Jump to content
 

Sign in to follow this  
sorin77

Kilometraj mort sau zgomote la el

Recommended Posts

Am urcat de la 80 km/h pana la 140 in scurt ;) Cand a ajuns la 140, indicatorul nu a mai suportat si a cazut sub 0. Cam atat, in rest ma port foarte bine cu masina.

E posibil sa fie problema si la cablu? Din iarna aveam probleme cu vitezometru si turometru pana la incalzire.

O sa incerc week-endul urmator sa dau jos bordul... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva asemanator am patit cu Dacia.Nu stiu daca e acelasi lucru ,dar la mine era de la ceva vaselina cu care erau unse mecanismele vitezometrului,si care in timp s-a incleiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

Am si eu un Cielo model Corean din 97..si am o problema...cand depasesc 120 km/h ghilometrajul sare si imi ajunge p la vreo 140km/h si rontaie..Ce are si ce sa ii fac??

Multumesc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea , aceeasi problema o am si eu cu km la cielo(acul imi sare de la 100 la 140 sau de la 80la 160 cum si cand are chef si se aude si un rontait in bord ), initial am crezut ca e cablul de kilometraj sau capetele uzate , ca probabil nu afost schimbat de cand e masina din 96 , asa ca ma cumparat cablul si la-m schimbat dar tot aceleasi simptome are , o sa incerc sa desfac si ceasul de km sa-i dau un pic de unsoare . Oricum este destul de deranjant sa nu stii cu ce viteza mergi , noroc ca m-am obisnuit sa ma uit la turomentru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se mai intampla problema asta , in special la temperaturi scazute. Prima masura pe care am luat-o: am dat cu mult wd40 pe camasa cablului de la vitezometru si pt o perioada buna de timp nu a mai facut nici o figura. Zilele trecute, am obs ca iar a inceput sa faca. Cred ca o sa scot iar mufa din spate si dau cu wd40, pana la iarna viitoare :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gataaaa am rezolvat problema cu vitezometrul - o sa-mi iau altul

 

L-am desfacut bucati ,l-am curatat ,l-am uns peste tot , de rontait nu mai rontaie nimic , acul nu are fluctuatii dar problema e cu indicatul vitezei , pana pe la 70 la ora e ok dupa care abia mai ajunge la 90 in conditiile in care ochiometric dupa turometru merg cu 130.

Din cate stiu la vitezometru la orice masina intre piesa conducatoare (cea dispre cablul de kilometraj , cea cu magneti )- si piesa condusa (cea care actioneaza asupra acului si care se sprijina pe piesa conducatoare pe un ax cat un ac de cusut), in bucsa in care cele doua piese intra in contact direct se baga un lubrifiant vascos (mult mai vascos ca vaselina- gen silicon )si eu nu am avut de lucru sa dau si pe acolo cu vaselina(ATENTIE !!!!!! care sa incumeta sa -l desfaca ). Acum nu mai desfac cesul dupa ce m-am chinuit sa-l ansamblez la loc , ca e ceva de munca si rabdare , decat sa-l inlocuiesc cu cel pe care o sa-l cumpar zilelea astea

 

Apropo , poate stie cineva daca are la magazinul de la Apaca , si cam cat costa (ca la mine in Targoviste la magazinul daewoo trebuie sa dau comanda azi sa mi-l aduca miercuri , maine oricum trec prin Bucurestisi ma gandeam sa dau o fuga si pe la Apaca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema mea nu nu este zgomotul, nici vitezometrul nu e mort, dar consider ca totusi nu e necesara deschiderea unui alt topic. Concret, la viteze mai scazute de 50-60 km/h acul vitezometrului tremura. De la viteza asta in sus tremuratul dispare. Am citit ca cineva avea problema asta, doar ca exact pe dos: tremura la viteze mai mari si i s-a raspuns ca ar fi cablul de accelaratie. Ar putea fi acelasi lucru si la mine? Uzura nu cred ca ar fi o explicatie intrucat problema a inceput sa se manifeste pe la 30.000 km (acum am 38.000).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o fftopic: Adica masina ta care e din 2003 ca a mea, are DOAR 38.000 km?? Felicitari in cazul asta, e o masina foarte odihnita.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu de crezut, nu? Daca mai pun ca a stat si in garaj mai ca zici ca e noua :P

Si totusi la numarul asta redus de kilometri imi face probleme kilometrajul. Ma intreb de ce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a gripat cablul din cauza de... stat. Umezeala...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu problema cu un cielo de 95,, Am fost in service si am schimbat cablul de kilometraj deoarce acul nu se mai misca deloc, Acum dupa inlocuire se aude un tacanit din vitezometru foarte deranjant, iar mecanicul spune ca e de vina cablul pentru ca are varful acela care intra in ceas metalic iar cel vechi era de plastic ... si de aceea face asa si mai si tremura pe deasupra tacanitului acela !

Eu personal nu cred ce zice. Sa fie vorba de mecanismele ceasului sau nu e bagat cablu corect in cutie ori in ceas. Se pot unge mecanismele acestea ? a mai patit cineva asa ceva? Va astept un un sfat mersi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A schimbat cineva pana acuma cablul de kilometraj la un cielo? personal nu la service,daca da si nu are retineri poate posteaza si cum a facut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta problema cu tacanitul in kilometraj am avut-o si eu.

Numai intre 20 si 60 km/h (adica exact viteza cu care te deplasezi in localitate) din kilometraj se auzea un tacanit enervant care in unele momente ma facea sa-mi blestem zilele adica la viteza constanta in decurs de 20-30 de secunde volumul zgomotului tacanitului varia de la 0 la 120 decibeli.

Am fost la un meserias care a decretat ca trebuie schimbat cablul de kilometraj.

Nu sunt adeptul unui singur diagnostic asa ca a doua zi am fost la alt meserias care spune ca de vina este ceasul indicator.

Pana la urma s-a rezolvat (credeti-ma chiar a mers) cu doi pumni zdraveni aplicati in bord si trei injuraturi de mama ei.

Carcotasii ar spune ca problema va reveni dar iata ca sunt 6 luni de cand nu se mai manifesta tacanitul in kilometraj.

 

PS

Aplicati metoda fratilor poate merge si la voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Exista posibilitatea ca vitezometrul sa indice mai putin decat in realitate? Acul lui nu topaie, se ridica si coboara conform cu accelerarea/decelerarea, insa rulam cu 40km/h intr-o comuna iar GPS-ul urla de mama focului ca am depasit viteza legala (50km/h)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De regula indica mai mult. Intrebarea e, in afara sau alte localitati cum stau lucrurile.

 

@Nygres, aici poti observa cum arata la cele doua capete cablu vitezometru Cielo. Pe cutie e in filet, iar la partea opusa e patent.

Desfaci cele doua piulite ale vasului de expansiune si indepartezi vasul, cu totul, sa ai acces la mansonul cablului. Scoti cablul din vitezometru, desfaci de pe cutie si il tragi afara.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.ma puteti ajuta? In urma cu o saptamana s_a stricat acel senzor kilometraj de pe cutie(s-a rotunjit acel orificiu unde intra cablul km). Am optat la inlocuirea lui cu unul la mana a doua de pe un cielo din 1997 (al meu fiind din 2006), de cand am montat acel senzor 100km im merge ceasul kilometraj aproximativ 100 km nu imi merge. Am desfacut si verificat tot: cablul este nou, am scos pinionul din cutie, e bun... oare sa fie acel senzor? Ce rol are acel senzor? De mentionat ca era diferit de al meu dar s_a potrivit la mufa, pe cutie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este senzorul VSS (Vehicle speed sensor- senzorul care transmite ECM-ului viteza vehiculului). Stiu ca cel de pe Cielo GLE nu e compatibil cu cel de E3. Nu s-a aprins martorul Check in bord cand s-a defectat al tau?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai la indemana (daca-l mai ai) senzorul original al tau poti scrie codul de pe el? In catalogul DW nu apare vreo unul aparte fata de Cielo GLE. Pare ca s-au folosit aceleasi piese la ambele masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este diferit unul de celalalt

Am incercat sa iau de pe cel de la Gle doar acel plastic care s_a uzat si nu sa pottivit

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. iar au aparut problemele la kilometraj. am schimbat iar senzorul vss,pinionul din cutie...merge un pic si iar se blocheaza. in am observat ceva...este normal?  in cutie se vede un pinion mic metalic care il angreneaza pe cel de plastic din capul vss...acel pinion metalic se misca in fata si in spate( inspre electromotor) cam un centimetru...este normal? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu recent cablul kilometraj la un gle korean. Din 3 cabluri am prins unul bun. Atentie la gle cablul kilometrajului care intra in senzorul de pe cutia de viteze are capatul patrat total nu rotund. Relativ cablul se schimba usor. Se da vasul de expansiune intr-o parte ca sa ai acces. Se desface bordul (panoul de la ceasuri ca sa poti scoate ceasurile) si sa ai acces.

Marea problema o constituie cablurile de km. Sunt foarte proaste si multe sunt incompatibile, ba mai mari, ba mai mici, ba cu capul rotund nu patrat, cel putin in cazul meu.

Daca kilometrajul merge bine (testat cu gps) si daca ceasul vitezometrulu are fluctuatii si nu indica viteza corecta atunci aveti ceasul vitezometrului defect nu cablul kilometrajului. Cand se duce cablul kilometrajului pica si kilometrajului si vitezometrul.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...