Jump to content
 

Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Din cate am inteles baiatul a ramas fara benzina, deci asta e cauza nu va mai bateti capul. Trebuie amorsata pompa, chestie discutata pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut pe aici si faze de genul "am dat cu ciocanu in injectoare si pe urma a pornit" ,asa ca le-am lovit si eu cu ceva si tot nu porneste :) .

Am vorbit cu cineva care se pricepe cat de cat la mecanica ,si imi face duminica o vizita.

Merci la toti pentru sfaturi si o sa va tin la curent.

 

Daca mai aveti sugesti ,sunteti liberi sa le postati pe forum...

 

Merci mult la toti...Acu sa vad ce rezolv...Daca nici "meseriasu' " ala nu face nimic, o sa mai astepte masina ,ca nu prea am bani de service la ora asta :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou...M-am gandit sa va zic ce am facut cu masina.

 

Deci treaba e in felul urmator : -a venit "meseriasu'" ,am schimbat bujii ,fise ,am bagat 20litri de benzina in ea ,si am dat la cheie cu o baterie de 80ah pana nu am mai putut...incerca sa o ia ,dar nu o lua...

I-am dat pana si cu spray de pornire in tubul care duce la galeria de admisie...tot nu a luat-o...

Pana la urma am tractat-o cu baiatul acela si a pornit imediat...

 

Deci pana la urma am rezolvat treaba cu o bere ( afara de ce am dat pe bujii ,fise si benzina)...

 

Ma declar multumit! :)

 

Acu va urez si voua la cat mai multi km fara accidente si fara probleme cu masina...toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost invatata s-o ia la "masea"! :drinkers: :) )

Ok, i-ai dat de baut (mecanicului) si pana la urma ai descoperit ce avea de nu vrea sa porneasca? :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I s-a amorsat pompa cu 20 de litri de benzina. Data viitoare cand ramane fara benzina, sau la anu' in vara va face la fel sau mai rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am un cielo korean din 95'. Dimineata , cu motorul rece, masina merge neregulat, parca in 3 / 2 cilindri, poticnit, desi porneste imediat la sfert de cheie. Cam dupa 5-10 minute de mers ( pana se incalzeste motorul) defectiunea se remediaza de la sine, masina avand un mers regulat rotund, se infige etc. Chiar daca opresc masina pentru cateva ore si o pornesc, iarasi merge bine, dar daca o las peste noapte, repeta povestea. Se aude parca si un fel de tacanit, care se diminueaza / dispare cand problema dispare si masina incepe sa mearga bine. Ma gandeam sa merg in service, dar acolo probabil pana ajung totul o sa fie ok, chiar daca o las cateva ore sa se raceasca tot nu e suficient. Ar trebui s-o las peste noapte, dar sincer n-am incredere. Mentionez ca bujiile le-am verificat si arata normal, am schimbat filtrul de benzina, curatat IAC, care era plin de mazga, orificul de ventilare carter. Cand masina merge prost se pare ca cilindrul 2 nu functioneaza ( am scos fisa de la bujie si fenomenul nu s-a accentuat) Axul cu came si culbutorii par sa arate bine ( nu au urma de uzura) . Ce ar putea avea?

 

Multumiri anticipate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacanitul cel mai probabil e de la tacheti, dupa ce se "rupe" putin uleiul si presiunea e OK, se amorseaza si "tac". Verifica totusi daca ai suficient ulei. Apropos, ce ulei ai in motor ?

 

Cit despre mersul in colturi, eu zic ca ti-ai dat singur raspunsul. Daca scoti fisa de la bujia 2 si nu sesizezi nici o modificare in mersul (prost) al motorului, atunci fie bujia e proasta, fie fisa (fisele !!!! la virsta asta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile sunt consumabile si se inlocuiesc la fiecare 20k km ca si fisele de la bujii la fiecare 60k km.

Daca bujiile si fisele sunt noi schimba injectorul #2 cu cel de la #3 si vezi daca problema se muta la celalalt cilindru la rece si eventual daca ai scanteie la cilindrul respectiv.

Daca problema ramane la acelasi cilindru poti suspecta supapele de la acel cilindru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujia sigur nu e cauza pentru ca am schimbat-o cu alta si problema persista, iar fisa daca ar fi proasta, n-ar fi normal sa merarga prost/neregulat si dupa ce motorul se incalzeste.

Acum, dupa ce am curatat IAC-ul si motorul se incalzeste, motorul merge foarte rotund, singura lui "problema" este ca se aude o tacaneala dar foarte estompata (trebuie sa fii atent sa o auzi).

 

Eu ma gandeam ca e posibil sa fie un tachet defect, care la inceput fiind motorul rece nu deschide/nu inchide supapa respectiva, asta fiind motivul pentru care masina pare sa nu foloseasca cilindrul 2 . Cand motorul se incalzeste problema dispare. E corect ce spun, sau aberez? Cum as putea sa vad sigur, daca un tachet e defect sau nu. Sincer la ce calitate au piesele acum, n-as vrea sa inlocuiesc o piesa care nu e defecta.

 

Acum folosesc Ulei OMV 5W40 sintetic la bidon de 4 l ( cred ca-i zice Premium) si pana acum am folosit numai ulei sintetic, schimbat pe la 5000 - 8000. Acum i-a cam venit timpul sa-l schimb si o sa-i pun acelasi tip de ulei.

 

Bujiile sunt consumabile si se inlocuiesc la fiecare 20k km ca si fisele de la bujii la fiecare 60k km.

Daca bujiile si fisele sunt noi schimba injectorul #2 cu cel de la #3 si vezi daca problema se muta la celalalt cilindru la rece si eventual daca ai scanteie la cilindrul respectiv.

Daca problema ramane la acelasi cilindru poti suspecta supapele de la acel cilindru.

 

Bujiile sunt schimbate relativ recent ( au pana'n 5000KM, sunt NGK BPR6E ). Cum fac sa scot mufa injectorului? Am incercat dar nu iese usor, trebuie apasata clema respectiva de metal ? N-am incercat sa fortez de frica sa nu raman cu injectorul in mana...

Edited by spon901

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, prin apasarea clemei metalice dar trebuie sa demontezi rampa pentru a inversa injectoarele si nu mufele intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, o sa incerc sa vad, poate fac rost cu imprumut un injector sa incerc. Ai intalnit o astfel de problema un injector care la inceput sa nu mearga/ mearga prost iar apoi dupa ce motorul se incalzeste sa meqarga OK?

 

Un tachet hidraulic se poate verifica cu certitudine daca e bun sau nu, fara a-l demonta de pe motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa-i verifici putin compresia. La rece! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine mergea rau la rece cand aveam uzat axul cu came.Defectiunea era alta decat la tine,dar din cauza axului uzat nu functiona corespunzator o supapa, ceea ce se intampla si in cazul unui tacet defect.La cald mergea rotund.

Edited by danutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi dimineata mi-a pornit un pic mai greu masina, adica la a 2-a cheie si cam chinuit (de obicei porneste la sfert). N-am dat importanta dar am observat ca in treapta intai si a doua parca pleca innecat, dupa care totul a revenit la normal. Seara cand sa plec din parcare... moarta invartea dadea semne sa porneasca dar nimic. Am incercat de vreo 6-7 ori pe benzina, dupa care am pus bobina de la gaz pe direct (+la baterie) si tot nimic. Deabia la aproximativ a 10-a incercare a luat-o cu greu. Dupa ce am ajuns acasa am oprit motorul si i-am dar iara: totul ok, fara nici o problema. Are cineva idee ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si la mine mergea rau la rece cand aveam uzat axul cu came.Defectiunea era alta decat la tine,dar din cauza axului uzat nu functiona corespunzator o supapa, ceea ce se intampla si in cazul unui tacet defect.La cald mergea rotund.

 

Cum pot verifica cu certitudine ca tachetul e bun sau nu? Se scoate usor de pe motor, sau trebuie scoasa distributia, axul cu came, etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum ti s-a mai spus intai verifici aprinderea si injectia pe cilindrul respectiv dupa care faci un test de compresie la rece pentru a vedea cum se prezinta acel cilindru.Dupa acea poti trage o conzluzie ,deci logica este in felul urmator : intai se verific si apoi se desface si inlocuieste si nu invers.

 

raskala @Daca incerci sa pornesti cand pe benzina cand pe gaz motorul se ineaca si va porni foarte greu.Daca masina nu este pregatita de iarna cu bujii,filtre noi,aprinderea pusa la punct si iac-ul curatat masina nu va porni la prima cheie si apoi bujiile se uda si la fel porneste foarte greu.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate sunt Ok exceptand IAC-ul pe care nu l-am curatat niciodata din cauza pozitiei dificile. Astazi nu am mai avut probleme cu pornirea dar ma astept pe viitor. Merci.

Edited by raskala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a mai fost nevoie sa fac nici test de compresie si nici sa verific injectorul. Am schimbat fisele si s-a rezolvat. N-am stiut ca o fisa proasta ( era chiar cea de la cilindrul buclucas) poate la rece sa piarda curent, ( la intuneric se vedea ) iar la cald sa nu mai aiba nimic. Acum masina merge foarte bine. Oricum multumesc pentru sfaturile date.

 

Sarbatori fericite la toata lumea!

Edited by spon901

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!am un cielo gle din 1996 benzina si i-am schimbat garnitura de chiuloasa.Toate bune,dar cand sa o porneasca marii mecanici nu au putut deoarece nu da scanteie nici o bujie.Electromotorul invarte dar nu merge .

Care sa fie cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa cu 2 pini de la delcou a fost inversata cu cea de la senzorul de temperatura de pe chiulasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am si eu o problema la pornire la espero ..ii pun contactu pompa se amorseaza si cand vreau sa o pornesc ..nu o ia ..face "clantz" ceva de genu.. am fost la sevice si mi-a zis ca e de vina bateria ..am luat alta baterie ... a facut la inceput tot asa dupaia a luat-o(bateria fiind imprumutata) acum ma duc la aia cu baterie fiind in garantie aia o pun cu aparatele lor pe acolo si spun ca e buna bateria...ce-i drept cand am pus-o cu ei de fata acolo masina a pornit ..a doua zi cand sa plec cu ea nu ai mai vrut ..asa ca am pus bateria imprumutata , am dat de vreo 5-6 ori tot asa facea ...si pana la urma a pornit (precisez ca am pornit-o si impinsa si a mers) daca ar putea cineva sa ma ajute :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai o problema cu electromotorul. Te duci si cumperi carbunii (perii demaror) si parerea mea e sa iei si bobina nu de alta dar tot bagi nasu prin el si e bine de schimbat. Apropo de bagat nasu sunt ferm convins ca daca ai putina ambitie si un minim de cunostinte te iei frumos si le schimbi singur. Scutesti mult. Eu asa am patit am mers la service si mi s-a zis sec "Va trebuie un electromotor nou!". Replica mea a iesit fara sa ma controlez "Sa mori tu?". In secunda urmatoare am fost sa-mi iau piese si pana seara masina pornea. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

Si la ce pret m-ar duce ? de manopera cunosc pe cineva care se pricepe

Edited by tolin
Citare inutila a mesajului anterior ! Altul suparat pe tasta Shift !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...