reparatii+defecte

Recommended Posts

Verifica sa nu ai o galma pe anvelopa sau sa fie anvelopa deformata. Si eu am un zgomot asemanator la tico si de la anvelope este (asta dupa ce am schimbat rulemntii pe fata, pe spate, am verificat planetarele, directia si restul). Dupa toate aceste verificari solutia a fost simpla am anvelopa deformata (fapt confirmat si la o vulcanizare unde ma dusesem sa-mi roluiesc jantele - deh am zis ca de la ele face). Incearca sa verifici anvelopa. Este posibil ca la vitezele alea sa transmita vibratiile fie iu caseta de directie fie in alt ansamblu si abia atunci sa le auzi tu.

Share this post


Link to post

Si eu am un sunet ciudat la roata din dreapta!Cand merg cu spatele,cateodata huruie ceva!Mentonez ca am un joc semnificativ la etrier!

Share this post


Link to post

Si al meu suna ciudat/urat cand merg in marsarier, dar tot pe partea stanga. Azi am mers o tura cu un mecanic de la Daewoo service de la noi si a zis ca o fi de la cablul de kilometraj, ca a mai auzit sunetul si la altii

Share this post


Link to post

Se facu lumina! E plexiglasul ala de la bord, de acolo vine sunetul respectiv...

Share this post


Link to post

salutare tuturor,

 

de azi sunt posesorul unui tico sx; l-am cumparat de la un tataita ... are 37k la bord (daca sunt reali numai el stie). totusi as vrea sa-l bag la o revizie generala pt a fi si mai sigur de masina. imi poate recomanda cineva un service ok ?

 

 

va multumesc

Edited by posto

Share this post


Link to post

Modificare interesanta.Ma saturasem de bucsele alea din anii 60`,proaste si instabile.Am folosit de cielo :) )

Daca vrei sa le vezi live da un mail la gataluat@yahoo.com

Cand am venit din cursa,avea joc la teles-ul de dreapta.

Eram atat de suparat ca nu gaseam tamponul inelar de sus ca am lucrat la masina fara s-o mai spal: scuze pt asta.

post-3764-1185062306_thumb.jpg

post-3764-1185062315_thumb.jpg

post-3764-1185062321_thumb.jpg

post-3764-1185062330_thumb.jpg

post-3764-1185062336_thumb.jpg

Edited by Nyck06

Share this post


Link to post

Mica reparatie dupa 6600 km in 2 saptamani. Datorita unui blocaj usor , cilindru frana spate, pe aprox.50 km a rezultat incalzirea rotii si usoara pierdere vaselina rulmenti .Asa traduc eu faptul ca odata ajuns in tara a trebuit sa schimb rulmentii roata spate-dreapta. Rulmentii ;2buc. =250 000 + manopera 400 000 . Total 65 RON

Share this post


Link to post

Reparatii efectuate azi la Ticalos in service-ul Autodaewoo Iasi:

-facut geometrie roti; schimbat ulei,solutie Motorflush,filtru ulei, schimbat lichid frana+aerisire frane, placute frana. Total : 238 RON (piese+manopera)

Share this post


Link to post

@NSA Te rog sa revii cu impresii despre functionarea motorului dupa ce ai folosit MOTORFLUSH. Sunt tot felul de pareri si cred ca sunt binevenite pt. noi si ceea ce constati tu in urma folosirii de asa ceva.

Share this post


Link to post

Eu din ce am citit pe forum am ajuns la concluzia ca folosirea solutiei Motorflush nu poate avea influente negative asupra functionarii motorului. In plus si mecanicul unde am facut schimbul mi-a recomandat folosirea acesteia. Sunt multumit de cum merge acum motorul. Pana acum puneam ulei AGIP 5w40. Ieri am pus ulei Daewoo 10 W30. E mult mai silentios motorul si se incalzeste mai greu. Parca e si putin mai vioi.

Share this post


Link to post

Stiinta a mai evoluat, intre timp.

Share this post


Link to post

Salut!

Am un Ticut din 1998 pe care de abia l-am scos din service azi dimineata, dar am avut cateva surprize neplacute pt ca inca nu m-am obisnuit sa verific ceea ce primesc!Respectiv:

un furtun plesnit drept pentru care mi-a curs toata apa din radiator, claxon nefunctionabil, semnalizare inexistenta, inclusiv avarii ( nici macar tacanitul ala nu se aude) si cel mai grav vreo 4 fire ( de fapt sunt doar 2 dar din fiecare pleaca alte 2) care stau dezlipite undeva sub nivelul delcoului spre mijlocul motorului (care cred eu, sunt de la ventilator).Cam astea sunt la prima vedere!Ai sau poti sa imi dai vreun sfat? Eu sunt cam "Nepriceputeanu", dar nu imi este frica sa ma bag atata timp cat stiu exact ceea ce am de facut! Orice raspuns imi va folosi cu siguranta!Merci anticipat!ID Mess:mihaiionescuro Am dat ID-ul pt ca nu ma prea descurc cu forumurile! :dizzy:

Un week-end frumos!

Share this post


Link to post

Sunt proaspat detinator al unui tico fabricatie 1999.Dar de cand l-am cumparat(1 luna) numai probleme.Am schibat placute,discuri,cilindrii frana,lichid dar am constatat ca tot nu am frane.Sa fie de vina pompa sau servo?Carburatorul cred ca este dat peste cap pt. ca pana il pornesc dureaza 2-3 minute.Unde gasesc in Bucuresti un bun meserias de tico dar care sa fie si acceptabil la pret?Credeti-ma de cand l-am luat numai probleme am avut cu el plus ca pana acum am reusit sa investesc 1800ron!Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

IMihai , rezolvari de la distanta mai greu dar incercam, asa ca :

1) Futunul se schimba ,atentie la coliere

2) Claxonul functioneaza cu plus permanent de la volan vine minusul ,poti verifica ,poate este o sig arsa sau nu vine - de la volan

3) Semnalizarea tot asa sig arsa sau releu defect ,se inlocuieste

4) cele 4 fire ce culori au ? trebuia sa fie prevazute cu mufe (cuple )la capete si spuneau ele singure de unde sunt. Posibil termocontactul care porneste electroventilatorul (atentie problema grava care poate cuza neplaceri )

Fa-ti rost de un manual te va ajuta f.mult

 

DanMarian multi bani ai bagat in el ! Masina a fost Taxi cumva? cati Km ? In general Tico sta cam prost la capitolul frane ,dar sa nu ai de loc asta este alta poveste! Din ce ne-ai spus tu nu prea se intelege nu ai frana de loc sau nu esti tu multumit de eficacitatea ei ? Pedala e tare ,e moale, are cursa scurta sau lunga ? Frana de mana este functionala ?

In Buc te pot ajuta baietii daca te duci la Intalnire ,in privinta carburatorului gasesti foarte multe pe forum ,eu inca nu am umblat la el decat la reglaje de finete si mi-am luat masuri de prevenire aeventualelor probleme prin montarea unui filtru suplimentar !

Share this post


Link to post

Salut la toata lumea si bine v-am gasit ! Sunt din ploiesti si sunt detinatorul unui tico Sl 2000,m-ar interesa si pe mine un mecanic bun din ploiesti! ma puteti ajuta?

Un manual de reparatii de unde-l pot procura si eu !? ... va multumesc !

Edited by ticozaurul_pl

Share this post


Link to post

Eu nu stiu nici un mecanic in Ploiesti.pt. ca sunt din Focsani!Manual poti lua dupa www.anagabriela.ro!

Share this post


Link to post

Salut!

Sunt mai vechi pe forum, m-am retras o vreme fiindca imi vandusem masina, un Cielo, dar acum am revenit in fortza cu un TICO (masina de la firma); are km. blocat la 250.000 km (deci nu stiu cat are in realitate), merge bine..., i-am schimbat uleiul... ARAL 10/40, filtrul de aer, curatzat carburatorul, mai trebuie indreptate jantele (sunt cam patrate...). De consumat consuma doar daca mergi tare cu el..., desi asta e valabil pentru orice masina kit ca mergi in afara sau in oras. La mers normal nu prea simte consumul...

Am o mica problema si sper sa ma ajutati voi fiindca nu prea am timp sa ajung la service si cred ca totusi e o nimica toata..., o sigurantza ceva...

Nu mai merge pompa la parbriz.

Pe spate vad ca functioneaza, dar presupun ca sunt doua pompe... Acum ce sa fie? E pompa stricata sau o fi vreo sigurantza?

Share this post


Link to post

Ieri cum era mai frigutz si ploaie, trafic infernal, dupa 20 de minute de mers a inceput sa iasa abur mult de la motor. E normal numai dupa 20 de minute de mers?

Si ca alta problema...cat costa placutele de frana si tamburii si unde ma sfatuiti sa le schimb? Ar fi indicat sa schimb si lichidul de frana? Acum nu sunt prea sigur pe frane... :-S

Share this post


Link to post

Acum depinde ce fel de abur a iesit... Poate ai trecut prin vreo balta mare si sarit apa pe motorul incins, pe galeria de evacuare... Eu mai patesc asa cu Dacia, cand trec mai tare prin balti mari, si ma distrez de reactia celor din masina - "de unde iese aburul asta?".

Ca sa-ti fi fiert motorul, si sa iasa aburi din radiator, parca n-as crede.

Placutele de frana le poti schimba singur-singurel, in parcare, in 10-15 minute.

"Tamburii" ... ?? sa-i schimbi?

Share this post


Link to post

Acul de la apa unde statea?La ce nivel?Vezi sa nu cumva sa ai radiatorul fisurat si sa iasa pe acolo aburi!

Share this post


Link to post

Lichidul de frana se schimba in mod normal cam la 2 ani de utilizare. Asa ca...

Oricum, daca masina e luata la mana a doua, schimba-l cu incredere - cu ocazia asta se aeriseste si circuitul de franare.

Share this post


Link to post

Am gresit...nu tamburii ci sabotii :P

Apa nu cred ca avea cum sa sara...totusi mergeam cu 10kmh. Se oprea aburul cand dadeam drumul la ventilatie pe cald. Acul era pe la o treime sau chiar putin peste.

Dupa 10 minute si-a revenit. Ce am mai atit acum cateva zile...mergand linistit, am simtit in dreptul gleznei de la piciorul drept o caldura destul de mare...am bagat mana acolo si era ceva incins (nu stiu ce). Ventilatia era oprita...

Unde ziceti ca ma costa cel mai putin schimbatul sabotilor si al lichidului? (in 7 ani nu cred ca a fost schimbat =)) ). Sa-mi iau piesele de undeva si sa merg la montaj sau sa merg la service si sa iau tot de acolo piesele?

Share this post


Link to post
Sa-mi iau piesele de undeva si sa merg la montaj sau sa merg la service si sa iau tot de acolo piesele?

Cumpara dinainte sabotii si lichidul din magazin si du-te cu ele la Service; la ei le gasesti mai scumpe si n-are rost.

Share this post


Link to post

placute 50lei

saboti 70 lei

lichid 10 lei

 

Cum vi se par?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...