Jump to content
 

Recommended Posts

sal all va deranjez cu o intrebare : a montat cineva o antena electrica universala in loc de cea originala pe Leganza ??? se potriveste sau trebuiesc facute modificari la sistemul de prindere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar der ce nu ai cumparat una de leganza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era prea simplu.

 

OnTopic: Nu prea cred ca si-a montat nimeni as ceva si nici nu cred ca se nimereste la prinderi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua . Intrebare. Cred ca , in scurt timp o sa ma lase saxofonul . In partea de jos acolo unde se prinde de partea flexibila. Ce ma sfatuiti sa fac. Sa il sudez pe asta vechi .Adica dat jos, sudat autogen asta insemnand cam 50 de ron.Sa il cumpar nou .Si nu stiu cat costa , sau sa il iau de la dezmembrari , desi stiu ca la capito;lul consumabile nu se fac astfel de lucruri . Va multumesc anticipat.

numai bine!!!

Edited by chiper_dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am mai spus ... dar tu nimic :P . Iti iei unul universal, iti recomand Bosal cu armatura atit pe exterior cit si pe interior. Montarea NU presupune demontarea saxofonului de pe masina decit daca sudorul este total neindeminatic. Unul nou te-ar costa cel putin tot atit in conditiile in care nu stiu daca-l gasesti pe undeva. Daca il gasesti, cel mai probabil are armatura doar pe exterior. De la dezmembrari iti recomand cu caldura sa NU il iei, este genul de piesa care nu merita sa fie luata SH. Ai mari sanse sa il pui si sa constati ca e spart ... bani aruncati degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere cu Salex, e ca si cum ai cumpara toba de esapament second, tot ruginita va fi si in cel mai scurt timp probabil se va sparge. Ajungi sa dai mai multi bani si timp pierdut aiurea cand poti rezolva din prima cu un racord nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In orice caz, trebuie sudat in argon, nu autogen.

 

Teava de esapamanent noua, de fabrica e cam 500 de lei. Racordul felxibil e undeva pe la 150 de lei, mai e cam 100 de lei sudura in argon, mie mi-a aprut rau pana la urma ca n-am luat-o noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2007, la ITP, masina scotea prea mult ... oxigen :D . Tipul a descoperit ca racordul flexibil era intepat. Mi-am pus Bosal dublu armat, exact cum am recomandat mai sus. Montarea a dura mai putin de 1 ora, sudura in argon este cel mai frecvent utilizata in astfel de cazuri. "Facatura" are 3 ani si nu prezinta nici o problema. La acea vreme am dat 150lei/piesa si 50 lei/manopera. In nici un caz nu-mi pare rau ca nu am luat piesa noua. In afara de saxofon, in astfel de cazuri, vor trebui schimbate 2 garnituri si citeva suruburi, ceea ce ar ridica si mai mult (si inutil) costurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

una de leganza noua nu gasesc :( asa ca am facut greseala si am cumparat una universala :D faza e ca totul este ok dar nu se potriveste la sistemul de prindere iar cu mici modificari am rezolvat cazul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Va rog sa-mi spuneti si mie de ce Leganza mea derapeaza asa rau pe zapada,gheata,sau zapada topita?

Aceasta situatie se intampla la pornirea de pe loc cand porneste f greu din cauza patinarii si balansarii cat si la franare medie(nu brusca si nici slaba).Precizez ca pe fata cauciucurile sunt de iarna uzura 20% si pe spate cauciucuri de vara uzura 60%.Ce mi se pare ciudat este faptul ca patineaza si se balanseaza in orice situatie prezentata mai sus de parca zici ca nu are niciun fel de stabilitate.Nu cred ca sunt de vina doar cauciucurile trebuie sa mai fie ceva care genereaza patinarea si balansarea partii din spate sau poate totul se incadreaza in sintagma "toate fac la fel".Sincer o Dacia este mai stabila decat Leganza mea pe astfel de conditii.Astept raspunsuri si pareri...va multumesc

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS-ul iti intra ? Faptul ca ai anvelope vara pe spate si de iarna pe fata poate fi un raspuns. In plus Leganza ta este cu vreo 400 de kg mai grea decat Dacia ta, deci nu pot avea chiar acelasi comportament.

 

Du-te la o statie ITP si verifica franele pentru linistea ta. Ma gandesc ca poate iti blocheaza sau ai diferenta mare la franare pe una dintre punti. Daca iti da ca franeaza corect, atunci "asa face toate", dar esti prea pretentios.

 

Nu in ultimul rand, eu sunt foarte multumit de cum franeaza pe zapada, incaltata cu anvelope de iarna.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as verifica si suspensia (amortizoare, arcuri). Cu cauciucuri de iarna pe fata n-are voie sa faca probleme la plecarea de pe loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cauciucuri de vara uzate pe spate pe zapada e ca si cu m ai merge cu frana de mana trasa :) . Deci, problema ta tine de cauciucurile inadecvate. Poti sa ne spui totusi ce ,,firma" sunt cauciucurile si cand au fost fabricate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e de la frine. Sint destul de sigur ca ai probleme cu amortizoarele sau/si cu articulatiile/bucsele. Ti-as recomanda o vizita la service unde sa o suie pe elevator si sa verifice bucsele de la barele stabilizatoare, bucsa mare de la basculele fata, bucsele puntii fata, bucsele da la barele de legatura ale puntii spate.

 

LE: @Wolfman, scuze pentru post aroape identic. Tricotam in vreme ce tu ai scris :)

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

in momentul deraparii ti se aprinde in bord TCS ??? daca nu e problema de la calculator sau alte chestii si eu am patit la fel remediat defectul si totul este ok fara patinaj sau derapaj indiferent de carosabil iar referitor la balansare verifica amortizoarele s-ar putea sa fie prastie.

Iar referitor la Leganza ca masina va spun sincer ca... unde am intrat eu cu masina asta si in ce conditii atmosferice (zona montana serpentine cu zapanda de 20cm pe carosabil si pe deasupra si chiciura)cu nici o alta nu am reusit sa fac acelasi lucru

Asa ca parerea me e o masina foarte stabila, bine ca acum tine si de ce suspensii ai si ce anvelope dar ca sisteme raspunde perfect cerintelo indiferent de situatie

Acum cine are curaj sa nu recunoasca treaba asta sa o faca acum sau niciodata 24000000.gif

Edited by valisoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi.revin cu ceva lamuriri pe care am omis sa le expun aici si anume ca am un senzor ABS care nu functioneaza si dupa cativa metri parcursi se aprinde becul de Abs in bord dar sigur stiu ca merge acest TCS pt ca in momentul patinarii se aprinde pana cand citeste calculatorul senzorul de ABS de vreo cateva ori si se aprinde becul in bord,moment in care sunt dezactivate ABS+TCS.

salex ce stii referitor la bucsi si amortizoare oare se poate sa fie din cauza acestora avand in vedere ca am ceva zgomote pe sub puntea din fata cat si sub cea din spate pe denivelari la asfalt uscat?sau varianta franarii neuniforme pe fata sau spate din cauza neaerisirii franelor si pedala de frana actionand cam la jumatatea cursei?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am spus deja parerea mea si in ce ordine m-as apuca de verificari daca ar fi masina mea. Balansul masinii nu are legatura cu pedala de frina sau cu ABS-ul. Sigur ca si ala e important, insa nu in contextul problemei descrise de tine. Acum, cu lamuririle suplimentare pe care le-ai adus, cu atit mai mult te sfatuiesc sa faci o verificare la bucsaraie si amortizoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare intrebatoare:

Daca ABS-ul nu functioneaza TCS-ul mai merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta deja o stie si omul :

 

... dar sigur stiu ca merge acest TCS pt ca in momentul patinarii se aprinde pana cand citeste calculatorul senzorul de ABS de vreo cateva ori si se aprinde becul in bord, moment in care sunt dezactivate ABS+TCS.

 

Ideea este ca, daca el nu exagereaza cu simptomele, atunci chiar are o problema. La a mea nu am nici ABS si nici TCS. Cu toate astea n-am nici o problema la plecare si nici la frinare. De cind am masina asta nu am incurcat traficul niciodata, e drept ca am avut mereu anvelope foarte bune. Totusi, daca a ajuns sa compare Leganza cu o Dacie si sa mentioneze troncaneli sub punti, eu ramin cu ideea mea fixa, amorizoare si bucse :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leganza fratelui meu a avut senzorul de rotatie defect pe partea stanga si dreapta fata bloca mai repede decat toate. Pe zapada era dezastru sa mergi cu masina aia. Am inlocuit senzorul ala si ABS-ul si-a reintrat in drepturi, iar masina are acum un comportament enorm imbunatatit la franare. Din acest motiv l-am intrebat daca ii funcioneaza sau nu ABS-ul, caci daca nu ii functioneaza poate are o roata care blocheaza prea repede. Altfel, daca are si functioneaza, poate sunt elemente de suspensie uzate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am si eu 3 intrebari legate de leganza posibil ca unele sa se mai fi raspuns.Prima ar fi care este viteza optima de mers extraurban pentru consumul cel mai redus.A doua ar fi de ce coreeni la leganza au integrat semnalizarile in bara si nu le-au pus in far.Ultima este ca mi-am schimbat kitul de distributie si dupa vreo 100 de km mi se aude un fel de scartait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in 120 este viteza la care obtii cel mai bun consum. In legatura cu scartaitul, nu e de la distributie, ca aia nu scartaie, s-ar putea sa fie de la cureau de accesorii, desi, avand intinzator e mai greu sa scartaie. La a doua intrebare, sunt curios, cam la ce fel de raspuns te-ai astepta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu detalii despre anvelopele mele asa zise de iarna pe rotile din fata.Astazi am constatat impreuna cu o persoana care se pricepe la astfel de lucruri(eu fiind un novice in materie de anvelope) ca de fapt acestea erau de vara.Le achizitionasem inainte de Revelion de la un centru 2-nd hand si "domnii "de acolo m-au asigurat ca sunt de iarna.Astfel masina mea a fost supusa la tot felul de manevre grele turatii inalte in gol in timpul patinarii etc.etc plus injuraturile de rigoare.Va multumesc inca o data pentru sfaturi si sunt linistit acum ca masina poate face fata normal conditiilor de iarna avand acum adevaratele anvelope de iarna pe fata fara a mai fi nevoie ca in fata blocului unde zapada este in strat mare si inghetat sa fiu nevoit sa fluier dupa toti vecinii si uneori vecinele plus sotia sa ma impinga pentru a o gara in cele mai ciudate pozitii.77000000.gif24000000.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...